Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd in Nederland of vlak over de grens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
    Dat is voor de meeste Belgen toch een flink eindje rijden. Ik woon al dicht bij de Nederlanse grens, en als ik even de route bereken is het van hieruit al 206 km.

    Ik weet dat het ver is. Het is dan ook een suggestie.

    Comment


    • #17
      Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Dat is voor de meeste Belgen toch een flink eindje rijden. Ik woon al dicht bij de Nederlanse grens, en als ik even de route bereken is het van hieruit al 206 km.
      So what? Er zijn ook veel Nederlanders op BD actief (waaronder ikzelf) en daarnaast vind ik persoonlijk een 250 tot 300 km goed te doen, zeker als je er een heel weekendje van zou maken. We hebben ook met veel succes een SD gehad in Amsterdam...

      Ik vind Enkhuizen wel een leuk voorstel. Zo in September ofzo?

      Comment


      • #18
        Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

        Oorspronkelijk geplaatst door Joost
        So what? Er zijn ook veel Nederlanders op BD actief (waaronder ikzelf) en daarnaast vind ik persoonlijk een 250 tot 300 km goed te doen, zeker als je er een heel weekendje van zou maken. We hebben ook met veel succes een SD gehad in Amsterdam...

        Ik vind Enkhuizen wel een leuk voorstel. Zo in September ofzo?
        Er zullen weinig mensen zijn die je tegenhouden als je dat zou willen organiseren.

        Groeten, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #19
          Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
          Er zullen weinig mensen zijn die je tegenhouden als je dat zou willen organiseren.
          Joah, dat weet ik. Ik ben alleen niet echt bekend met Enkhuizen en weet wel dat ik na de zomer iig ook nog met vakantie wil .

          Kortom: ik wil best een keertje een SD organiseren, maar dan in een omgeving die ik wel goed ken, waar ik ook nog wat interessants kan bieden en waar ik zelf ook nog tijd voor kan maken. Deze keer laat ik 't graag aan iemand anders over dus

          Comment


          • #20
            Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

            Oorspronkelijk geplaatst door Joost
            ik wil best een keertje een SD organiseren, maar dan in een omgeving die ik wel goed ken, waar ik ook nog wat interessants kan bieden en waar ik zelf ook nog tijd voor kan maken.
            Is er zo dan echt niks in Nederland
            Allé vooruit, laat je niet kennen hè
            't BD-SD- Programma moet gevuld blijven !

            Comment


            • #21
              Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

              Enkhuizen is voor mij dichtbij. Ik zal eens kijken of er iets mee te doen is. Buitenmuseum en een stadswandeling ofzo.

              Comment


              • #22
                Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                Oorspronkelijk geplaatst door marc
                Enkhuizen is voor mij dichtbij. Ik zal eens kijken of er iets mee te doen is. Buitenmuseum en een stadswandeling ofzo.
                De (jacht)haven natuurlijk!!!

                Comment


                • #23
                  Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                  Oorspronkelijk geplaatst door marc
                  Enkhuizen is voor mij dichtbij. Ik zal eens kijken of er iets mee te doen is. Buitenmuseum en een stadswandeling ofzo.
                  Het sprookjespark aan de rand van Enkhuizen, voor de hele kleintjes.
                  En niet te vergeten de havenkom. En het aquaduct in de dijk bij de sluis...
                  Als je dan uit België komt, kun je via Lelystad rijden over die dijk, zie je de omgeving waar ik woon...........
                  Groets, Gerhard
                  Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                  Comment


                  • #24
                    Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                    Maastricht?

                    Comment


                    • #25
                      Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                      In Nederland is genoeg te zien en te fotograferen.
                      Erg mooi is bijvoorbeeld het forteiland dat vlak voor de kust van IJmuiden ligt (met mooi uitzicht op de Hoogovens (=zware industrie). Maar ook een bezoek aan het Hoogovens terrein is erg mooi. Op deze site staan ook luchtfoto's van het Hoogovens (nu Corus) terrein.

                      Maar voor diegene die niet van industrie of forten enzo houden is er in Nederland ook genoeg anders te fotograferen.
                      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                      --------

                      Comment


                      • #26
                        Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                        Oorspronkelijk geplaatst door JLP
                        Maar ook een bezoek aan het Hoogovens terrein is erg mooi.
                        Hier zou ik graag eens foto`s willen maken. Heb je hier ervaring mee?

                        Comment


                        • #27
                          Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                          QUOTE=marc]Hier zou ik graag eens foto`s willen maken. Heb je hier ervaring mee?[/QUOTE]

                          Ik heb er zelf nog geen foto's gemaakt (het is ook niet zomaar toegankelijk en het is lastig om hier toestemming voor te krijgen), maar het kan wel. Alleen bij sommige delen van Hoogovens (denk aan het gieten van de ijzeren platen) is het enorm heet! Dus in hoeverre dit echt goed voor de camera's is weet ik niet.
                          Van het terrein en een aantal oude ongebruikte fabriekshallen heb ik wel foto's gemaakt en ja ik hou wel van industrie in al zijn lelijkheid!
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

                          Comment


                          • #28
                            Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                            Maar worden hier nog ideeen geboren voor een shooting day in Nederland

                            Een onderwerp en locatie zoeken zal het probleem niet zijn... en je kunt het als organisator net zo groot maken als dat je zelf wilt!!!
                            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                            Comment


                            • #29
                              Re: sd in Nederland of vlak over de grens?

                              De Hoge Veluwe http://www.hogeveluwe.nl/

                              Een van de mooiste natuurparken van Nederland !!!

                              Comment

                              Working...
                              X