Re: 4 de Macro SD 10 Augustus 2013
Zo ze zitten er weer op de Macro SD dagen van dit jaar
ik heb er dit jaar weer van genoten om jullie hier in het Maasland te mogen ontvangen
jullie enthousiasme geeft we weer energie om ze volgend jaar op nieuw te doen.
ook deze laatste SD was weer super
super toffe mensen om mee om te gaan
bekende en nieuwe gezichten gezien vandaag
weer was wel niet wat ze voorspeld hadden
hier in Dilsen (in vogelvlucht 2 km ) is geen drup regen gevallen dus zijn het heel plaatselijke buien geweest
maar wij zaten er wel net in
met de kikkertjes is het dit jaar minder gesteld
denk dat de lange winter er voor iets tussen zit
dan de lente die niet echt op dreef kwam
ook de maaibeurt van vorig jaar waardoor de beschutting diep tussen de bramen voor een gedeelte weg is gevallen zal ze geen goed gedaan hebben.
laat ons hopen dat ze volgend jaar wat talrijker aanwezig zullen zijn zodat we niet te lang moeten zoeken waar ze zaten
voor de rest wil ik alle deelnemers van dit jaar aan de SD dagen bedanken voor jullie aanwezigheid en het vroege opstaan wat jullie er voor over hadden om tot in het Maasland te komen
voor sommige onder jullie niet echt bij de deur.
Zo en nu is het tijd voor het bedje in te gaan twee zeer korte nachten en nog een fietstochtje en terasje (kon geen nee zeggen toen hij vroeg) met mijn echtgenoot doen me een beetje de das om vandaag.
dus tot volgend jaar voor de nieuwe macro SD dagen.
groetjes liliane
Zo ze zitten er weer op de Macro SD dagen van dit jaar
ik heb er dit jaar weer van genoten om jullie hier in het Maasland te mogen ontvangen
jullie enthousiasme geeft we weer energie om ze volgend jaar op nieuw te doen.
ook deze laatste SD was weer super
super toffe mensen om mee om te gaan
bekende en nieuwe gezichten gezien vandaag
weer was wel niet wat ze voorspeld hadden
hier in Dilsen (in vogelvlucht 2 km ) is geen drup regen gevallen dus zijn het heel plaatselijke buien geweest
maar wij zaten er wel net in
met de kikkertjes is het dit jaar minder gesteld
denk dat de lange winter er voor iets tussen zit
dan de lente die niet echt op dreef kwam
ook de maaibeurt van vorig jaar waardoor de beschutting diep tussen de bramen voor een gedeelte weg is gevallen zal ze geen goed gedaan hebben.
laat ons hopen dat ze volgend jaar wat talrijker aanwezig zullen zijn zodat we niet te lang moeten zoeken waar ze zaten
voor de rest wil ik alle deelnemers van dit jaar aan de SD dagen bedanken voor jullie aanwezigheid en het vroege opstaan wat jullie er voor over hadden om tot in het Maasland te komen
voor sommige onder jullie niet echt bij de deur.
Zo en nu is het tijd voor het bedje in te gaan twee zeer korte nachten en nog een fietstochtje en terasje (kon geen nee zeggen toen hij vroeg) met mijn echtgenoot doen me een beetje de das om vandaag.
dus tot volgend jaar voor de nieuwe macro SD dagen.
groetjes liliane
Comment