Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

    Mac ... spijtig nieuws: je mag Sebastiaan en Pascal opnieuw schrappen van de deelnemerslijst Om diverse redenen kunnen ze niet aanwezig zijn.
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #32
      Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

      Oorspronkelijk geplaatst door Sammeke
      Mac ... spijtig nieuws: je mag Sebastiaan en Pascal opnieuw schrappen van de deelnemerslijst Om diverse redenen kunnen ze niet aanwezig zijn.
      bye bye Sebastiaan en Pascal
      Mac

      Comment


      • #33
        Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

        Als er nog plaats is wil ik graag deelnemen!
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #34
          Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
          Als er nog plaats is wil ik graag deelnemen!
          een spanjaard mag zeker niet ontbreken op deze dag. Je staat dus op het lijstje
          Mac

          Comment


          • #35
            Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

            Je mag me ook al zeker inschrijven, als er nog plaats is kom ik zeker af... Trouwens als er mensen willen meerijden vanaf Gent, das geen probleem, ik kom alleen opt moment...

            wim
            Last edited by Wim; 8 september 2004, 10:30.
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #36
              Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim
              Je mag me ook al zeker inschrijven, als er nog plaats is kom ik zeker af... Trouwens als er mensen willen meerijden vanaf Gent, das geen probleem, ik kom alleen opt moment...

              wim
              ok Wim genoteerd.
              Groeten
              Mac

              Comment


              • #37
                Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                Ik zou ook wel mee willen doen.
                Ik zou ook met openbaar vervoer komen. ik weet niet of dit nog mogelijk is ivm carpoolen.

                als het dus nog kan mag je me inschrijven.

                Bram
                site[/URL]

                Comment


                • #38
                  Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                  Oorspronkelijk geplaatst door bramluyckx
                  Ik zou ook wel mee willen doen.
                  Ik zou ook met openbaar vervoer komen. ik weet niet of dit nog mogelijk is ivm carpoolen.

                  als het dus nog kan mag je me inschrijven.

                  Bram
                  Dag Bram
                  nu had ik wel gedacht dat jij met de fiets zou komen :-)
                  Vervoer vanaf het station van Leuven is geregeld en dus geen probleem
                  Mac

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                    Nog een kleine toevoeging aan het programma
                    Halverwege onze wandeling in De Doode Bemde vinden we het pottenbakkersatlier Blauzuur waar we buiten aan de steengoedoven en tussen het keramiek zullen picknicken. Bij slecht weer eten we in het atelier maar dat zal zeker niet nodig zijn: 2 oktober valt immers in het nazomerke van St Michiel. Dat wil zeggen dat het mooi weer is in deze periode als de echte zomer nat en koud was. Dat is de laatste 350 jaar al telkens uitgekomen. We moeten geen geld geven aan de eieren voor de Clarissen: het is gegarandeerd mooi weer
                    Mac

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                      Nog een kleine toevoeging aan het programma
                      Halverwege onze wandeling in De Doode Bemde vinden we het pottenbakkersatlier Blauzuur waar we buiten aan de steengoedoven en tussen het keramiek zullen picknicken. Bij slecht weer eten we in het atelier maar dat zal zeker niet nodig zijn: 2 oktober valt immers in het nazomerke van St Michiel. Dat wil zeggen dat het mooi weer is in deze periode als de echte zomer nat en koud was. Dat is de laatste 350 jaar al telkens uitgekomen. We moeten geen geld geven aan de eieren voor de Clarissen: het is gegarandeerd mooi weer
                      Mac
                      Leuk, weer een extra attractie erbij.
                      het zal een drukke dag worden om alles te fotograferen
                      site[/URL]

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                        Eddy, als er nog een plaatsje is mag je me ook (voorlopig) inschrijven. In verband met m'n job kan ik pas eind van de week definitief bevestigen.
                        (Dit mag normaal geen probleem zijn, ik heb de Zoo-SD van vandaag al moeten laten schieten. )

                        Moest er ondertussen iemand nog interesse hebben, zolang ik niet definitief kan bevestigen mag je me gerust van de lijst halen zonder hard feelings.
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                          Eddy, als er nog een plaatsje is mag je me ook (voorlopig) inschrijven. In verband met m'n job kan ik pas eind van de week definitief bevestigen.
                          (Dit mag normaal geen probleem zijn, ik heb de Zoo-SD van vandaag al moeten laten schieten. )

                          Moest er ondertussen iemand nog interesse hebben, zolang ik niet definitief kan bevestigen mag je me gerust van de lijst halen zonder hard feelings.
                          No problemo Hombre
                          laat ons zeggen dat ge voorlopig de laatste zijt
                          Mac

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                            Hallo deelnemers,
                            Wij nemen deel aan de SD en laten via deze weg weten dat wij nog 2 plaatsen vrij hebben in de wagen.
                            Mensen die vanuit het Antwerpse of op de weg naar het Leuvense kunnen ons kontakteren om eventueel mee te rijden.
                            Groeten.
                            Pat & Ilke.
                            KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                            http://www.photopat.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                              Oei, ik ben te laat.

                              Ik zou toch nog graag meegaan voor de foto's en dit vanaf 1400 aan de Abdij van het Park.
                              Waar kan ik jullie vinden? Via waar gaan jullie het park in?

                              Hopelijk vind ik jullie (een groep fotografen) nog?

                              hesy.be
                              BD0319BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Dijlevallei: Natuur en cultuur in en rond Leuven. 2/10/04

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                                Oei, ik ben te laat.

                                Ik zou toch nog graag meegaan voor de foto's en dit vanaf 1400 aan de Abdij van het Park.
                                Waar kan ik jullie vinden? Via waar gaan jullie het park in?

                                Hopelijk vind ik jullie (een groep fotografen) nog?
                                25 mensen met zwaar gerief rond hun nek, beladen met statieven en fototassen...?
                                Die zou je moeten kunnen vinden aan de Abdij van het Park
                                Mac

                                Comment

                                Working...
                                X