Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

    Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
    Samenkomst : 9u 45 parking voor de Koerrier van Navarra
    Tervuursevest 130 3000 leuven
    plannetje
    http://www.kovana.com/images/routing_1.jpg
    Eddy, bedoel je de parking van de GB of heeft de Koerier zelf een parking die de ganse dag kan gebruikt worden? Het parkeerbeleid van Leuven ...
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #77
      Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      Eddy, bedoel je de parking van de GB of heeft de Koerier zelf een parking die de ganse dag kan gebruikt worden? Het parkeerbeleid van Leuven ...
      Hombre
      er is een parking aan de GB. Daar zou je ook je auto kunnen zetten maar er is ook een parking aan de kant van de Koerier tussen de weg en het viadukt. Daar sta je recht tegen overde Koerier. Je kan er de hele dag staan zonder betalen of parkeerschijf...makkelijker kan niet :-)
      Mac

      Comment


      • #78
        Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

        @Mac Quoy

        Tot mijn grote spijt, moet ik meedelen dat ik zaterdag niet ......

        met de trein kom. Spijtig voor de mannen van den ijzerweg, maar ik wordt opgepikt door een vriendelijke BD'er . Dus, heb geen vervoer nodig van het station tot aan de verzamelplaats.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #79
          Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

          Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
          @Mac Quoy

          Tot mijn grote spijt, moet ik meedelen dat ik zaterdag niet ......

          met de trein kom. Spijtig voor de mannen van den ijzerweg, maar ik wordt opgepikt door een vriendelijke BD'er . Dus, heb geen vervoer nodig van het station tot aan de verzamelplaats.
          is DHL nu ook al lid geworden?
          Mac

          Comment


          • #80
            Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

            Neen, neen, DHL is geen lid geworden.
            Ik heb mezelf voor veertien dagen in een grote enveloppe gestoken, daar ne serieuze PRIOR-zegel op geplakt, me dan in de brievenbus gewrongen.
            Ze hadden wat problemen in de sorteermachine, maar, allee, zaterdag zal ik op tijd aan de voordeur bij me thuis staan, zodat ik kan worden opgepikt.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #81
              Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

              ok mensen
              net nog even met mijn goede vriend Frank DB. gebeld.
              Prima weer morgen: ik verwacht jullie dus allemaal in Leuven.
              Tot dan
              Mac

              Comment


              • #82
                Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                See you in the woods ...
                Nicolas
                My website : www.photoetnature.com
                My portal : www.beneluxnaturephoto.net

                Comment


                • #83
                  Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                  veel plezeir allemaal vandaag!
                  't weer zit alvast goed!
                  My Portfolio (like!)
                  Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                    Allé, 'k zal hier wel den eersten thuis zijn zeker ..
                    Eddy, bedankt voor deze schitterende dag vol afwisseling .. het weer was niet opperbest (vooral in de Doode Bemde kwamen dreigende wolken opzetten - het bleef wel droog), maar dat kon alvast onze stemming niet drukken !!

                    De foto's zullen weer met volle teugen en veel plezier bekeken worden morgen !
                    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear
                      Allé, 'k zal hier wel den eersten thuis zijn zeker ..
                      Eddy, bedankt voor deze schitterende dag vol afwisseling .. het weer was niet opperbest (vooral in de Doode Bemde kwamen dreigende wolken opzetten - het bleef wel droog), maar dat kon alvast onze stemming niet drukken !!

                      De foto's zullen weer met volle teugen en veel plezier bekeken worden morgen !
                      Hoe??? Morgen pas???

                      Allé, vooruit! 't Is goed, want over 5 uurtjes loopt mijn wekker toch alweer af, dus al ik ze morgenavond wel zien
                      Last edited by pcwiet; 2 oktober 2004, 22:11.

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                        ben ook benieuwd!
                        My Portfolio (like!)
                        Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                          Heel toffe dag gehad !!!
                          Vooral heel leuk om op bepaalde namen nu gezichten te kunnen plakken...
                          Met enkelen wat beter kennis gemaakt. Jammer genoeg niet met iedereen - sorry daarvoor !

                          Eddy bedankt voor De Doode Bemde, het park van de Abdij Park (?), het begijnhof van Leuven (met een begenadigde en taalvaardige spreker als gids) en vooral een wonderbaarlijk heerlijke paëlla...




                          Enige uitleg over de te volgen route voor de autocaravaan... Hoewel, wie met Spanjaert in de wagen zat, moest zich daar absoluut niets van aantrekken. Een superbijdehandse GPS (vrouwelijk!?) wees ons verzekerd, maar soms eigenzinnig, de veilige weg. Tot grote trots van z'n eigenaar

                          Geef toe gasten, die kop van Mac - karakterkop hé. Toch vraag ik mij af wat het zou geven als de onderste haardos een beetje plagerig van plaats zou verwisseld worden met de bovenste haardos... Een suggestie voor handige Photoshop-harry's op een regenachtige dag ?

                          Enfin dank aan allen - voor herhaling vatbaar en een aanrader voor allen...
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                            Mac,

                            Het was een geweldige dag gisteren! Heb van 't begin tot 't einde lopen genieten ... Prachtige natuur; toffe mensen beter leren kennen, fantastisch georganiseerde en overheerlijke pick-nick, en als neusje van de zalm: de rondleiding door de meesterkok doorheen het begijnhof! Wat een sappige verteller Fijn dat we dit konden meemaken! De eetgelegenheid 's avonds is ook uiterst origineel te noemen en heeft ruim voldoende positieve herinneringen nagelaten dat we daar zéker nog 'ns een keertje terug willen gaan
                            Chapeau en merci voor deze dag!
                            Last edited by Sammeke; 3 oktober 2004, 10:55.
                            Sam greetzzzzzzz U
                            -------------------------------------------
                            Never apologize for showing feeling.
                            When you do so, you apologize for the truth.
                            -------------------------------------------
                            Canon Stuff

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                              Geef toe gasten, die kop van Mac - karakterkop hé. Toch vraag ik mij af wat het zou geven als de onderste haardos een beetje plagerig van plaats zou verwisseld worden met de bovenste haardos... Een suggestie voor handige Photoshop-harry's op een regenachtige dag ?
                              HAHAHAHA ... 'k moet toch ook soms met u lachen zunne, Kariboe
                              Sam greetzzzzzzz U
                              -------------------------------------------
                              Never apologize for showing feeling.
                              When you do so, you apologize for the truth.
                              -------------------------------------------
                              Canon Stuff

                              Comment


                              • #90
                                Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                                Eddy, bedankt voor de fijne dag! Goed georganiseerd, bijzonder leerrijke uitleg door jou gegeven in de Doode Bemde en de Abdij van het park
                                Boeiende verhalen door "de koerier van Navarra" in het Begijnhof, man zoals die dat kon brengen iedereen hing aan zijn lippen!
                                En dan die paëlla om duimen en vingers af te likken, heerlijk.

                                Om de anderen een idee te geven van de service van Eddy Mac Quoy: iemand vind een paddestoel, Eddy stomt naar voor en borstelt behoedzaam met een zachte verfborstel alle stof van de paddestoel en schikt nauwkeurig de omliggende grassprietjes. Pas dan kunnen de fotografen aan de slag!




                                Een album zal voor pas voor de volgende week zijn.

                                Thanks Eddy
                                Hombre

                                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                                Comment

                                Working...
                                X