Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Eddy, bedankt voor het organiseren van deze SD.

Prachtig natuurreservaat, toffe gids, picknikken met lekkere bokes op een unieke locatie en prachtige uitzichten in het Park van de Abdij.

Spijtig genoeg moest ik het Begijnenhof en de paella missen.

Enne, ge hebt nog een pint ( of ne koffie ) tegoed van mij.

Groetjes,

Sjim
    Nikon D70

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe

Goede trucage, Kariboe. Ge zou bijna gaan geloven dat 'm écht kan schrijven !
      embee ::: nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
        Geef toe gasten, die kop van Mac - karakterkop hé.
        zegt mijn vriend Freddy Willockx ook altijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sammeke
          Mac,

Het was een geweldige dag gisteren! Heb van 't begin tot 't einde lopen genieten ... Prachtige natuur; toffe mensen beter leren kennen, fantastisch georganiseerde en overheerlijke pick-nick, en als neusje van de zalm: de rondleiding door de meesterkok doorheen het begijnhof! Wat een sappige verteller Fijn dat we dit konden meemaken! De eetgelegenheid 's avonds is ook uiterst origineel te noemen en heeft ruim voldoende positieve herinneringen nagelaten dat we daar zéker nog 'ns een keertje terug willen gaan
          Chapeau en merci voor deze dag!
          twast gezelschap ook he Sammeke die het hem deed..
          mac

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
            Om de anderen een idee te geven van de service van Eddy Mac Quoy: iemand vind een paddestoel, Eddy stomt naar voor en borstelt behoedzaam met een zachte verfborstel alle stof van de paddestoel en schikt nauwkeurig de omliggende grassprietjes. Pas dan kunnen de fotografen aan de slag!
            ja Hombre... maar ge moet er ook meteen bij vertellen dat die gasten die die paddestoel wouden fotofgraferen nu niet bepaald 'anciens' waren. Ik dacht als ik die beestjes niet eerst wat afborstel bakken ze er helemaal niets van....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjim
              Eddy, bedankt voor het organiseren van deze SD.

Prachtig natuurreservaat, toffe gids, picknikken met lekkere bokes op een unieke locatie en prachtige uitzichten in het Park van de Abdij.

Spijtig genoeg moest ik het Begijnenhof en de paella missen.

Enne, ge hebt nog een pint ( of ne koffie ) tegoed van mij.

Groetjes,

Sjim
              kzal het onhouden Sjim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door embee
                Goede trucage, Kariboe. Ge zou bijna gaan geloven dat 'm écht kan schrijven !
                tiens..ik heb u gisteren niet gemist tijdens de SD....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                  ja Hombre... maar ge moet er ook meteen bij vertellen dat die gasten die die paddestoel wouden fotofgraferen nu niet bepaald 'anciens' waren. Ik dacht als ik die beestjes niet eerst wat afborstel bakken ze er helemaal niets van....
                  tja dat ondertoontje van de Mac vraagt toch voor een verbanning

Comment

dan kom ik de hele dag in Leuven de blijde boodschap van BD helpen uitdragen
                    dan kom ik in de nacht thuis en blijk te zijn verbannen van het forum

Comment

• Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Oorspronkelijk geplaatst door milabis
                      ja... heel deze SD was eigenlijk een coveroperatie om jou een dag achter je pc weg te houden om je op het gemak te kunnen bannen..
                      Mac

Comment

• Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Oorspronkelijk geplaatst door milabis
                        See you in the woods ...
                        Nicolas
                        My website : www.photoetnature.com
                        My portal : www.beneluxnaturephoto.net

Comment

Working...
                        X