Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
@Jaja, Ik heb nog veel te leren ivm fotografie,en deze persoon is zowat mijn prive lerares Die kan mij dus helpen met tips ed....Ze zou dan ook fotograferen(analoog)om te vergelijken met mijn foto's.Is wel geen familie..
Vitarake
Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1
Dit is een VZW-SD - maar niet alle SD's zijn uitsluitend voor VZW-leden dus.
Oostende was er voor iedereen, Gent op 23.05 ook, op 11.07 de motoren-SD ook, ....
Jaja
Originally posted by PhilippeVDP
effe een vraagje, is het nu een shooting day of een vzw dag of is elke shootingday uitsluitend voor de vzw leden ?
Groetjes
Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.
Da's dan voor Jacki en/of Peter - hier komen de inschrijvingen niet toe .
Jaja
Originally posted by mic
Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.
Originally posted by teddy-bear
De dju, den 22° is het de verjaardag van 1/2trouwboek En dan moet ik obligaat haar steeds extra verwennen die dag (W.E.).
Zeg, zeg, zo niet hé, ge kunt zien da ge daar zijt ... we zullen haar wel extra in de watten leggen
Originally posted by Honeybee
Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
@ Honeybee
Als je je lidkaart kan laten zien , kunnen ze je toch niet weghouden zeker? Maar als je daar verschijnt zonder fototoestel, gaan ze je zeker als model aan het werk zetten vrees ik
@ Alle deelnemers
Ik hoop dat jullie prachtige reportages maken van mijn "hometown". Ik was er graag bij geweest om een paar verborgen hoekjes te tonen van dit prachtige stadje. Ik zou er zelfs een lidkaart voor gekocht hebben, maar ik zit dan helaas in Kent (uiteraard ook om te fotograferen )
Originally posted by mic
Hoi Mic,
Ik lees dit nu pas. Zal een apart topic openen met de deelnemers.
@ Honeybee
Als je je lidkaart kan laten zien , kunnen ze je toch niet weghouden zeker? Maar als je daar verschijnt zonder fototoestel, gaan ze je zeker als model aan het werk zetten vrees ik
Hmm.. lidkaart.. laat ik er nou net geen hebben... Hoe zit dat precies?
@ Honeybee
Hmm.. lidkaart.. laat ik er nou net geen hebben... Hoe zit dat precies?
Vooruit Jaja,'s, Jacki's, Peter's, Sven-nen, Plofkop-pen enz...kortom BD-Crewmembers (meer ken ik er nog niet): er staat hier een toekomstig VZW-lid te popelen geloof ik!!
Of simpeler opgelost:
@Honeybee: Surf snel naar de homepage van BD (www.belgiumdigital.com)ipv steeds op dit forum rond te hangen, en klik op de banner van "VZW-info". Er zal een heel nieuwe wereld voor je opengaan.
Originally posted by mic
Hoi Mic,
Ik lees dit nu pas. Zal een apart topic openen met de deelnemers.
Jacki
Bedankt voor de moeite Jacki... 't is altijd plezant om op voorhand te weten welke BDers je zal ontmoeten he?
Mercikes
Comment