Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 juni 2005 - SD - Koolmijn Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD Koolmijn Winterslag

Hallo,

Persoonlijk vind ik een modelleke wel leuk, maar niet met 80 fotografen

Ik eet m'n boterhammekes wel int veld op

mvg Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      Hallo,

Persoonlijk vind ik een modelleke wel leuk, maar niet met 80 fotografen

Ik eet m'n boterhammekes wel int veld op

mvg Sven
      mmm, we kunnen ook zorgen dat iedereen een "persoonlijk" modelleke heeft...

Comment

@mic
        Is dat echt ?
        mmm, we kunnen ook zorgen dat iedereen een "persoonlijk" modelleke heeft...
        Ik zou dan graag Fabiolake zien. Ik kan dan zowel vogles, struisvogels, vogelschrikken, ... fotograferen.
        Slechts één probleem, ik weet niet of dat mijn glasschervekes dat zullen kunnen verwerken .
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Voor de fotografen kost het normaal 15 euro per persoon om te fotograferen maar omdat je om en bij de 8O personen bent wil
          ik dit herleiden tot 10 euro per persoon
          Dat vind ik toch wel wat overdreven. Gewoon om 3 ophaalmachines, een ventilator, wat compressoren en een antieke electriciteitszaal op foto te zetten, want meer is er in de gebouwen niet te zien. De schachten, daar kan je normaal gratis heen en de terril ook.

Uitleg kan ik ook geven (hangt natuurlijk van de datum af wanneer jullie het willen doen), want ik ken de koolmijn van Winterslag van binnen en van buiten, en van onder ook en ik ken de geschiedenis ervan van begin tot einde. Ik heb zelfs unieke foto's liggen van de opvulling van de schachten in 1988. Als je echter een mijnwerker in plunje erbij wil, dan zal je moeten betalen, want dat plunje heb ik niet.
          Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

Comment

idd, dat dacht ik ook...
            Ondertussen heb ik iemand van de Koolmijn (beheer) zelf te pakken gekregen...
            En da's al heel wat anders.
            In de week gratis en op zondag is het 75 euro om iemand te laten opkomen om open te doen...
            Dus 75 Euro... Als we allemaal 1 euro geven is 't in de sjakosse (handtas voor de Nederlanders)

Hier een tweede mail naar 't bestuur zelf.
            ------------------------------------
            In Winterslag beslissen wij over de prijs - als je bij ons wil komen
            fotograferen dan is dit in principe gratis (tijdens normale werkdagen en
            werkuren).

Als het op vrije dagen is (zaterdagen, zondagen ...) is er een vaste kost
            van 75 euro om iemand van ons te laten komen om te openen ...

In de vennestraat is er genoeg mogelijkheid om te eten en te drinken (op
            wandelafstand).

Opgelet ; er zijn op regelmatige momenten evenementen in de zalen, zodat het
            niet altijd mogelijk is om dit te doen.

Opgelet; rondleidingen zijn inderdaad rechtstreeks met de gidsen af te
            spreken, daar moeien wij ons niet mee.

---------------------
            Zo zie je maar...
            We blijven ondertussen verder werken aan de shooting...
            Ik hou jullie wel op de hoogte...

Comment

Gek, in thread http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=60256 zegt Karel G. (iemand van het beheer van de mijn), dat het gratis is, en hij is zelfs BDer.
              Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cnature000
                Gek, in thread http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=60256 zegt Karel G. (iemand van het beheer van de mijn), dat het gratis is, en hij is zelfs BDer.
                Het is ook gratis... in de week...Maar voor een zondag kost het centen om iemand te laten opkomen.
                Ik heb die mail van Karel gekregen en hij zit idd in het bestuur... Die andere , eerste, mail was van het Stadsbestuur...
                Nu is 75 euro niet veel als we dit delen...
                en een gids? tja, ik weet niet of we dat nodig hebben... We nemen foto's en hebben toch geen tijd om naar de uitleg te luisteren...
                Dus hoe 't er nu voorstaat is het één euro per persoon... Dan hebben we 75 euro en kunnen we op een zondag shooten. Het eten kunnen we dan nog zien en we kunnen in de Venne gaan eten als jullie dit willen.

Ik hoop dat ik van Karel nu gauw een datum krijg...
                Last edited by mic; 25 maart 2005, 17:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mic
                  Nu is 75 euro niet veel als we dit delen...
                  en een gids? tja, ik weet niet of we dat nodig hebben... We nemen foto's en hebben toch geen tijd om naar de uitleg te luisteren...
                  Dus hoe 't er nu voorstaat is het één euro per persoon... Dan hebben we 75 euro en kunnen we op een zondag shooten. Het eten kunnen we dan nog zien en we kunnen in de Venne gaan eten als jullie dit willen.
                  1€ is ook niets hé

Voor mij hoeft er geen gids. Eten regelen we later wel

Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                    1€ is ook niets hé

Voor mij hoeft er geen gids. Eten regelen we later wel

Sven
                    Nee, ik denk ook niet aan een gids...
                    We weten dat het een koolmijn is. Er werd kolen naar boven gehaald door mijnwerkers... daarna sloten ze de mijnen en kwamen er de fotografen...

Comment

1€, dat geef ik er graag voor uit, dat is al wat anders dan de vooropgestelde 10€ per persoon (het stadsbestuur heeft geld nodig denk ik ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cnature000
                        1€, dat geef ik er graag voor uit, dat is al wat anders dan de vooropgestelde 10€ per persoon (het stadsbestuur heeft geld nodig denk ik ).
                        Ja, we werken eraan he?
                        We proberen zo goedkoop mogelijk een shooting te houden... Maar soms merken we dat er twee maten en twee gewichten zijn voor hetzelfde...
                        Maar we zitten in de goede richting.

Comment

Ik stel voor dat zij 'ons' betalen voor al die mooie foto's die we daar gaan maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                            Ik stel voor dat zij 'ons' betalen voor al die mooie foto's die we daar gaan maken...
                            Awel da's een gedacht... zal 't es vragen...
                            "Zeg moet ge gene fotograaf hebben die wat mooie fotokes komt maken van je mijntje?"
                            en dan komen we met tachtig...

Comment

Hebben we nu al een def. datum ?
                              Wordt stilaan tijd zeker.. zou mijn planning voor mei willen maken, want er is dan overal zoveel te doen !!
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

De datum staat idd nog niet vast...
                                Maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit 5 juni worden.
                                Dus 80 % kans op 5 juni en 20% op 29 mei.
                                Dit hangt van de koolmijn af en van de zaal waar we eten.

En we moeten ook naar 't weerbericht kijken... Omdat ze op 22 mei regen geven, kan dit dus niet op 22 mei.

We houden jullie op de hoogte.

Comment

Working...
                                X