Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>> Een kort overzicht + Happy shooting!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

    Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
    ;

    Wie te laat komt, wordt als atractie voor de leeuwen gegooid!
    Hahahaha van leeuwen ben ik niet bang...
    Enne... als ik weer verloren loop ben ik zeker telaat.... Zal dus maar mijn leeuwen meebrengen.?

    Comment


    • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

      heb ik het goed als jullie een sd 10 hebben om te testen.
      Heb zelf een sigma sd 9 en ben er best gelukkig mee, prima ding op wat kinder ziektes na.

      Comment


      • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

        @ Mic:
        Verleden week vrijdag hebben wij in Self Service Flamingo, Fanta van het vat gedronken goe jong !!!!!!!
        Allé ik zeg het maar hé.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

          Oorspronkelijk geplaatst door Cois
          @ Mic:
          Verleden week vrijdag hebben wij in Self Service Flamingo, Fanta van het vat gedronken goe jong !!!!!!!
          Allé ik zeg het maar hé.


          Moar Cois moet ge dat nu al zeggen Nu is de Mic nie meer te houen en staat hij zondag al om 7 uur aan ons deur om mee te rijden naar Antwerpen
          Groetjes Vicky

          Comment


          • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + e

            Vind het heel erg, en het is alsof de duivel ermee speelt, maar ik kan er zondag (itt wat eerder gemeld) niet bij zijn...

            Excuseer voor de evt bijkomende rompslomp...
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment


            • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + e

              Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
              Vind het heel erg, en het is alsof de duivel ermee speelt, maar ik kan er zondag (itt wat eerder gemeld) niet bij zijn...

              Excuseer voor de evt bijkomende rompslomp...
              Spijtig dat je niet kan komen en hopelijk kan Teddy het restaurant nog verwittigen en een menu minder doorgeven.

              Groetjes
              Vicky

              Comment


              • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                Misschien zie ik jullie daar ook wel lopen.

                Ikzelf ga ook, maar via mijn werk. Mijn werk heeft een grote familiedag voor al haar abonnees.

                Zal daar dus superdruk zijn :-)

                Groeten,
                Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

                Comment


                • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                  In welke vijver kwakkwak ?

                  Comment


                  • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                    Wow Fanta van 't vat...

                    Vicky om 05.00 uur sta ik aan je bel he?

                    Ik breng toch altijd mijn eigen Fanta mee... maar van 't vat.; mmmm

                    Comment


                    • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                      Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                      Nog een kleine tip voor diegene die met de trein naar de Zoo komen.
                      Kijk even op de website van de NMBS



                      naar een combinatieticket of B-dagtrip : zoo + trein heen/terug vanuit het station waar je vertrekt, soms is dit voordeliger dan een apart treinticket en de inkom van de zoo. Het groepstarief voor de inkom van de zoo is 11 euro.
                      B-dagtrip
                      2 keer –12j (2 x 9,00 €) + 3 keer +12j (3 x 16,80 €) = 68,40 €



                      Trein
                      2 keer –12j (gratis in 't weekend) + 3 keer +12j (3 x 10,60 €) = 31,80 €
                      Zoo (groep)
                      2 keer –12j (2 x 6,50 €) + 3 keer +12j (3 x 11,00€) = 46,00 €
                      Trein + Zoo = 77,80 €


                      Voor ons gezin is het dus voordeliger dat we een B-dagtrip van de NMBS nemen
                      Groetjes,
                      Frank

                      Comment


                      • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                        Hallo,

                        Het is nog wel geen zondag, maar toch wens ik alle deelnemers aan de Zoo-SD een fantastische SD ...
                        Hang de beest niet uit, schiet geen kemels, zie ze niet vliegen, verkoop het vel van de beer niet eer die geschoten is en laat geen blaffende honden bijten ...

                        Veel plezier gewenst namens de BD-crew en de moderatoren
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                          shi*t
                          Briggy en ik hebben een vervoerprobleem...
                          "10, 11 en 12 september zeer beperkt treinverkeer Beneluxtreinen; gedeeltelijk bustraject"
                          Zijn er mensen uit de Randstad die langs Den Haag komen en nog plaats hebben in een auto voor 2 personen?

                          Comment


                          • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                            Nog even de laatste belangrijke gegevens...



                            -Samenkomst om 09.30h aan de ingang van de ZOO. Om 10.00h gaan we binnen!!

                            -Samenkomst Middagmaal / Pic-nic; 12.30h in het "SELF SERVICE FLAMINGO" zie ook HIER


                            -Samenkomst AVONDMAAL; 18.00H AAN DE UITGANG VAN DE ZOO !!!


                            >>>Adres; Kaaps Degustatiehuis, Breydelstraat 25, 2018 Antwerpen Tel 03 231 39 54

                            We gaan te voet naar het restaurant = op 3 min wandelafstand!

                            En 't gaat goe weer zijn zenne

                            Teddy-bear
                            Last edited by SD-ZOO organisator; 11 september 2004, 16:40.

                            Comment


                            • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + e

                              Oorspronkelijk geplaatst door SD-ZOO organisator
                              Samenkomst om 09.30h aan de ingang van de ZOO. Om 10.00h gaan we binnen!!
                              Mijn trein komt aan in Antwerpen Centraal om 6 voor 10 (als hij op tijd rijdt). Ik hoop dat dat niet te laat is? Anders moet ik een uur vroeger opstaan...

                              seppuku.

                              Comment


                              • Re: [update] SD - ZOO Antwerpen op 12/09 >>>zaterdag 4/9 AFSLUITING> inschrijving + eten!

                                Nee, gewoon de grote trap afkomen in de treinstatie, rechtdoor naar buiten en direct naar links, de ingang van de ZOO is direct in de hoek,naast het station, je kan echt niet missen.

                                Trouwens om 10.00h staan we met z'en allen aan te schuiven voor de tiketten.

                                Ben je toch te laat, laat uw BD lidkaart zien of zeg gewoon dat je te laat was en bij de BD groep hoort, als ze je dan nog niet geloven (wat ik echt betwijfel), bel me dan even op 0475 820 720 dan kom ik wel even naar de ingang en smokkel ik je wel binnen.

                                Comment

                                Working...
                                X