Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ok alle nieuwe inschrijvingen staan erbij...
en natuurlijk alles onder voorbehoud he?
De hele shooting is zelfs onder voorbehoud.
we peilen maar es of er belangstelling was...
Niet met ons voeten spelen hé, Mic
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Als de zalen van de mijngebouwen verhuurd worden voor vergaderingen, tentoonstellingen, ..., dan kunnen we daar geen shooting houden. We kunnen dus niet lang op voorhand een datum afspreken.
Ik veronderstel dat als iemand die zalen nodig heeft, dat ook minstens een maand op voorhand weet, dus verwachten wij dat we ook pas een maand op voorhand die datum kunnen vastleggen!
We gokken nog steeds op een datum in mei !
Jep, zoals Lut zegt... onder voorbehoud.
Het is idd nog te ver weg voor een datum of enige zekerheid.
Die mijngebouwen worden verhuurd voor evenementen en optredens... Als zo'n zaal dan verhuurt is... tja, dan kunnen we op zo'n dag niet shooten he?
In de week, op een dinsdag of donderdag zou het wel altijd kunnen... Maar dan kunnen de meesten van jullie weer niet omdat jullie dan persé willen werken.
Ik kan altijd.... mij maakt 't weinig uit of 't op een zondag of een weekdag is... voor mij zijn alle dagen zondag
Zo, ik ben eens even los gegaan met de routeplanner en het is eigenlijk een onmogelijke reis voor mij, in ieder geval met de trein. Den Bosch kan ik nog wel komen, ook een dag van te voren als het moet, maar ik ga niet met de trein naar Winterslag
Enfin, ik zou dus graag met iemand mee willen rijden, maar zijn er hier ook mensen die uit de regio Den Bosch die kant op gaan? Of anders vanuit Maastricht?
Als die niet het geval is kan ik nl. onmogelijk mee vanwege exorbitant hoge kosten en lange reistijden en dat zou ik erg jammer vinden
Enfin, ik hoor het wel
F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.
In Winterslag is geen station, maar wel in Genk en Hasselt. Als die laatste verplaatsing een probleem is, dan vinden we wel een vriendelijke Limburger die je aan het station van Genk of Hasselt wil afhalen.
In Winterslag is geen station, maar wel in Genk en Hasselt. Als die laatste verplaatsing een probleem is, dan vinden we wel een vriendelijke Limburger die je aan het station van Genk of Hasselt wil afhalen.
Ja, daar zit ik dus een beetje mee. Van Maastricht naar Genk kan nooit zo lang duren, máár, als ik met de trein ga moet ik over Luik en dan ben ik 2½ uur kwijt
Anyway, vanuit Den Bosch zou een goeie optie zijn, daar kan ik iig een dag van te voren naar toe, dus daar hebben we het tegen die tijd nog wel ff over, tia!
F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.
Comment