Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Libellen SD 9 Mei 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Libellen SD 9 Mei 2015

    allen zover bedankt voor jullie inschrijvingen
    jullie staan nu op de lijst
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #17
      Re: Libellen SD 9 Mei 2015

      Hallo liliane ,
      Graag wil ik erbij zijn.
      Blackje.
      1 persoon.
      Ik eet mee.

      Comment


      • #18
        Re: Libellen SD 9 Mei 2015

        Ik ga ook nog graag mee.
        1 person - 40+
        En ik eet mee.

        Groeten,
        Geert

        Comment


        • #19
          Re: Libellen SD 9 Mei 2015

          Dag Liliane,

          Als het nog mogelijk is wil ik graag mee.
          1 persoon - Ruud1954 - 60
          Ik eet graag mee.

          Tot binnenkort

          Comment


          • #20
            Re: Libellen SD 9 Mei 2015

            Hey Liliane, ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn wegens te drukke activiteiten, maar ik wens de anderen een zeer toffe dag en een lekker hapje en drankje in het Hepperhuys ;-)

            Groetjes, Sid.
            Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
            Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
            [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]

            Comment


            • #21
              Re: Libellen SD 9 Mei 2015

              ZO de 9 de Mei begint langzaam te naderen.
              De eerste uitsluipingen in het gebied zijn reeds een feit, zelf nog geen kunnen vast leggen wegens tijdgebrek maar het zal er nog wel van komen
              deze avond krijgen de Deelnemers van deze shoot een PM met verdere gegevens.
              en nu vlug gaan werken
              groetjes liliane


              Oorspronkelijk geplaatst door burgie1976 Bekijk bericht
              Hey Liliane, ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn wegens te drukke activiteiten, maar ik wens de anderen een zeer toffe dag en een lekker hapje en drankje in het Hepperhuys ;-)

              Groetjes, Sid.
              Jammer Sidney maar de schade zal wel ingehaald worden als je weer tijd hebt denk ik
              al vast bedankt voor je reactie
              Last edited by Bachus1909; 27 april 2015, 11:07.
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #22
                Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                Hallo iedereen ,zijn er personen die vanuit de omgeving Mechelen vertrekken en is er nog een plaatsje vrij in de auto ?
                groetjes
                sonia

                Comment


                • #23
                  Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                  Dag Sonia,

                  als je geen vervoer hebt kan ik wel effe omrijden.
                  Stel maar een gemakkelijk bereikbaar plaats voor waar ik je kan oppikken. Ik kom vanuit Grimbergen (E19)

                  Groetjes
                  Manu
                  0496 678 360

                  Comment


                  • #24
                    Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                    hey allemaal
                    het weer ziet er voorlopig goed uit droog maar bewolkt
                    en wat wind maar de ochtend temperatuur is al redelijk hoog rond 7 uur +- 14 graden
                    deze avond na een laatste keer het weer bekeken te hebben valt de beslissing duim nog allen even dan lukt het wel
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                      yep en we gaan er voor morgen

                      het weer doet z'n best
                      en Pm is reeds in de vroege avond naar de deelnemers verzonden
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                        Bedankt Liliane voor alweer een geslaagde sd. Top hoe je het telkens met zoveel passie aan ons deelt.
                        Grtz,
                        Tom


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                          Ook van mij een dikke merci voor de toffe dag en al het werk dat je in de alweer perfecte organisatie gestoken hebt.

                          Het was een geslaagde dag met een gezellige bende fanatiekelingen en dus zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

                          Groeten,

                          Ronald
                          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                          https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                            Liliane,

                            Het was weer op en top georganiseerd en alhoewel er veel wind was, heb ik mijn eerste volledige uitsluiping meegemaakt en op foto kunnen vastleggen. En dan nog wat leuke mensen rondom ons en de dag kan niet meer stuk.
                            Bedankt!
                            Rudi
                            Fuji XT-4 en wat glas
                            Web: Flickr

                            Comment


                            • #29
                              Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                              Liliane, bij deze nogmaals bedankt voor de fijne organisatie van deze geslaagde SD in de aanwezigheid van een gezellige groep mensen met dezelfde interesse.
                              Voor mij ook de eerste uitsluiping die ik volledig kon meemaken (op het wegvliegen na).

                              Groeten,
                              Jacques
                              BD0681BE -
                              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                              Comment


                              • #30
                                Re: Libellen SD 9 Mei 2015

                                @ Liliane,
                                Ook van mijn kant een welgemeende dankjewel voor deze SD. Zoals we het van jou gewoon zijn was de organisatie perfect en de ontvangst hartelijk.
                                Hoe je het voor elkaar gekregen hebt om ook de libellenlarven op de afspraak te krijgen is mij een raadsel ...
                                Je hebt daarenboven de uitdaging groot gehouden door voor de nodige wind te zorgen (het moet nu ook niet té gemakkelijk zijn hé)

                                @ Jacques en Rudi : bedankt voor het delen van statieven, plampen, uitsluiper en wachttijd
                                @ Jacques : bedankt voor de carpool lift

                                @ de volledige bende : bedankt voor het fijne gezelschap en de babbels voor, tijdens en na

                                Ik keer in elk geval tevreden terug
                                Foto's volgen later.

                                Groetjes,
                                Dominiek
                                Master the craft, and the art will follow.
                                Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                                http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                                Comment

                                Working...
                                X