Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

    Oorspronkelijk geplaatst door NoName
    Nog 1 nachtje slapen de accu,s geladen ,de lensen gepoetst, CP kaartjes leeg,autotank vol met brandstof,veel zin,dus de rest van de dag word verzorgt door de Belgen incl het regelen van een zonnige dag
    Noname, ik verheug mij er ook op.
    Het zal prachtig weer zijn, en dan al die zonnekes van de BD'ers het kan niet missen.
    Onze Lucas verheugt zich er ook op.
    Nu heeft hij ook een cam hé?

    Comment


    • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

      Oeps, het is morgen zondag.

      Geen parkingprobleem dus
      Last edited by mbman; 19 maart 2005, 15:04.

      Comment


      • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

        Ik zal morgen waarschijnlijk de jongste van de groep zijn ( 15 ) Als ik in de weg loop moeten jullie het zeggen , dan zal ik wel naar huis gaan ! Gelukkig woon ikzelf ook in Dendermonde Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat morgen zal zijn want ik heb dat nog nooit meegemaakt.

        Ik zie me daar al lopen met mijn Prakticaatje naast jullie toestellen ...

        Tot morgen iedereen !!!

        Artur
        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

        FotoBlog

        Comment


        • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

          Oorspronkelijk geplaatst door eranosian
          Ik zal morgen waarschijnlijk de jongste van de groep zijn ( 15 ) Als ik in de weg loop moeten jullie het zeggen , dan zal ik wel naar huis gaan ! Gelukkig woon ikzelf ook in Dendermonde Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat morgen zal zijn want ik heb dat nog nooit meegemaakt.

          Ik zie me daar al lopen met mijn Prakticaatje naast jullie toestellen ...

          Tot morgen iedereen !!!

          Artur
          Artur, ik denk het niet.
          Ik heb gelezen dat hier nog iemand van 9 was die ook foto's ging nemen.
          Lucas komt ook mee, en ondanks hij in lengte (én haarlengte) mij langs alle kanten overtreft, is hij ook van het jonge soort, nog geen 17.
          Dus geen probleem, en wat toestel betreft, elk toestel trekt knappe foto's, het ligt niet aan het toestel maar aan het manneke (vrouwke)

          Comment


          • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

            Oorspronkelijk geplaatst door NoName
            Nog 1 nachtje slapen de accu,s geladen ,de lensen gepoetst, CP kaartjes leeg,autotank vol met brandstof,veel zin,dus de rest van de dag word verzorgt door de Belgen incl het regelen van een zonnige dag
            Man, man, NoName! Maak het niet nog wat erger voor mij Denk even aan de mensen die helaas moeten werken morgen Kwijl,kwijl

            Maar vooruit, veel plezier En zorg voor voldoende CF'kes (minstens een 10-tal Gig )

            Comment


            • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

              Die van 9 klopt. Onze zoon komt ook mee, en die zal met mijn oude casio iets proberen te doen. Hij vond het trouwens tof dat hij "een opdracht" heeft....
              Hier heb je een link naar de bedoelde camera. Een toestelletje waar ik veel plezier heb aan gehad ! (Gekocht in 2000, en nu moet het batterijenvak met tape dichtgehouden worden ) Tot morgen !
              natwork.be

              Comment


              • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                Callum (10) is happy that there will be some other photographers around his age in Dendermonde.
                The last time we went on an SD together, I think Celle was about the closest to his age

                Trebs.

                Comment


                • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                  Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                  Man, man, NoName! Maak het niet nog wat erger voor mij Denk even aan de mensen die helaas moeten werken morgen Kwijl,kwijl

                  Maar vooruit, veel plezier En zorg voor voldoende CF'kes (minstens een 10-tal Gig )
                  Oke!!!! ik zal morgen heel even denken aan de mensen die moeten werken
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                    Wat parking betreft, is daar ten stelligste aan gedacht. Nu, voor zover ik weet is de parking van iedereen, en die winkel, ja, als het marktdag is in Dendermonde (maandag), is het veel veel erger, maar ja, dat zijn ook geen fotografie-maniakken. (gecamoufleerde Japanners )
                    Voor diegene die morgen werken moeten. We zullen een poging doen jullie te gedenken, alleen we zullen wat tijd moeten vinden. We zullen immers zelf werken
                    We don't need feather, plumes, ...
                    Eggs we need, great eggs, specially those from ostriches serving sunny weather... and satisfied people

                    We zijn curieus wie er het eerste zal zijn ? Den eerste (buiten sd-dendermonde-ploeg) betaald ne tournee generale ok ? Het mogen der ook twee zijn hoor.

