Ik ben eindelijk eens vrij op de 2de januari dus deze kans laat ik niet passeren.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur
Collapse
X
-
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
-
- 23 december 2016
-
Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur
DB Raimond zal er bij zijn
Comment
-
Jammer ik heb wachtdienst en kan dus geen verlof nemen. Had er graag bij geweest. In de toekomst misschien eens verplaatsen naar een weekend eind januari? Dan zijn de meeste familiale verplichtingen ook al achter de rug. En in het weekend zijn de meeste mensen ook thuis he
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
ik heb een vraagje
gezien we met meer dan 15 zijn , gaan we daar dan een groepsticket kopen of is het gelijk vorig jaar en koopt elk zijn eigen ticket?
het is toch merkelijk goedkoper dat groepsticket
als we geen groepsticket kopen , kan men ook online een ticket aanschaffen, dat is ook iets goedkoper dan daar ter plaatse ticket kopen
??bd0379be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk berichtik heb een vraagje
gezien we met meer dan 15 zijn , gaan we daar dan een groepsticket kopen of is het gelijk vorig jaar en koopt elk zijn eigen ticket?
als we geen groepsticket kopen , kan men ook online een ticket aanschaffen, dat is ook iets goedkoper dan daar ter plaatse ticket kopen
??
Een groepsticket zal niet gaan.
Daar meerdere BD-ers een jaarabonnement hebben.
Even navraag doen als je toekomt, want bij hernieuwing van het abonnement mag je éénmaal 2 personen gratis mee naar binnen nemen.
Nog iedereen vlug de Beste Wensen voor 2018 en tot dinsdag morgen.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
BD0460BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk berichtik heb een vraagje
??Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk berichtEen groepsticket zal niet gaan.
Daar meerdere BD-ers een jaarabonnement hebben.
Even navraag doen als je toekomt, want bij hernieuwing van het abonnement mag je éénmaal 2 personen gratis mee naar binnen nemen.
Nog iedereen vlug de Beste Wensen voor 2018 en tot dinsdag morgen.http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtVorig jaar ook geprobeerd door onze voorzitter (jaja) maar lukte niet omdat er iets niet mogelijk was aan de kassa, wat juist weet ik niet meer. Maar voor jaja was het dan niet en iedereen heeft toen voor zichzelf een ticket aangeschaft.
Iemand juist een abonnement aangeschaft? Waar ik mee met binnen kan ?[emoji16][emoji1][emoji1]
Of koop ik mij een kaartje online?
Mvg
Ps ik wens iedereen een fijne en gezellige oudejaarsavond toe
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalkbd0379be
Comment
-
Ik heb net vandaag een abonnement online gekocht ..... en een mail ter bevestiging gekregen.....Ik neem aan dat mijn lidkaart tegen dinsdag klaar zal liggen?
Een jaar parkeerabonnement zag ik nergens mogelijk als combinatie dus ik denk dat ik dat nog apart moet aanschaffen ter plaatse....There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtIk heb net vandaag een abonnement online gekocht ..... en een mail ter bevestiging gekregen.....Ik neem aan dat mijn lidkaart tegen dinsdag klaar zal liggen?
Een jaar parkeerabonnement zag ik nergens mogelijk als combinatie dus ik denk dat ik dat nog apart moet aanschaffen ter plaatse....
Francis,
ik denk niet dat uw lidkaart zal klaarliggen, hopelijk voor U van wel.
Bij uw aankoop van abonnement had je ook moeten aanvinken de parking voor 20 euro.
Nu zal je per bezoek, als je dat niet hebt, 7 euro moeten betalen voor de parking.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
BD0460BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
Nu zal je per bezoek, als je dat niet hebt, 7 euro moeten betalen voor de parking.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
-
Een jaartje is weer voorbijgevlogen,
Een nieuw jaartje is terug begonnen met vele voornemens,
1 van mijn voornemens dit jaar is om eens een goede foto te maken van wat
ik mag waarnemen en daarom zal ik erbij zijn op 2 januari om alvast te beginnen oefenen
bij de beestjes.
Aan allen mijn beste wensen en veel fotoplezier gewenst.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtDat zal ter plaatse toch nog aangepast kunnen worden neem ik aan?
Dat zal geen probleem zijn, denk ik toch.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
BD0460BE
Comment
-
Zet er nog maar twee meer op de teller. Wij kijken er al naar uit. Tot morgen.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Frans,
Dat wordt morgenvroeg flessen witte, sauciesen en kaas bijhalen denk ik
JajaVoorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com
Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!
Comment
Comment