Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route ")
Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route "
Ik had dus al ingeschreven en bevestig nu ook dat ik 1 model meeheb. Wij hebben beide weinig ervaring en kunnen dus ter plaatse steeds advies gebruiken
Edit : mijne maat zal er ook weer bij zijn.
Edit 2 : model heeft afgezegd wegens andere bezigheden, maar ik kom toch.
Aangezien het gebouw leeg staat, zal de sanitaire voorziening nihil zijn. Voor de heren is er misschien nog wel ergens een boom of zo (en dan nog...), maar voor de dames lijkt mij dat minder comfortabel. Ik veronderstel dat we een cafe/frituur/restaurant in de buurt dan onveilig maken ?
Er lijkt zo te zien toch genoeg interesse te zijn.
Spijtig genoeg zie ik door de bomen het bos niet meer.
Lieven, zou je eens een overzicht kunnen maken van hoeveel fotografen en modellen nu uiteindelijk bevestigd hebben?
Ik ben er waarschijnlijk ook bij
Wat mij zo leuk lijkt aan deze shooting day is juist dat er niks geplanned staat, dat je vrij bent om de foto's te maken die je wil, en niet aan een bepaalde tijd vastzit. Ook de locatie klinkt heel gaaf! Heeft er iemand al foto's gemaakt?
Oorspronkelijk geplaatst door Eline
Ik ben er waarschijnlijk ook bij
Wat mij zo leuk lijkt aan deze shooting day is juist dat er niks geplanned staat, dat je vrij bent om de foto's te maken die je wil, en niet aan een bepaalde tijd vastzit. Ook de locatie klinkt heel gaaf! Heeft er iemand al foto's gemaakt?
Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
Er lijkt zo te zien toch genoeg interesse te zijn.
Spijtig genoeg zie ik door de bomen het bos niet meer.
Lieven, zou je eens een overzicht kunnen maken van hoeveel fotografen en modellen nu uiteindelijk bevestigd hebben?
Troost u, ik zie die bomen ook niet meer
Ruwe schatting ( met mijn klak naar gesmeten ).
15 a 20 fotografen van op DB met ong evenveel modellen
5 a 7 fotografen van op een ander forum met evenveel modellen
3 a 4 fotografen van in de fotoclub ( coc -Ronse )
3 a 4 bevriende fotografen met evenveel modellen.
In totaal een 25 tal fotografen met evenveel modellen
Comment