Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Damn! De volgende 3 week-ends moet ik werken
op 19 juni zou ik wel kunnen afzakken naar Leuven na 15 uur, dus...misschien, wie weet? Het zou er dan toch eens van kunnen komen mijn eerste SD
Maar, Stijn, mocht het op de 19de doorgaan, noteer mijn naam nog niet, want met mijn moeilijke bazen weet ik nog niks zeker.
Originally posted by lks712
NEEEEEEEE niet dat weekend... dan zijn het open dagen van de NL luchtmacht... en daar wil ook naar toe. Kan het echt niet een weekje later? Als't echt niet kan, dan liefst op zondag.
Originally posted by ssimons
ok.. onder deze post graag uw voorkeur: zondag of zaterdag.
(namiddag vanaf 14.30 ofzo en wat lekkers 's avonds voor de liefhebbers)
Hallo ssimons
op deze datums kunnen wij wel ,met de voorkeur voor zaterdag,maar omdat wij toch wel +/- 170km moeten rijden vinden wij het tijdstip 14.30 uur veel te laat, dan zitten we al half in de middag en dat is toch wel zonde van de rest van de dag
Groetjes NoName&Coby
Comment