Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
...Wat willen jullie liever?
Vroeger beginnen?
Middageten? Avondeten om 18.00 uur?
Dus maak je wensen kenbaar...
5 juni is voor mij oké, maar ik zat nog steeds met de idee dat we een SD op een weekdag gingen organiseren
De deelname van mijn pupil, Mr Wallace is twijfelachtig, wegens examenperiode, maar laat zijn inschrijving nog maar staan. Wij blijven toch niet voor het eten en zijn € krijg je in elk geval
Voor mij mag het trouwens al 's ochtends (6 uur ) beginnen en al direct bovenop de terrril voor pano's.
Ik heb bijna alle bevestigingen binnen.
Het zal dus doorgaan op zondag 5 juni 2005 vanaf 13.00 uur.
Diegene die dat wensen kunnen inschrijven voor een avondeten rond 18.00 uur. Dagmenu is (voorlopig) 16 euro voor het hele menu... wordt aan gewerkt...
De gebouwen zijn open en toegankelijk voor BDers. De mijnterril is ook open en toegankelijk voor wie wil.
Ik moet enkel nog een bevestiging krijgen van de brandweer.
Maar zeker is dat het wel degelijk op 5 juni doorgaat.
De datum staat dus vanaf nu vast.
Mic,
Een klein detail: in het deelnemerslijstje staan Karel en K@rel! Volgens mij is hier 2 keer K@rel bedoeld, want Karel heeft niet meer ingelogd op het forum sinds 17th February 2004, 12:37, dus lang vóór er sprake was van deze SD.
Mic,
Een klein detail: in het deelnemerslijstje staan Karel en K@rel! Volgens mij is hier 2 keer K@rel bedoeld, want Karel heeft niet meer ingelogd op het forum sinds 17th February 2004, 12:37, dus lang vóór er sprake was van deze SD.
Neenee het zijn idd twee verschillende...
Die Karel zonder @ is de beheerder van de koolmijn... ik heb er gisteren nog mee getelefoneerd... Maar die schrijft niet zoveel hier... Heeft een Nikon D100...
Comment