Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 de Macro SD 10 Augustus 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013

    Zo ze zitten er weer op de Macro SD dagen van dit jaar
    ik heb er dit jaar weer van genoten om jullie hier in het Maasland te mogen ontvangen
    jullie enthousiasme geeft we weer energie om ze volgend jaar op nieuw te doen.

    ook deze laatste SD was weer super
    super toffe mensen om mee om te gaan
    bekende en nieuwe gezichten gezien vandaag

    weer was wel niet wat ze voorspeld hadden
    hier in Dilsen (in vogelvlucht 2 km ) is geen drup regen gevallen dus zijn het heel plaatselijke buien geweest
    maar wij zaten er wel net in

    met de kikkertjes is het dit jaar minder gesteld
    denk dat de lange winter er voor iets tussen zit
    dan de lente die niet echt op dreef kwam
    ook de maaibeurt van vorig jaar waardoor de beschutting diep tussen de bramen voor een gedeelte weg is gevallen zal ze geen goed gedaan hebben.

    laat ons hopen dat ze volgend jaar wat talrijker aanwezig zullen zijn zodat we niet te lang moeten zoeken waar ze zaten

    voor de rest wil ik alle deelnemers van dit jaar aan de SD dagen bedanken voor jullie aanwezigheid en het vroege opstaan wat jullie er voor over hadden om tot in het Maasland te komen
    voor sommige onder jullie niet echt bij de deur.

    Zo en nu is het tijd voor het bedje in te gaan twee zeer korte nachten en nog een fietstochtje en terasje (kon geen nee zeggen toen hij vroeg) met mijn echtgenoot doen me een beetje de das om vandaag.


    dus tot volgend jaar voor de nieuwe macro SD dagen.

    groetjes liliane
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #32
      Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013

      Heerlijk dagje gehad gisteren, alles is hier al gezegd en geschreven en kan me daar enkel maar bij aansluiten .
      We hebben ons weer heerlijk geamuseerd gisteren met de prima begeleiding van Liliane, het kan niet genoeg gezegd worden, je doet dat iedere keer weer super .
      Bedankt ook aan alle deelnemers, weer veel geleerd en vele leuke babbels kunnen maken her en der.
      Ben gisteren om 20u30 al gaan slapen tot vanmorgen 08u00, net niet de klok rond maar ik had duidelijk wat slaap in te halen van mijn eerste werkweek .

      Grtjs,
      Edje C
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #33
        Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013

        Nogmaals bedankt Liliane vr deze voortreffelijke dag alweer, je doet dat perfect, 'k heb er echt van genoten
        Dat regenbuitje kon er bij, ondertussen hebben we ons ook nog geamuseerd, hoe kan dit anders met zo'n toffe bende.
        Volg ten volle ook wat er al eender gezegd wordt.
        idd het is echt géén goed jaar vr de kikkertjes, daar kan jij niks aan doen das nu eenmaal de natuur.
        Laat ons hopen volgend jaar meer.
        Zeker tot volgend jaar, zo te lezen zal er weer veel volk zijn.
        ben benieuwd nr de groepsfoto, Liliane als het niet teveel werk is kan je de namen erbij zetten, altijd prettig
        Last edited by IngridVD; 11 augustus 2013, 08:08.
        groetjes Ingrid

        Comment


        • #34
          Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013

          Ook van mij een dikke merci Liliane voor de organisatie van deze Macro SD's.
          en aan allen voor de leuke sfeer!
          Ik heb ervan genoten en
          Ik kijk reeds uit naar deze uitstapjes voor volgend jaar
          FLICKR PHOTOSTREAM
          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

          Comment


          • #35
            Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013

            Ook nog eens langs hier Liliane,
            Ne dikke merci voor die prachtige dag, het was super
            Je hebt dat weer geweldig gedaan
            Je staat ook altijd klaar om raad te geven, en dan zie je, dat Je er ook van geniet,
            daarom bedankt het was geweldig
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

            Comment


            • #36
              Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013

              Liliane, bedankt voor de voortreffelijke organisatie. Mijn eerste SD, maar zeker niet mijn laatste .
              Ook voor mij een prachtige dag (ondanks het vroege opstaan) met veel fijne mensen en een heel gezellige na-babbel.
              Foto's volgen nog.

              Lieven.
              www.elwee.net

              Comment

              Working...
              X