Ikke en Wannes gaan mss ook wel mee, afhankelijk van de datum, binnenkort zijn het examens
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mini-SD Leuven... 19 juni
Collapse
X
-
-
'k zie dat er zeker genoeg interesse is
Ik kijk even men agenda na en zorg voor een datum, best een zondag veronderstel ik?
Verder nog iemand die wat wil helpen bij het organiseren?
Comment
-
-
ik komSee you in the woods ...
Nicolas
My website : www.photoetnature.com
My portal : www.beneluxnaturephoto.net
Comment
-
-
ok.. onder deze post graag uw voorkeur: zondag of zaterdag.
(namiddag vanaf 14.30 ofzo en wat lekkers 's avonds voor de liefhebbers)
Comment
-
Damn! De volgende 3 week-ends moet ik werken
op 19 juni zou ik wel kunnen afzakken naar Leuven na 15 uur, dus...misschien, wie weet? Het zou er dan toch eens van kunnen komen mijn eerste SD
Maar, Stijn, mocht het op de 19de doorgaan, noteer mijn naam nog niet, want met mijn moeilijke bazen weet ik nog niks zeker.
Comment
-
Originally posted by lks712
NEEEEEEEE niet dat weekend... dan zijn het open dagen van de NL luchtmacht... en daar wil ook naar toe. Kan het echt niet een weekje later? Als't echt niet kan, dan liefst op zondag.
Kris.
My work: VICTORIE.com
Comment
-
-
Originally posted by ssimons
ok.. onder deze post graag uw voorkeur: zondag of zaterdag.
(namiddag vanaf 14.30 ofzo en wat lekkers 's avonds voor de liefhebbers)
op deze datums kunnen wij wel ,met de voorkeur voor zaterdag,maar omdat wij toch wel +/- 170km moeten rijden vinden wij het tijdstip 14.30 uur veel te laat, dan zitten we al half in de middag en dat is toch wel zonde van de rest van de dag
Groetjes NoName&Coby
D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
Hoi, voor mij gaat het ook (tot nog toe) zowel op zaterdag als op zondag. 14u30 is inderdaad iets te laat vind ik ook. Misschien eerder 13u of zo?
Groetjes, Kat
Comment
-
voor datum / uur / inschrijvingen ->
Comment
Comment