Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De datum van bijeenkomst is zondag 27 maart aanstaande.
Ik stel voor samen te komen voor de ingang van het zwin.
In groep is het veel goedkoper.
Ik denk dat het op iets van € 3 per persoon komt.
Ik maak ook een afspraak voor een gids of is er iemand die een persoon kent wie vertrouwd is met het zwin ?
Inschrijven digitaal en annaloog, iedereen is welkom.
Het aanvangsuur is 09.00 uur en we gaan binnen rond 09.30 uur.
Voor zij die het niet weten, het zwin ligt in KNOKKE en is goed aangeduid met borden.
Iedereen kan zich melden op mijn mailadres.
Welkom in het Zwin Natuur Park. Waar vogels opstijgen en landen, soms met duizenden tegelijk! In het hart van dit paradijs ligt het Zwin Natuur Park. Stap binnen in deze ‘internationale luchthaven voor vogels’ en beleef het Zwin als nooit tevoren.
U kunt het Zwin bezoeken het ganse jaar door.
van Pasen tot eind september is het park open vanaf 9.00 uur en sluit het om 19.00 uur.
van begin oktober tot Pasen is het park open vanaf 9.00 uur en sluit het om 17.00 uur
Het Zwin is gesloten op woensdag van begin november tot eind maart !
Grtz,F@bke
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen.
Hij kan ook toegeven dat A fout was.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net
Comment