                    Comment


                    • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                      Mizerie, mizerie
                      Juist op CNN gelezen en gezien van iemand die het gehoord heeft:

                      27h15: SDiaanse tijd: Dendermonde is van de aardbol verdwenen. Alles is weg, vanacht zijn een bende roofstruisvogels komen afrekenen voor het onbaatzuchtig uitdelen en verbruiken van op ballon-trekkende voorwerpen.
                      Ze hebben zich genesteld in het Kalendijks gebied, nadat ze het stadhuis, en de olv-kerk eerst met gelig vocht hadden overgoten en dan volledig afgebroken.
                      In het Begijnhof werd dat rotzooi gemaakt en werd begijn verwijderd. Bleef enkel nog hof over.
                      Na het eventief vernietigen van regenbuien blijft enkel nog zon over

                      Er worden verwoedde pogingen gedaan om alles terug op te bouwen gezien in nabije toekomst een uiterst vreemd controle en beoordelingsorganisme nu juist die domeinen komt verkennen.
                      Oproep tot ganse Dendermondse bevolking om vandaag hard te werken zodat morgen alles er weer is. Morgen, zondag wordt dan uitgeroepen tot een allegemen rust en blijft-thuisdag zodat die vreemde bende SD-snoeshazen hun vrij beloop zouden hebben

                      Comment


                      • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                        Mijn eerste probleem. Mijn fototas Velocity 7 is nog niet binnen.
                        Heeft iemand tips om mijn cam te vervoeren.
                        Ik dacht aan een gewone rugzak met een dikke badhanddoek erin?
                        of zijn er andere tips?
                        Ik zal wel heel voorzichtig zijn hoor.

                        Comment


                        • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                          Oorspronkelijk geplaatst door SD-Dendermonde
                          Mizerie, mizerie
                          Juist op CNN gelezen en gezien van iemand die het gehoord heeft:

                          27h15: SDiaanse tijd: Dendermonde is van de aardbol verdwenen. Alles is weg, vanacht zijn een bende roofstruisvogels komen afrekenen voor het onbaatzuchtig uitdelen en verbruiken van op ballon-trekkende voorwerpen.
                          Ze hebben zich genesteld in het Kalendijks gebied, nadat ze het stadhuis, en de olv-kerk eerst met gelig vocht hadden overgoten en dan volledig afgebroken.
                          In het Begijnhof werd dat rotzooi gemaakt en werd begijn verwijderd. Bleef enkel nog hof over.
                          Na het eventief vernietigen van regenbuien blijft enkel nog zon over

                          Er worden verwoedde pogingen gedaan om alles terug op te bouwen gezien in nabije toekomst een uiterst vreemd controle en beoordelingsorganisme nu juist die domeinen komt verkennen.
                          Oproep tot ganse Dendermondse bevolking om vandaag hard te werken zodat morgen alles er weer is. Morgen, zondag wordt dan uitgeroepen tot een allegemen rust en blijft-thuisdag zodat die vreemde bende SD-snoeshazen hun vrij beloop zouden hebben
                          Gaan we daar dan alleen zijn? leuk.
                          Maar dan hebben we geen mensen om te fotograferen
                          Of hebben we genoeg aan elkaar?

                          Comment


                          • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                            @Act
                            Ik heb ook niet echt een fototas, maar herbruik mijn oude (video-)cam tas. Nog zoiets liggen ?
                            natwork.be

                            Comment


                            • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                              Ja, had ik ook aan gedacht maar die is te klein.
                              mijn D70 gaat daar niet in met de twee lenzen.
                              En mijn fototas van de olympus is ook te klein en lucas heeft die nodig.

                              Comment


                              • Re: SD-Dendermonde op 20 maart 2005 : 17 maart 0.03

                                Oh, maar ik foefel mijn D70 daar niet in. Enkel de lenzen en batterijen en dergelijke. De D70 heeft zijn eigen jasje.
                                natwork.be

                                Comment

                                Working...
                                X