Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route ")
Het is een "trek je plan" ( letterlijk opnemen ) shootingday.
dwz : Als er mensen zijn die willen rateren, roteren, pivoteren, asembleren, of koeieneren dan moeten ze dat doen !!!
Wil je een visagiste ? Dan zal je daar zelf moeten voor zorgen.
Wie zou deze betalen als er geen inschrijvingsgeld moet betaald worden?
Kom je als model ? dan moet je zelf voor een fotograaf zorgen. Alhoewel er fotografen genoeg zullen rondlopen ( hoop ik ).
Heb je geen interesse in modellen en wil je enkele gebruik maken van het lege gebouw ? dan ben je ook welkom !!!
Dus !!! Alles zelf meebrengen.
Ik zorg enkel voor de sleutels van het gebouw en de reclame rond deze shootingday !!! ( en misschien voor een Mustang )
Dus met andere woorden Lieven : Jij zegt gewoon dat jij daar gaan fotograferen die dag, geen SD, jij bent er zker niet op een bepaald uur enz ......
De 18de, mmmm, effe kijken, maar ik dacht dat deze al ingepland was .......
Ja en neen !! Tom.
Doordat het een zeer moeilijke locatie is om binnen te geraken en ik met veel moeite de sleutel kan krijgen wil ik iedereen in de mogelijkheid stellen om daar " ZIJN " ding te komen doen.
Bekijk het als een shootingday waar je gewoon uw ding kunt doen met het model die jij gekozen hebt.
Je kan toch moeilijk van mij verlangen dat ik daar uit eigen zak een visagiste betaal voor een ander model waar ik geen land van heb he !!
Je kan toch moeilijk van mij verlangen dat ik daar uit eigen zak een visagiste betaal voor een ander model waar ik geen land van heb he !!
Neen, uiteraard niet, ik betaal zelfs nooit de visagiste, enkel wanneer de makeup op mijn vraag iets speciaals moet zijn, of een body paint oid ......
Was ook maar als grapje bedoelt Lieven
Maar begrijp ik het nu goed, iedereen brengt zijn eigen model(len) mee en legt alleen deze vast de op de gevoelige plaat, juist ? Of is er de mogelijkheid om toch meerdere modellen te doen ?
Tis maar een vraagje hoor, ik moet eerst een basketball wedstrijd gaan doen, maar zou eventueel laten met een model nog naar ginds komen .....
Neen, uiteraard niet, ik betaal zelfs nooit de visagiste, enkel wanneer de makeup op mijn vraag iets speciaals moet zijn, of een body paint oid ......
Was ook maar als grapje bedoelt Lieven
Maar begrijp ik het nu goed, iedereen brengt zijn eigen model(len) mee en legt alleen deze vast de op de gevoelige plaat, juist ? Of is er de mogelijkheid om toch meerdere modellen te doen ?
Tis maar een vraagje hoor, ik moet eerst een basketball wedstrijd gaan doen, maar zou eventueel laten met een model nog naar ginds komen .....
Ik denk dat indien het model en de fotograaf die bij elkaar horen ermee instemmen dat er geruild wordt dat het dan mogelijk is...
Is er een mogelijkheid om ergens om te kleden Lieven?
Want jij kent de omgeving al, dus....
Het is natuurlijk niet echt aangenaam als je daar moet omkleden terwijl er misschien wel 20 man op staat te kijken...
Juist!! Als je een fotograaf/model vindt of afspreekt om te ruilen van model, dan doe je dat maar.
Alles mag en kan !!! Niks moet !!!
En er zijn genoeg hokjes/hoekjes/kotjes om u om te kleden.
Je kan daar gerust met 30a40 fotografen werken zonder dat je elkaar in de weg loopt
Geen enkel probleem om te ruilen. Mijn modellen willen voor iedereen poseren.
Maar een afgeschermde kleedruimte zou prettig zijn.
Nancy, Sandra, Rebecca komen al zeker. Misschien nog een vierde of vijfde.
Comment