Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heb vandaag toezegging gekregen voor de modellen...
Dus er zullen modellen aanwezig zijn voor wie wil.
Ze vragen enkel TFP (Time For Prints) en da's normaal he?
Die meiskes werken de ganse dag voor de BDers ... maar ze willen dan wel de foto's hebben... Dan hebben ze een mooie portofolio met honderden foto's... want der zijn hier BDers die er iets van kunnen he? en dat in die prachtige oude vervallen gebouwen....
Dat is tof dan kan ik is m'n eerste stappen zetten in modelshooting
Heb vandaag toezegging gekregen voor de modellen...
Dus er zullen modellen aanwezig zijn voor wie wil.
Ze vragen enkel TFP (Time For Prints) en da's normaal he?
Die meiskes werken de ganse dag voor de BDers ... maar ze willen dan wel de foto's hebben... Dan hebben ze een mooie portofolio met honderden foto's... want der zijn hier BDers die er iets van kunnen he? en dat in die prachtige oude vervallen gebouwen....
Hoe gaat dat geregeld worden?
Moet iedereen dan achteraf een paar foto's naar die meisjes sturen, en op welk formaat moeten die dan afgedrukt zijn?
Of sturen we de foto's naar jou, en zorg jij er dan voor dat ze op de juiste plaats terechtkomen?
Met modelfotografie heb ik nog helemaal geen ervaring, dat wordt afwachten of er iets bruikbaars tussenzit .
Hoe gaat dat geregeld worden?
Moet iedereen dan achteraf een paar foto's naar die meisjes sturen, en op welk formaat moeten die dan afgedrukt zijn?
Of sturen we de foto's naar jou, en zorg jij er dan voor dat ze op de juiste plaats terechtkomen?
Met modelfotografie heb ik nog helemaal geen ervaring, dat wordt afwachten of er iets bruikbaars tussenzit .
Lijkt me een zeer goed initiatief, aangezien ik ook geen ervaring heb op dat gebied, en eigenlijk zelf niet de eerste stappen durf te zetten om een model aan te spreken !
Kunnen we een duchtig oefenen.
Ik denk dat ik de gebouwen ga laten voor wat ze zijn, en mij ga concentreren op die modellen !
Yvan
Evelien heeft reeds toegezegd...mmm
Ze doen 't gratis maar vragen als enige vergoeding hun foto's op CD.
Dus kan je ter plaatse de modellenfoto's op een PC zetten, Laptop en geheugenreader zijn aanwezig. Of je kan ze naar mij mailen. Dan zet ik ze op CD en geef die meisjes dit. Zo hebben ze later een dikke mooie portofoilo.
Je hoeft helemaal geen ervaring te hebben met modelfotografie. Er zullen BDers zijn die jou wegwijs maken in dit onderdeel van fotografie. En dit op verschillende prachtige locaties.
Dus nu hebben we de toezegging voor drie modellen... Maar er kunnen er nog bijkomen als er veel interesse is voor modelfotografie...
Die modellen (drie) zijn van een Nederlands "modellenburo voor beginnende modellen"
Hier kan je ze eens bekijken. http://www.znam.nl/
Evelien heeft reeds toegezegd...mmm
Ze doen 't gratis maar vragen als enige vergoeding hun foto's op CD.
Dus kan je ter plaatse de modellenfoto's op een PC zetten, Laptop en geheugenreader zijn aanwezig. Of je kan ze naar mij mailen. Dan zet ik ze op CD en geef die meisjes dit. Zo hebben ze later een dikke mooie portofoilo.
Je hoeft helemaal geen ervaring te hebben met modelfotografie. Er zullen BDers zijn die jou wegwijs maken in dit onderdeel van fotografie. En dit op verschillende prachtige locaties.
Dus nu hebben we de toezegging voor drie modellen... Maar er kunnen er nog bijkomen als er veel interesse is voor modelfotografie...
Super idee
Model Evelien ziet er in ieder geval goed uit.
Inge en Shelly zien er ook niet mis uit
TFP lijkt me moeilijk te organiseren, TFCD is daarentegen makkelijker.
Ter plaatse is daarentegen weer niet echt logisch. Ge geeft toch altijd uw bewerkte foto's? Gaan we die daar met z'n allen bewerken???
Model Evelien ziet er in ieder geval goed uit.
Inge en Shelly zien er ook niet mis uit
TFP lijkt me moeilijk te organiseren, TFCD is daarentegen makkelijker.
Ter plaatse is daarentegen weer niet echt logisch. Ge geeft toch altijd uw bewerkte foto's? Gaan we die daar met z'n allen bewerken???
Sven
O, ja juist ja... niet direct aan gedacht... Als je ze wil bewerken kan je ze me daarna doormailen.
ik zet ze dan wel op CD...
Ja, ik bedoel natuurlijk TFCD maar ik zeg altijd TFP he?
De gemakkelijkste oplossing is volgens mij om de bewerkte (of onbewerkte) foto's op cd naar Mic te sturen. Een cd via de post versturen is niet zo duur, en op die manier kunnen er meer foto's (in betere kwaliteit) doorgestuurd worden dan via e-mail.
De foto's laten afdrukken op groot formaat en dan versturen is een veel duurdere oplossing, en dan zal het aantal ingestuurde foto's wel erg beperkt worden volgens mij.
Als iedereen zijn of haar beste foto's op cd zet dan hebben de modellen heel veel keuze, en is de kans ook goter dat er foto's bijzitten die ze echt kunnen gebruiken.
Comment