Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels

    BD is een grote groep vrienden en dan denk ik dat 7€ voor een ganse dag te mogen shooten op een locatie, die normaal niet toegankelijk is, en dat met 69 andere fotografen EN minstens 25 modellen, echt geen overdreven prijs is.

    DUS ...

    mvg Svenmichiels
    Top! Zijn we er uit toch? €7.- voor een leuke dag en nog wat leren ook. Vind ik geen geld.

    Grtx Johan
    Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Haha, teddy en modellen opmaken.........





      mvg,
      Z900
      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Toch goed gelukt? Er is juist wat mis met het modelleke Vast trauma opgelopen door Teddy

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          Toch goed gelukt? Er is juist wat mis met het modelleke Vast trauma opgelopen door Teddy
          Helaba

          Ik heb lang geleden academie voor schone kunsten gedaan zenne.

          En zelfs een beetje body-painten!

          Wacht maar tot zondag, de deugnieten staan allemaal al in mijn boekske sé.

          @ Z, zeg wij/ik rook nu al 1,5jaar niet meer dat is een oude foto, je had die sigaret wel kunnen wegnen hé!

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Wacht maar tot zondag, de deugnieten staan allemaal al in mijn boekske sé
            En waar heb jij dan leren schrijven ???
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
              En waar heb jij dan leren schrijven ???

              GRRRrrr..

              Dat klopt, ik maak er overal fotokes van.

              En Jij staat van boven-aan

              'k ga slapen, zware dag geweest...

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Help Djamila

                Schrijf jij nog eens iets stouts over TB, dan sta ik niet meer als nr 1 in z'n boekske, peliese...
                Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Potverd... ik ben der een avondje niet (foto opdracht) en wat doen ze hier???
                  Alles één groot misverstand!!!
                  GEEN ENKEL MODEL MOET BETALEN.
                  Ze betalen enkel 12 euro als ze gebruik maken van visagiste. Da's al. Is da nie normaal?
                  Alles blijft zoals 't was.
                  2 euro per fotograaf. Wij werken gratis. En de visagiste wordt betaald door wie ze gebruikt.
                  Zoals Tom al zei... We zijn hard, HEEL hard, aan 't werken geweest om dit alles op poten te zetten... Laat ons aub wat ademruimte en zit niet op alles te vitten.
                  We doen ons best, maar maken fouten, da's normaal. De fout hierbij was gewoon dat Fullator dacht dat alle modellen 12 euro moeten betalen. Dat is dus niet zo.
                  Hopelijk is het nu helder voor iedereen.

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Top! Zijn we er uit toch? €7.- voor een leuke dag en nog wat leren ook. Vind ik geen geld.

                    Grtx Johan
                    Zouden we de organisatie niet overlaten aan de organisatoren?

                    Vind dat hier al genoeg gepasseerd is. Laat die hun werk doen, het zijn geen watjes, geen dommeriken, geen onervaren mensen. Ze weten wel waar ze mee bezig zijn, en kunnen allemaal voorstellen van hier tot ginder wel missen denk ik zo vlak voor alle puntjes op de i gezet moeten worden.



                    Ik vraag me wel af wat het ginder niet had geweest, had het niet in het forum aan bod gekomen, en iemand ginder de vraag stelde...



                    edit: mic reageerde nog net voor mij

                    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                      Help Djamila

                      Schrijf jij nog eens iets stouts over TB, dan sta ik niet meer als nr 1 in z'n boekske, peliese...
                      En nee ik ben een braaf meiske! Liever dan mij vind je niet meer!

                      Greetz
                      Dj


                      EDIT: Zie ik nu dubbel of heb jij dat vlug aangepast? Nu staat er Djamila, hmmmmm gezichtsbedrog??? Of aflatende oogkwaliteit?
                      Last edited by Guest; 17 augustus 2005, 23:48.

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Ma bonne! Dees heeft hier nood aan slaap!!!!

                        Slaapwel!

                        Greetz
                        Dj

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fullator

                          Welke fotograaf laat overigens zijn model betalen?
                          Hahaha, ik laat mijn modellen betalen omdat ik foto's van hun maak!!!.... maar okey... verschil moet er zijn
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                            Ma bonne! Dees heeft hier nood aan slaap!!!!

                            Slaapwel!

                            Greetz
                            Dj
                            Hoe? Gaat ge al slapen? ik ga nog ne Fanta drinken... Ben pas thuis...

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                              Hahaha, ik laat mijn modellen betalen omdat ik foto's van hun maak!!!.... maar okey... verschil moet er zijn
                              Tja, ik ook.. Claudia Shiffer wil mij betalen... maar ja, ik heb genen tijd he.. ben met de voorbereiding van een shooting bezig.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door Umco
                                kan niet riskeren voor een onbekende visagiste aan te nenem die ik haar werk niet ken, daarom een proffesioneel visagiste genomen welk werk ik zeer goed ken.
                                Ken de visagiste wel die Umco bedoelt, mijn inziens een talentvolle vrouw die haar centen zeker waard is

                                En ik ken Umco al wat langer, hij zal er zeker voor zorgen dat alles in kan en kruiken komt
                                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                                Comment

                                Working...
                                X