Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hella Nat,
Nu snap ik waarom het in den Opstal altijd zo drassig is. Hebde gij iet gedaan met de Molenbeek. Sjans dat de nog niet aan de bosbeek gekomen zijn.
Die rietkraag in Opwijk en die grote waterplassen in Heizijde maken die daar deel van uit van je studie ? 't Is dat me dat geweldig boeit. Rijd daar steeds langs met de trein en in de zomer lonkt dat voor een bezoek.
Ik kan nog steeds niet echt bevestigen dat wij (+echtgenote) kunnen komen maar als we komen eten we zeker niet mee.
Ik hoop zo snel mogelijk zekerheid te hebben.
Je hebt hard je best gedaan. 'k Ben echt content dat je de draad weer hebt opgenomen...zou het een beetje zonde gevonden hebben van al die verloren moeite...maar kom eind goed ,alles goed!
Heb dus ook maar een beetje reclame gemaakt en kan je melden dat we met 3 personen zullen aanwezig zijn, blijven indien de mogelijkheid bestaat, ook voor het avondmaal (3 x vis).
Straks krijg je nog teveel volk op je SD en wordt dat dan nog het grootste probleem
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Je hebt hard je best gedaan. 'k Ben echt content dat je de draad weer hebt opgenomen...zou het een beetje zonde gevonden hebben van al die verloren moeite...maar kom eind goed ,alles goed!
Heb dus ook maar een beetje reclame gemaakt en kan je melden dat we met 3 personen zullen aanwezig zijn, blijven indien de mogelijkheid bestaat, ook voor het avondmaal (3 x vis).
Straks krijg je nog teveel volk op je SD en wordt dat dan nog het grootste probleem
Te veel volk ???? hoe meer zielen hoe meer vreugde hé
"Een SD zonder volk is zoals een camera zonder pixels"
Verdomme, mijn ogen doen pijn (geen grap ). En ik kan nu al niet meer tellen ook. JPL stond daar twee maal in. Gelukkig op tijd gezien. Ahah, diene denkt van dat allemaal dubbel te mogen doen !!! Ah, neen, zo zijn we niet hé. Iedereen mag diene dag maar ene keer meedoen, mod of gene mod, thats the kwestie
Comment