Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Frans,

    Dat wordt morgenvroeg flessen witte, sauciesen en kaas bijhalen denk ik

    Jaja



    Heb mijn voorzorgen genomen. . . . .

    En ze mogen niet naar huis, vooraleer alles op is.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #47
      Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

      Aangezien ik toch even terug naar huis moet, zal ik doorrijden naar Muizen om deel te nemen aan de nieuwjaarsreceptie.
      Tot morgen.
      Peter

      Comment


      • #48
        Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

        Wegens omstandigheden zullen we er dit jaar niet raken.
        Hopelijk volgend jaar wel
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #49
          Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

          Een warme ontvangst met een hapje en een drankje.
          Alles was weer in de puntjes voorbereid.
          Hartelijk dank daarvoor.

          Fotografisch heb ik niet zoveel gedaan. De voormiddag verbleven bij de olifanten tot de verzorgers
          mij kwamen zeggen dat er een sluiting was over de middag. Dan maar een hapje gaan eten en in de
          namiddag nog enkele beestjes gaan zoeken.

          Meer moet dat niet zijn.

          Groetjes,

          Dirk

          Comment


          • #50
            Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

            moet inderdaad niet meer zijn,
            maar jij kan dan ook wel al wat op je lauweren rusten he
            de foto's die jij mij deze morgen hebt laten zien , waren echt wel subliem, schitterend, te mooi voor woorden.
            daar kan ik alleen maar van dromen
            mvg
            bd0379be

            Comment


            • #51
              Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

              Hoi,

              was voor mij zeer lang geleden dat ik in Planckendael was. Heb twee zones bezocht, redelijk wat foto's gemaakt, maar heb met dit soort van fotografie weinig ervaring, dat zal wel gaan veranderen. Ik ben gebleven tot ongeveer 14 uur, maar voor mij mag dit zeker herhaald worden, volgend jaar.

              Ik ga waarschijnlijk ook een abonnement nemen van de Zoo, kwestie van bij te blijven.

              M V G
              BD1766BE

              Comment


              • #52
                Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

                Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
                Hoi,

                was voor mij zeer lang geleden dat ik in Planckendael was. Heb twee zones bezocht, redelijk wat foto's gemaakt, maar heb met dit soort van fotografie weinig ervaring, dat zal wel gaan veranderen. Ik ben gebleven tot ongeveer 14 uur, maar voor mij mag dit zeker herhaald worden, volgend jaar.

                Ik ga waarschijnlijk ook een abonnement nemen van de Zoo, kwestie van bij te blijven.

                M V G
                Droopie007,

                Deze SD is al sinds mensenheugenis een jaarlijkse traditie.
                Zet woensdag 2 januari 2019 dus maar al in je agenda!

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #53
                  Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

                  Bachus1909 en Francis1950, bedankt voor de organisatie en de fantastische hapjes en drankjes bij de aanvang!
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment

                  Working...
                  X