Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Bevestiging

    Bijna vergeten maar wil bij deze bevestigen dat ik (bij leven en welzijn) mee kan op 2 oktober.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #47
      Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

      Hallo Eddy,

      Is het mogelijk om een deel van het programma mee te doen ? Of is dit ook beperkt in aantal deelnemers ?
      Ik zou dan de Doode Bemde, het park en het begijnhof willen meedoen en vòòr het restaurant terug vertrekken.

      Laat maar weten indien dit mogelijk is of niet. En natuurlijk de kostprijs ( gids + picknick ? ).

      Groetjes
      Nikon D70

      Comment


      • #48
        Re: Bevestiging

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
        Bijna vergeten maar wil bij deze bevestigen dat ik (bij leven en welzijn) mee kan op 2 oktober.
        Das goed om weten Hombre
        Ik ga er van uit dat het lijstje zoals het inde start treath staat nog steeds het juiste lijstje is. Als dat niet zo is hoor ik het natuurlijk graag.
        Ik geef eind deze week het aantal deelnemers door aan de Koerier van Navarra.
        In dat verband hoor ik ook graag van jullie wie er vegetarische paëlla wil. Dat zijn er tot nog toe 4. Doe dat maar via een PM...
        Mac

        Comment


        • #49
          Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

          Oorspronkelijk geplaatst door sjim
          Hallo Eddy,

          Is het mogelijk om een deel van het programma mee te doen ? Of is dit ook beperkt in aantal deelnemers ?
          Ik zou dan de Doode Bemde, het park en het begijnhof willen meedoen en vòòr het restaurant terug vertrekken.

          Laat maar weten indien dit mogelijk is of niet. En natuurlijk de kostprijs ( gids + picknick ? ).

          Groetjes
          Sjim
          Doode bemde en abdij zijn geen probleem maar de begijnhoftocht en het eten horen bij elkaar. De prijs hiervoor is 20 euro p/p. De andere 5 euro is voor de picnick bij Blauzuur. Dus je kan voor Doode bemde en abdij mee voor 5 euro.

          Ik zal de financiele kant van de zaak op voorhand regelen met Koerier en Blauzuur en dan kunnen de deelnemers mij (terug) betalen op de dag zelf.
          Mac

          Comment


          • #50
            Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

            Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
            Sjim
            Doode bemde en abdij zijn geen probleem maar de begijnhoftocht en het eten horen bij elkaar. De prijs hiervoor is 20 euro p/p. De andere 5 euro is voor de picnick bij Blauzuur. Dus je kan voor Doode bemde en abdij mee voor 5 euro.

            Ik zal de financiele kant van de zaak op voorhand regelen met Koerier en Blauzuur en dan kunnen de deelnemers mij (terug) betalen op de dag zelf.
            Mac
            OK, kun je me dan inschrijven voor Doode bemde en de abdij ?
            'k Zal mijn 5 eurokes meebrengen.

            Dank u !
            Nikon D70

            Comment


            • #51
              Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

              @Mac Quoy

              Je stelt voren om laarzen, botten mee te brengen. Ik hoop dat we die dan niet de hele dag moeten rondzeulen en die ergens kwijt kunnen ?
              Mogen heuplaarzen ook
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #52
                Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
                @Mac Quoy

                Je stelt voren om laarzen, botten mee te brengen. Ik hoop dat we die dan niet de hele dag moeten rondzeulen en die ergens kwijt kunnen ?
                Mogen heuplaarzen ook
                ja Mac kan je niet zorgen voor Sherpa's

                Comment


                • #53
                  Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                  Oorspronkelijk geplaatst door mila
                  ja Mac kan je niet zorgen voor Sherpa's
                  zeg mannen zalt gaan ja?
                  ik regel hier een SD, geef kledingadvies, zorg voor vervoer, verloven, goed weer, herstelde camera's, etc... Is dat nog niet genoeg?
                  wat gaat het volgende zijn? Dat ik uw foto's ook nog maak op de SD?
                  Mac

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                    @Mac Quoy

                    wat gaat het volgende zijn? Dat ik uw foto's ook nog maak op de SD?
                    Meent ge dat ? Zou je dat echt willen doen ? Ik heb een verlanglijstje. Ik zal het hier morgen posten
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                      zeg mannen zalt gaan ja?
                      ik regel hier een SD, geef kledingadvies, zorg voor vervoer, verloven, goed weer, herstelde camera's, etc... Is dat nog niet genoeg?
                      wat gaat het volgende zijn? Dat ik uw foto's ook nog maak op de SD?
                      Mac
                      ik zit nog wel altijd te wachten op dat attest bestemd voor mijn vrouw, want zonder mag ik hier niet buiten

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                        Oorspronkelijk geplaatst door mila
                        ik zit nog wel altijd te wachten op dat attest bestemd voor mijn vrouw, want zonder mag ik hier niet buiten
                        ik denk er ernstig over na om voor sommige deelnemers de deelnameprijs op 250 euro te brengen...

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                          Ah, maar dan doen we toch nen alternatieven SD ééé , niewaar Mila ?
                          Met sherpa's

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                          ik denk er ernstig over na om voor sommige deelnemers de deelnameprijs op 250 euro te brengen...
                          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                            ik denk er ernstig over na om voor sommige deelnemers de deelnameprijs op 250 euro te brengen...
                            allez se, hij is ook al aan het dromen van een 1D's MarkII
                            Last edited by mila; 23 september 2004, 10:26.

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                              @Mac Quoy
                              Moest ge meer dan voldoende hebben, maw, over, ik ben ook wel effen geïnteresseerd. Alleen in het overschot.

                              allez se, hij is ook al aan het dromen van een 1D's MarkII
                              Bij deze nog een vraag. Gezien het schitterende weer en omgekeerde wolken, kan het soms nuttig zijn onze zwemvliezen, zwempak, duikbril, snorkel of luchtflessen mee te nemen ? 'tweegt ongeveer 20kg, met lood erbij. Nu in en onder water weegt dat stukken minder . Misschien toch effen zien naar Sherpa's Misschien kan het de moeite lonen om zelf als sherpa te komen
                              Last edited by Wim.Vanmaele; 24 september 2004, 07:13.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                                Bijkomende info :
                                We vertrekken met de trein in Oostende om 7u42, aankomst Leuven rond 9u27.
                                's Avonds hebben we beslist niet te blijven eten (gezien de duur van de terugreis), dus 2 plaatsjes vrij in het resto !
                                Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                                Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                                Comment

                                Working...
                                X