Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Ik heb er ook geen problemen mee als er een iets hoger bijdrage wordt verwacht voor het opmaken van de modellen.

    Zoals ik het zie zijn de dames er voor mij. En ik niet voor hun. (zeker omdat ik geen ervaring heb met modellen) Het lijkt mijn niet meer dan eerlijk als ik meebetaal voor het opmaken van modellen die ik ook fotografeer.

    Als ik werk lever voor een klant ga ik ook niet de gebruikte materialen (beitelplaatjes, snijolie, ed.) uit eigen zak betalen.

    Grtx Johan
    Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Zet op de tafel bij de inschrijvingen een bokaal, waar elke fotograaf een bijdrage in kan steken voor die kosten van de visagiste. Als iedereen dat hier leest, dan zal er op die manier wel een deel van de kosten gerecupereerd kunnen worden .

      Ik maak er geen probleem uit om op die manier mee te betalen voor iets waaruit we allemaal voordeel halen
      ik zal zeker de bokaal helpen vullen

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Hoi iedereen,

        Zondag modellendag: dont worry, be happy!
        Alles kan geregeld worden, aan alles kan een mouw gepast worden.
        Zorg voor de fun op zondag!
        mvg,

        Roland

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Geen probleem hier om een bokaal te helpen vullen, of een hogere bijdrage te betalen. Hoe het er in het modellenwereldje aan toe gaat is me niet echt geweten. Goede afspraken maken goede vrienden!
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            zo heb alles nog eens doorgelezen en zet daar maar gerust een bokaal voor mij geen probleem
            gr, eb

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Ge moogt van mij diene bokaal al klaarzetten.
              Alléé , we kopen nu toch geen filmrollekes meer
              Digitale groeten
              K.J.W.

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Spaar vanaf nu alle 20 & 50 €cent voor de zondag in den boekaal te gooien.
                Groeten.
                KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                http://www.photopat.be

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Auto vol....

                  jo.
                  Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                  Vanuit Melsele (of uit de buurt) 3 plaatsen vrij...
                  Laat iets weten.

                  Jo.
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door paepke
                    Spaar vanaf nu alle 20 & 50 €cent voor de zondag in den boekaal te gooien.
                    Groeten.
                    Dedju ik was net begonnen met de briefjes van 50€

                    Alle gekheid op een stokje.

                    Zet die bokaal maar klaar en zorg dat ie groot genoeg is voor iedereen hé

                    Svenmichiels

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Amaai,
                      Ik kwam effe lezen of er nog nieuws was.
                      Ik heb er een half uur over moeten doen om alles gelezen te krijgen.

                      Indien er bijkomende kosten zijn, ben ik natuurlijk bereid om mijn deel bij te dragen.
                      Trouwens ik heb toch ook liever een model dat wat opgemaakt is, gelijk wie het doet.

                      hesy.be
                      BD0319BE

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Trouwens ik heb toch ook liever een model dat wat opgemaakt is, gelijk wie het doet.
                        Nééééééééénnnnn, stel je voor dat TB de schmink voor z'n rekening neemt
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                          Nééééééééénnnnn, stel je voor dat TB de schmink voor z'n rekening neemt
                          Neen, wacht! Ik ken nog ergens zo'n gepensioneerde cipier (zo ene die zijn tanden poetst met een handgranaat )! Die zal die modellekes én de fotografen wel komen schminken

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Hallo,

                            Ik heb eens even liggen denken.

                            Aangezien iedereen iets in de pot wil steken, kwam ik tot volgend resultaat.

                            Momenteel hebben er 25 modellen bevestigd.

                            25 model X 12€/pp = 300€ / 70 fotografen (en dan tel ik de vrouwen/vriendinnen/kinderen nog niet mee hé) komt op

                            4,28€/pp EXTRA

                            Als elke fotograaf in plaats van 2€ aan de kassa er 7€ wil neerleggen, dan zijn alle kosten gedekt voor de visagisten/modellen en organisatie. (Alé dat denk ik toch )

                            Daar om zou ik precies pas het geld ophalen bij de modellen nadat iedereen van de fotografen er is. Dit is uiteraard niet nodig als iedereen doet wat hierboven staat.

                            BD is een grote groep vrienden en dan denk ik dat 7€ voor een ganse dag te mogen shooten op een locatie, die normaal niet toegankelijk is, en dat met 69 andere fotografen EN minstens 25 modellen, echt geen overdreven prijs is.

                            DUS ...

                            mvg Svenmichiels

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Hallo,

                              Ik zou zo al meer dan 7 euro over hebben voor de lokatie alleen en nu worden er daarenboven nog 25 leeuwinnen los gelaten ... count me in om de bokaal te vullen ...

                              Groetjes.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                                Nééééééééénnnnn, stel je voor dat TB de schmink voor z'n rekening neemt
                                Waarom niet? TB kan dat best wel... Ik wil best wel een door TB opgemaakt model op de foto zetten

                                Comment

                                Working...
                                X