Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zet ons er ook maar bij hé Mic, onder voorbehoud, want het kan zijn dat wij dan juist "op grote vacantie zijn...
Dan stel je die vakantie toch effe uit he? aaa dacht al...
jullie staan erbij.
En het is zeker onder voorbehoud...
Het was maar om es te zien of er iemand intreresse had in die oude gebouwen en berg...
Het kon zijn dat er maar drie man inschreven he?
dus onder voorbehoud.
Hoi Mic. De koolmijn van Winterslag ligt zowat in mijn tuin, en dat zou het ideale moment zijn om eens kennis te maken met al die BD-leden.
Ik ben vertrouwd met de mijn (heb er trouwens in de ondergrond gewerkt), en kan dus heel wat nuttige informatie hierover geven ( indien gewenst misschien zelfs gidsen in de barenzaal en de ophaalmachine zalen, en ook de geschiedenis van de koolmijn van Winterslag). Als het in de 2e helft van mei doorgaat, in het weekend, zal dat geen probleem zijn.
NB. Als je al dat volk bij Fausto wil binnenkrijgen, dan zal die wel wat verbouwingen moeten doen denk ik
Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas
Hoi Lut. Ik weet niet hoeveel deelnemers je verwacht, maar voor grote aantallen denk ik dat je beter richting Bokrijk trekt. Het Koetshuis of het Dennenhof in Bokrijk is hier beter op voorzien.
Bokrijk ligt maar 3 km verwijderd van Winterslag, maar dat zal jij wel weten .
Last edited by Cnature000; 3 februari 2005, 14:21.
Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas
Hé dat is leuk zeg... wij ook
Zijn daar van 12 tot 30 mei en trekken rond per RV.
Moet mijn huiswerk nog maken, maar de verschillende N.P doen we zeker aan, evenals Old-Tucson, Tombstone, OK coral, enz...
Weet je wat... draag jij een rood strikje met cowboy-hoed + laarzen, ik draag wel een korte broek zo kunnen we elkaar niet mislopen hé
Ik reis van Tucson tot Yellowstone en terug via Salt Lake City. Zijn daar van 16 mei tot 8 juni en alles is al besteld
Als je in Tucson een halve dag tijd hebt moet je Arizona Sonora Desert Museum bezoeken (grotendeels openlucht, inheemse fauna en flora))
Ligt te westen van Tucson.
Hoeden verdraag ik niet en een strikje in mijn "bros" gaat niet
Ik zal een rood vlagje dragen met BD op, goed ?
Comment