Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>> Een kort overzicht + Happy shooting!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

    Ik moet helaas ook afzeggen voor deze SD , ook Kelly en Joris mag je van de lijst schrappen wegens familiale verplichtingen. Aan de rest een leuke SD gewenst, en we wachten vol ongeduld op de foto's...

    Comment


    • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

      Zoooo.....eindelijk duidelijkheid aan onze kant...(nog net binnen de gestelde termijn)...

      Wij (= mikekiwi en echtgenote) gaan mee!!! Graag 1x menu A1 en 1x menu B1. Ook zijn voor ons 2 kaarten benodigd, maar geen idee of we dat hier moeten melden.

      We zien elkaar zondag de 12e, jullie kunnen ons herkennen aan het feit dat we een fototoestel bij ons hebben

      Groetjes,

      Michael en Sylvia
      www.lowspark.nl

      Comment


      • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

        @ Appelke : spijtig dat jullie niet kunnen komen

        @ Mikekiwi : allé het is dan toch gelukt Tot ziens op de 12de en wij hebben ook allemaal een camera bij
        Groetjes Vicky

        Comment


        • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

          Aangezien er geen inschrijvingstop is mogen julie ons ook bij bezoek zoo rekenen ,ongeveer 4 tot 6 man..
          Groetjes refibe ..toffe bende..die BD's
          [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

          Comment


          • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

            Oorspronkelijk geplaatst door refibe
            Aangezien er geen inschrijvingstop is mogen julie ons ook bij bezoek zoo rekenen ,ongeveer 4 tot 6 man..
            Groetjes refibe ..toffe bende..die BD's
            Normaal is de inschrijving afgesloten gisteren 4 september. Check even je prive berichten en reageer zo vlug mogelijk aub dan kan je er misschien nog bij
            Groetjes Vicky

            Comment


            • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

              Wij hadden opgegeven voor 5 personen, komen net van vakantie terug en zien dat we eigenlijk gisteern al hadden moeten reageren. (of gaat dat alleen over het eten?) We willen nog steeds graag mee. We kunnen helaas niet mee eten.


              gr Rob
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
                Wij hadden opgegeven voor 5 personen, komen net van vakantie terug en zien dat we eigenlijk gisteern al hadden moeten reageren. (of gaat dat alleen over het eten?) We willen nog steeds graag mee. We kunnen helaas niet mee eten.


                gr Rob
                alléééé het is goed voor ééééén keer omdat jullie uit verlof komen Jullie staan nog altijd op ons lijstje en wij verwachten jullie op 12 september aan de zoo maar met een lege maag naar huis
                Groetjes Vicky

                Comment


                • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                  Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
                  Zoooo.....eindelijk duidelijkheid aan onze kant...(nog net binnen de gestelde termijn)...
                  Wij (= mikekiwi en echtgenote) gaan mee!!! Graag 1x menu A1 en 1x menu B1. Ook zijn voor ons 2 kaarten benodigd, maar geen idee of we dat hier moeten melden.
                  We zien elkaar zondag de 12e, jullie kunnen ons herkennen aan het feit dat we een fototoestel bij ons hebben
                  Groetjes,
                  Michael en Sylvia
                  Gezellig Mike en Sylvia!!

                  Comment


                  • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                    Zijn er toevallig nog mensen die zondag vanuit Hasselt sporen (8u19)?
                    Is this the real life? Is this just fantasy?
                    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                    Comment


                    • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                      Het is met spijt in het hart... dat ik moet passen op de jaarlijkse barbeque van m'n familie.
                      Zo zouden per sé nu zondag het feest willen geven...
                      Helaas zal ik dan niet aanwezig zijn op deze familiebarbeque... omdat ik aanwezig moet zijn op de BD shooting day in de Zoo.
                      Tja, BD gaat voor he?
                      De Familie kan wachten of alles zelf opeten. ne.

                      Comment


                      • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                        Oorspronkelijk geplaatst door mic
                        Het is met spijt in het hart... dat ik moet passen op de jaarlijkse barbeque van m'n familie.
                        Zo zouden per sé nu zondag het feest willen geven...
                        Helaas zal ik dan niet aanwezig zijn op deze familiebarbeque... omdat ik aanwezig moet zijn op de BD shooting day in de Zoo.
                        Tja, BD gaat voor he?
                        De Familie kan wachten of alles zelf opeten. ne.

                        Heel tof Mic dat BD voor gaat maar ja wij waren eerst ook hé
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                          Nog een kleine tip voor diegene die met de trein naar de Zoo komen.
                          Kijk even op de website van de NMBS



                          naar een combinatieticket of B-dagtrip : zoo + trein heen/terug vanuit het station waar je vertrekt, soms is dit voordeliger dan een apart treinticket en de inkom van de zoo. Het groepstarief voor de inkom van de zoo is 11 euro.
                          Tot ziens allemaal op zondag en breng jullie zonnigste humeur mee en natuurlijk ook je camera BTW Teddy waar is 'Het Ei' van Stille Waters gebleven misschien kunnen wij dit wel gebruiken voor de Zoo want het is al zo lang goed weer ... dat kan in België niet blijven duren
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                            Ha die MIc, 'k had al haast een "attack", man, man, me zo laten verschieten.

                            Tuurlijk ben je erbij, zie maar dat je niet te lang blijft plakken bij uw famillie (1° kot links)

                            @Vicky, dat ei is de dag nadien opgepeuzeld, wat dacht je!
                            Sinds-dien niets dan goe weer gehad

                            O, ja, voor ik het vergeet en sorry maar 'k zal even moeten roepen:

                            SAMENKOMST VAN DE ETERS:
                            -Pic-nic; 12.30h in het "SELF SERVICE FLAMINGO" zie ook HIER

                            -AVONDMAAL; 18.00H AAN DE UITGANG VAN DE ZOO !!!


                            We gaan te voet naar het restaurant = op 3 min vandaan!

                            Wie te laat komt, wordt als atractie voor de leeuwen gegooid!
                            Last edited by teddy-bear; 6 september 2004, 14:19.

                            Comment


                            • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                              Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                              Gezellig Mike en Sylvia!!
                              Zeker, vinden wij ook....

                              Groetjes en tot zondag,

                              Michael en Sylvia
                              www.lowspark.nl

                              Comment


                              • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                                @ Vicky: Tuurlijk de familie kan wachten... BD was eerst.
                                en we rijden met jou trein mee.. Lut en ikke.

                                @ Teddy-Bear: Verschieten? ale nu, ik zeg toch dat ik meegaa naar de zoo. ik zal wel weer verloren lopen, maar ale... Als ik bij BDers blijf kan er niets gebeuren.

                                De SD Badges zijn af en klaar om gedragen te worden.

                                Comment

                                Working...
                                X