Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als het doorgaat, ga ik ook mee. Kan ik mijn verjaardag misschien daar vieren. Maar als de groep té groot wordt, ga ik toch niet trakteren hoor
Hoop dat er snel een datum wordt gekozen, want er staan er al een paar volgeboekt
Just to let you know, nothing has been forgotten. I'm in contact with a ex-hotelier in Dublin and he's scouting about looking for a suitable place/places for us to stay as a group, amongst his colleagues.
I've just had another mail from him to ask the single/double occupancy. I have noticed that some people want to bring family, that is no problem as long as you can give an idea of how many.
As for the date, well it looks like the Irish don't rush anything, so realistically this trip is going to be for the spring of 2006.. first thoughts were to coincide with St Patrick's day (17th March) but I've already been advised that the hotel prices would be busy and more expensive then.
So, please mail me (easier than PM) if you plan to be coming alone or with partner/children/mother in law, etc.
Hoop voor jou dat je niet ALLE soorten whisky hebt moeten proeven alvorens tot die conclusie te komen....
Heb nog geen Ierse gedronken, er zal vast en zeker ook goede zijn, maar voorlopig beperk ik me tot de Schotse...
PS Haggis heb ik me ook nog niet aan gewaagd...
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
Vergelijk ierse whiskey maar eens met schotse whisky.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
ROFLMAO ! ! ! ! ! ! You go first Trebs..... I'l follow you if you're still alive after 5 minutes
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
In Ierland zal het dan een Whiskey degustatie zijn...
Evt met haggis op Trebse wijze...
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
Een whisky-degustatie en avondmaal met Haggis moet
er toch zeker bijzitten als we dit weekend doen, vinden jullie niet?
Sven
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Hoop voor jou dat je niet ALLE soorten whisky hebt moeten proeven alvorens tot die conclusie te komen....
Heb nog geen Ierse gedronken, er zal vast en zeker ook goede zijn, maar voorlopig beperk ik me tot de Schotse...
PS Haggis heb ik me ook nog niet aan gewaagd...
Jo.
Wel, dit wordt verschrikkellijk off topic, maar misschien komt het nog van pas
Het Ierse water is zuiverder dan het Schotse (samenstelling van de bodem). En Ierse whiskey wordt driemaal gedistilleerd, Schotse meestal maar tweemaal. Je kan het verschil proeven (in de distilleerderij van Midleton kan je zelfs een diploma halen als je alle Schotse whisky van Ierse whiskey kan onderscheiden). De Midleton Very Rare is overigens een van de beste whiskeys ter wereld. Niet te verwonderen, voor zijn prijs van 300 €. Ik heb hier nog een flesje staan, voor het geval de shooting in Ierland niet doorgaat
Afhankelijk van vertrekdatum en -plaats en het budget zou ik ook wel interesse hebben.
Mijn werkgever stelt ons nl een budget ter beschikking wanneer we 5 jaar in dienst zijn. Dat budget mag gebruikt worden voor o.a. projecten als persoonlijke ontwikkeling, self awareness enz... Sommige plannen werden standaard opgezet, doch we mogen ook zelf iets voorstellen dat binnen het kader past.
En dit zou er volgens mij perfect binnen passen.
Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de verdere ontspinning van dit verhaal
when we have the possibility to arrive in time with the train in Charleroi you may count us in ( Dolly & **********)
Dolly has something with Molly Mallone
ANNULATION sorry
Haha, toch toevallig dit stuk nie ? (PS : dit is echt Molly Malone hoor)
Comment