Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MT Zeeuws-Vlaanderen TWEEDE EDITIE 21/08

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

@Casey: wel wij passeren Waterlandkerkje en ik kan je zeggen NIET via saaie wegen (je zal de streek beter kennen dan ons dus ...). Als je natuurlijk in rechte lijn naar Antwerpen rijdt kan het saai zijn hoewel het toch enkel expresweg is ter hoogte van Hulst en dat is toch maar een 20 tal kilometers meer ...

Als je het echt niet ziet zitten dan kan je natuurlijk altijd aanpikken in Terneuzen en terug afhaken in Waterlandkerkje ...

mvg,
    Giant Pat
    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

Comment

Hey mannen, als er meer kandidaten op zondag zijn, dan ga ikw el en volgende keer mee hoor. No problemo. Maar ik zou het wel graag weten ivm andere zaken.
      Groeten
      Rudy

Comment

Beste vrienden, medeleden,

de rit zal doorgaan nu ZONDAG 01/08. Vertrek om 10u aan het cafe PicoBello aan de August Vermeylenlaan. Op de eerste bladzijde vind U een wegbeschrijving en plannetje. Gelieve op tijd te zijn en liefst met gevulde benzinetank. U kan deze nog volgieten voor de start, op 300m van de start is een ESSO benzinestation. De rit duurt 237km en we komen aan op hetzelfde punt dus passeren we dan opnieuw het benzinestation. Onderweg is er ook tankgelegenheid maar indien dit niet strikt nodig is gelieve dan op voorhand te vullen.

@Rudy en GSPep, het ziet er inderdaad naar uit dat jullie zondag echt niet kunnen. Volgende week of de week daarop, als het goed weer is zal ik de rit nogmaals doen. Uiteraard zijn jullie dan ook meer dan welkom om mee te rijden.

Zo, tot zondag? En wees aub op tijd!!! Om ons te komen zoeken moet je de weg al kennen ...

mvg,
        Giant Pat
        www.giantpat.be

Comment

Sjaizerai! Tegen 2/8 hebben wij nog gene moto zunne
          't Zal dus toch voor een volgende keer zijn, spijtig genoeg ... de tocht leek ons anders wel aantrekkelijk
          Have a nice day!!
          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

Comment

Ik zal er zijn om 10 uur .
            Het plannetje is al uitgeprint, maar die ESSO pomp weet ik staan, daar heb ik al eens getankt toen ik vroeger een ritje gedaan heb door zeeland, met overzet Vlissingen-Breskens (dat ging toen nog), en dan door Zeeuws-Vlaanderen terug (meestal de wegen juist achter de dijken gevolgd).

(Nu moet ik eerst nog een mailtje sturen dat ik niet met de motorclub mee naar Luxemburg ga.)
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Hallo Giantpat,

De "Liiiiimbuuugers" zullen er ook zijn en proberen op tijd te kompen ... .
              Maar schiet ons niet dood als we 10 minuten te laat zijn hé ...

Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

@BB okidoki. Ik durf deze rit niet te vergelijken met een ritje in Luxemburg maar ik denk wel dat je er plezier aan zal beleven.

@Jaja, op jullie wacht ik vast en zeker (tenslotte toch 3 rijders). Indien er serieuze problemen zouden zijn weet je me zeker te bereiken.

Weet er iemand wat er moet gebeuren met Annetje? Die wil meerijden als duo (als ze zondag kan natuurlijk).

mvg,
                Giant Pat
                www.giantpat.be

Comment

Originally posted by giantpat
                  @BB okidoki. Ik durf deze rit niet te vergelijken met een ritje in Luxemburg maar ik denk wel dat je er plezier aan zal beleven.

@Jaja, op jullie wacht ik vast en zeker (tenslotte toch 3 rijders). Indien er serieuze problemen zouden zijn weet je me zeker te bereiken.

Weet er iemand wat er moet gebeuren met Annetje? Die wil meerijden als duo (als ze zondag kan natuurlijk).

mvg,
                  Giant Pat

Annetje kan as zondag helaas niet.....en ze wil zo graag eens op ne motor....
                  ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Annetje kan as zondag helaas niet.....en ze wil zo graag eens op ne motor....
                    jammer ... misschien in afwachting eens naar de showroom gaan? Dan kan je er toch al eens opzitten ...

mvg,
                    Giant Pat
                    www.giantpat.be

Comment

Snik snik, GP, zulllen we de rit nog eens moeten overdoen hé.

