Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by mic
Ik zal zo rond 13.00 op de parking van die Halve Maan zijn...
Ik stel voor van daar om elkander te wachten?
En dan samen de stad aan te vallen?
Of heeft iemand een ander voorstel?
OK Mic wij komen ook om 13 u naar de parking van de Halve Maan Een parking zoeken in de binnenstad op zaterdag is hopeloos denk ik. Tot dan
Jep, dit vind ik de beste oplossing...
In de binnenstad op zaterdag een parking vinden??? vergeet 't.
Dus de parking van de Halve maan is de beste en de korste oplossing, denk ik.
Provinciedomein "Halve Maan", Leopoldvest 48, 3290 Diest (voor de GPS)
Van daaruit kunnen we dan tevoet in groep naar dat brouwershuis gaan.
Batterijen zijn nog aan het opladen maar verder is tas gepakt. fototoestel, CF-cards, BD-badge en nu al een goed humeur.
Nog ff de stem wat oefenen om morgen 'lang zal ze leve' of 'happy birthday' mee te kunnen zingen en dan maar aftellen tot ik weg kan rijden he. Gelukkig maar stukje want vanaf Brugge kan ik carpoolen!
Originally posted by Annetje
Batterijen zijn nog aan het opladen maar verder is tas gepakt. fototoestel, CF-cards, BD-badge en nu al een goed humeur.
Nog ff de stem wat oefenen om morgen 'lang zal ze leve' of 'happy birthday' mee te kunnen zingen en dan maar aftellen tot ik weg kan rijden he. Gelukkig maar stukje want vanaf Brugge kan ik carpoolen!
Iedereen heel veel plezier toegewenst in Diest!!!
Het is nu zeker, dat Blackadder en ik niet kunnen komen want vrouwlief heeft in "redelijke staat" Dokkum gehaald en rust nu uit om morgen de laatste etappe af te leggen. Jammer voor ons , maar natuurlijk heel fijn voor haar !
Originally posted by mic
Oooo, juist ja... Kan je misschien de tekst van "lang leve" online zetten ??? Dan kan ik het instuderen...
1st song: Lang zal zij leven
"Lang zal zij leven, lang zal zij leven,
lang zal zij leven in de gloria, in de gloria,
in de gloria.
Hieper de piep hoera, hieper de piep
hoera, hieper de piep hoera!"
2nd song: Er is er een jarig
Er is er een jarig, hoera, hoera!
Dat kun je wel zien dat is zij
Dat vinden wij allen zo prettig, ja ja
En daarom zingen wij blij:
Zij leve lang, hoera, hoera,