Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Libellen SD 9 Mei 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Libellen SD 9 Mei 2015

    Hi Liliane,

    Ook ik moet je bedanken voor een superdag. Weer heel veel geleerd en ik zal de moddervlieg nooit meer vergeten. Ik moet bijna toegeven dat ik ze mis...
    Nu moeten we weer wachten tot je ons weer eens wil uitnodigen en ons weer eens in de watten legt.

    Groetjes

    Comment


    • #32
      Re: Libellen SD 9 Mei 2015

      Bedankt Lilianne voor de op en top georganiseerde SD!
      Het was een superdag met toffe babbels en leerrijke momenten, zeker voor herhaling vatbaar.
      En nu op zoek naar materiaal om zelf een plamp te maken ;-)

      Groeten,
      Peter

      Comment


      • #33
        Re: Libellen SD 9 Mei 2015

        Weinig toe te voegen aan alle terechte lof van de collega's hierboven. Bedankt voor de interessante SD Liliane. Een aanrader voor al wie het nog niet geprobeerd heeft.

        Groetjes,
        Geert

        Comment


        • #34
          Re: Libellen SD 9 Mei 2015

          Dag Peter en natuurlijk andere deelnemers van de libellen sd die op zoek gaan naar materiaal om een plamp te maken.

          Ik heb deze gevonden en ondertussen ook besteld:

          http://www.amazon.de/gp/product/B001...A3JWKAKR8XB7XF hier heb ik 2 dozen van besteld want ik kan ze ook bij mijn opnametafel gebruiken als support voor mijn Canon flitsers en dan moest ik geen verzendkosten meer betalen



          Veel knutselplezier en wie weet tot de volgende macro sd van Lilybie

          groeten.

          Ronald
          Last edited by The digital hunter; 10 mei 2015, 15:18.
          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

          https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

          Comment


          • #35
            Re: Libellen SD 9 Mei 2015

            Zo deze SD zit er dan weer op
            De weergoden hadden ons voorzien van droog weer , aangename temperaturen maar veel wind
            Maar dat laat een echte macrofanaat de pret niet drukken
            Je leert dan op een heel andere manier werken ( met plampen)
            Waardoor wellicht met net iets meer wind het er de volgende keer toch op zal wagen om er uit te trekken

            Julie zijn allen bedankt voor de komst naar dit verre hoekje voor sommige onder jullie
            Denk dat vos 70 de kroon spant vanuit Oostende

            Zoals reeds gezegd hadden we veel wind maar ik had voldoende plampen voorzien zodat we de beestjes toch nog redelijk uit de wind konden zetten.
            Je ziet dan ook dat de wind de libellen wel te parten speelt door de vele vleugels met een knik er in of dat ze in het water (chis ) vallen wat een hopeloze situatie is voor deze beestjes
            Bekijk het als een natuurlijke selectie met de wet van de sterkste die overleefd.

            Het was voor mij een meer dan geslaagde dag met vele blijde gezichten die weer huidwaards keerden
            Dus op naar de volgende

            Verder werd er gevraag hoeveel SD's ik reeds op mijn naam had staan.
            Deze was Nr 19
            Dus de volgende is Nr 20 voor de vlinders in de zomer
            in het totaal hadden zich op deze 19 dagen reeds 347 mensen in geschreven
            met enkele afzeggingen en enkele SD's die niet door konden gaan wegens het slechte weer toch nog een behoorlijk aantal mensen mogen ontmoeten hier in het Maasland
            Dominiek je was er voor de eerste keer bij in juni 2011 net zoals LVB, Jaques, Rudie en Rob.

            het was heel graag gedaan en tot de volgende

            groetjes liliane
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #36
              Re: Libellen SD 9 Mei 2015

              Ook van mij nog een dikke merci Lilianne voor alweer een superdag. Ook bedankt aan alle mede- macrofanaten, het was leuk jullie te ontmoeten. Voor de rest is hierboven al alles gezegd. Liliane heeft het heel goed samengevat. Elke keer leer ik weer iets nieuws bij en rijd ik met een grote glimlacht terug naar huis.
              Nog eens bedankt en tot de volgende keer.
              Geniet van foto's maken

              Comment


              • #37
                Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                Hey Liliane,

                Ook ik wil je nog graag bedanken voor de hartelijke ontvangst (koffie smaakt toch altijd zo 's ochtends vroeg ), de super toffe dag en het delen van al je macro-wijsheid! Ook voor mij was het de eerste uitsluiping, en een absolute aanrader.

                Ik sta al te popelen voor de vlinder-SD!

                @Ronald: Bedankt voor de lift en de toffe babbel!

                Groetjes,
                Gregory

                Comment


                • #38
                  Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                  zo te zienheeft jullie opzoekwerk op het internet het nodige materiaal op geleverd voor het zelf in elkaar knutselen van de plamp
                  succes roland en bedankt voor het delen van de link voor de andere
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    zo te zienheeft jullie opzoekwerk op het internet het nodige materiaal op geleverd voor het zelf in elkaar knutselen van de plamp
                    succes roland en bedankt voor het delen van de link voor de andere
                    Graag gedaan en hopelijk komen de zelfgemaakte plamps nog heel dikwijls van pas

                    Tot ziens en ik kijk al uit naar de vlinder sd
                    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                      Dag Gregory,

                      geen dank voor de lift ,hoor

                      Ik moest toch die kant uit ,hé

                      Bedankt dat ik Uw plamp mocht gebruiken als tweede steun tegen de wind.
                      Bij onze volgende ontmoeting heb je een pintje van me te goed.
                      Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                      https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                      Comment

                      Working...
                      X