Comment

@Allen: ik heb een fout gemaakt in de datums ... nu zondag is het de EERSTE augustus en niet de TWEEDE uiteraard ... alle postings heb ik aangepast. Dat geeft als resultaat dat ook GSPep niet mee kan nu zondag.

Jammer genoeg ga ik volledig op het weer af. Het risico om alles een week uit te stellen (of 2 weken) en dan met slecht weer te zitten is te groot in Belgie (en Nederland natuurlijk want daar wordt het grootste gedeelte gereden).

Als het weer goed blijft zal ik, zoals al gezegd, de rit nogmaals doen met colega's van het werk en andere vrienden. Uiteraard zijn BD'ers die deze zondag niet kunnen meer dan welkom om dan mee te rijden. Ik zal deze thread in die zin updaten maar Rudy en GSPep persoonlijk via mail verwittigen van de 2e datum.

Tot zondag!!
                        mvg,
                        Giant Pat
                        www.giantpat.be

Comment

Hallo,

Nog net op tijd deze topic onderschept
                          Mijn naam mag je ook noteren voor deze schooting day.
                          Mijn eerste deelname en ook nog eens met de motor, da's meteen 2 vliegen in één klap, Geweldig
                          Tot morgen,

Chris.
                          Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                          Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Ok Chris,

je naam staat op de lijst ... tot morgen.

Zoals het nu zit zullen we het avondeten nuttigen in Zwijndrecht. We hebben daar juist nog eens een bezoekje aan gebracht en gevraagd of er morgenavond plaats was. Morgen zullen we zien wie er geinteresseerd is en waar we om hoe laat gaan zijn ...

Tot morgen en probeer op tijd te zijn héééé

mvg,
                            Giant Pat
                            www.giantpat.be

Comment

Voila,

we zijn terug thuis geraakt. De rit is vlot verlopen, schitterend weer en gelukkig was van de beloofde hitte niet veel te merken, waarschijnlijk omdat we heel dikwijls "dicht bij het water" reden. In Kallo was het in ieder geval een stuk warmer dan onderweg.

De dag afgesloten met twee porties ribbekes met frietjes, twee rumsteaks champignon met frietjes en een vol-au-vent ... idd, met frietjes.

Afwezigen hadden ongelijk. Altijd interessant om eens kennis te maken met nieuwe mensen, Black Bandit en Domibal, Jaja kennen we uiteraard al.

Zo, wie weet tot een volgende keer. Ik mik op 14/08 voor de rit met de collega's van het werk, BD'ers die dan ook mee willen zijn uiteraard welkom - ik zal woensdag 11/08 of donderdag 12/08 ten laatste melden of de rit dan doorgaat of niet en dan zien jullie maar.

mvg,
                              Giant Pat

P.S.
                              miljaar da was weeral goeie "crémdegelace" - doeme toch!!
                              www.giantpat.be

Comment

Hallo Giant Pat (en Linda ),

Alweer bedankt voor het organiseren van deze SD.
                                Welliswaar met beperkt publiek (de afwezigen hadden zeker ongelijk - ijs per kilo in Brenskens) maar het was idd leuk om forumleden nu ook "een gezicht" te kunnen geven.
                                Black_Bandit en Domibal, bedankt voor het aangename gezelschap.
                                Ik heb er weer van genoten ...

Jaja

Originally posted by giantpat
                                Voila,

we zijn terug thuis geraakt. De rit is vlot verlopen, schitterend weer en gelukkig was van de beloofde hitte niet veel te merken, waarschijnlijk omdat we heel dikwijls "dicht bij het water" reden. In Kallo was het in ieder geval een stuk warmer dan onderweg.

De dag afgesloten met twee porties ribbekes met frietjes, twee rumsteaks champignon met frietjes en een vol-au-vent ... idd, met frietjes.

Afwezigen hadden ongelijk. Altijd interessant om eens kennis te maken met nieuwe mensen, Black Bandit en Domibal, Jaja kennen we uiteraard al.

Zo, wie weet tot een volgende keer. Ik mik op 14/08 voor de rit met de collega's van het werk, BD'ers die dan ook mee willen zijn uiteraard welkom - ik zal woensdag 11/08 of donderdag 12/08 ten laatste melden of de rit dan doorgaat of niet en dan zien jullie maar.

mvg,
                                Giant Pat

P.S.
                                miljaar da was weeral goeie "crémdegelace" - doeme toch!!

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                                X