Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bijna vergeten: Als jullie zouden beslissen om dit te laten doorgaan op 15 mei, kan ik niet meegaan... Dan wordt ons Hanne gedoopt. En ik denk niet dat moeder en dochter dit zouden kunnen apprecieren dat vader de hort op gaat
@lut.
Ik stelde de vraag eigenlijk omdat voor bepaalde evenementen of bezoeken minimum leeftijden vereist zijn.... Dries zal dat zeker wel interessant vinden.. Dus mag je hem er ook bij rekenen....als de datum past natuurlijk.
Vandaag een mail gehad van de man (Stad Genk) die zich met dat gebouw enz bezighoud...
Er zijn momenteel werken aan de gang ivm de ombouw naar een bioscoop...
Maar dit is aan de noordzijde.
Een bezoek zou dus nog perfect kunnen.
Dus alle waarschijnlijkheid zal 't doorgaan één van de eerste zondagen van juni.
Hier de mail
--------------------------------- Hallo
Voor het groepsbezoek en als je bedoeld voor een rondleiding met een ex
mijnwerker dan kost je dat 2 euro per persoon en liefst in Juni als dat voor
jullie kan.
Er zijn geen tafels of stoelen voorzien, wel dicht bij ligt de Venne waar je
goedkoop iets kunt benutten van eten, maar bij ons kun je ook broodjes en
drank krijgen maar dan op voorhand aangevraagd en wij stellen dan tafels en
stoelen ter beschikking, Voor de fotografen kost het normaal 15 euro per
persoon om te fotograferen maar omdat je om en bij de 8O personen bent wil
ik dit herleiden tot 10 euro per persoon met de rondleiding inbegrepen, wil
je er enkele modellen bij dan kost je dat 25 extra per model, en zijn de
hele dag beschikbaar.
groeten xavier
----------------------------------------
UPDATE:
Dit is dus niet waar.
Ik heb nadien met de beheerder van de koolmijn contact gehad. Het is gratis.
Op een zondag moet enkel 75 euro betaald worden aan de man die de gebouwen komt opendoen omdat deze dan op een zondag moet opkomen. Da's dus 1 euro of minder per persoon!!!
(Stad Genk wil zekers geld verdienen?)
Nu is de vraag zijn er mensen die broodjes willen of zullen we in de Venne gaan eten?
Dan ga ik daar een informeren voor den prijs.
Modellen hoeven we niet... die hebben we van ons eigen...
Of zouden dat boeroemde modellen zijn??? Een Claudia Shiffer of Naomi aan 25 Euro??? Misschien wel Britney Spears?
Comment