Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Stef
    Teddy-bear,

    ik neem een volledige ehbo-set mee, met spalken, zuurstof, klein materiaal, halskragen en de gansen "hannekesnest".....bovendien ga ik zelf mee als brandblusser ...zo in kolonne rijden is niet geheel zonder gevaar en we zijn dan maar beter voorbereid....

    stef
    Idd. Stef we zullen liever niet van uw diensten gebruik hoeven te mekan (en dat zal ook wel zo zijn), maar toch handig om u bij te hebben, merci voor uw aanbod en gaan er graag op in.



    Comment


    • #77
      ik ga alvast eieren naar de zusterkes brengen, want de reservedatum ben ik belet .. ik zal eveneens de vingers kruisen en een stuk hout vasthouden

      Comment


      • #78
        Teddy,

        er kunnen nog 3 tot 4 personen mee in mijn wagen, zolang ze mijne zever kunnen verdragen natuurlijk

        overigens lijkt het mij billijk dat ik me opgeef als volgwagen bij de motoren, aangezien er daar toch meer risico's zijn op valpartijen en gekwetsten...Desgewenst kan ik natuurlijk ook elders effe gaan interveniëren bij een auto-ongeval of zo.

        der kan ook nog wel wat ander materiaal mee, maar alleen Canon-gerief alstublieft, bij een klasse-wagen hoort nu eenmaal klasse-gerief

        Dokter Stef gaat dus voor de safety zorgen, en eventueel kan ik desgewenst ook dames en jongedames-duozitsters bijtijds de benen en bips eens masseren moesten die pijn doen door al dat zadelzitten Bevallige verpleegstertjes zijn natuurlijk ook welkom in mijn safetycar, dan maken we der een heus Medisch Team van; de venten moeten maar op hun tanden bijten

        stef

        Comment


        • #79
          Is genoteerd Stef, voor de verpleegsters moet je zelf maar zorgen, of komen onze/uw modellen hier ook voor in aanmerking??

          Oei, oei, ik begin al wat buikpijn te krijgen...

          Comment


          • #80
            We (Gossie & Ellen) zouden ons graag inschrijven voor dit schitterend initiatief. Geen duozitjes voor ons. Wel avondeten. Er kunnen ook 2 BD'ers met ons meerijden vanuit Deinze/Gent.
            http://users.pandora.be/Wim_Ellen

            Comment


            • #81
              Jullie staan erbij hoor en bedankt voor het aanbod

              Comment


              • #82
                Hallo Teddy-bear,

                -jaja (mag mee rijden als decorstuk)
                Zal't gaan ja?

                Zo te zien dus alweer een fantastisch programma.
                Mijnen Divi staat al te trappelen voor de testrit ...
                BTW, en "Harrietje"? Bijna in orde nu?

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #83
                  Hay teddy,

                  'k Zie dat we al op jou lijstje staan van de deelnemers maar wij willen ook graag met 2 blijven eten 's avonds en er kunnen ook nog twee Bd'ers met ons meerijden in de auto Ge hebt weer uw best gedaan voor het programma hé, dat ziet er heel goed en lekker uit en dat willen wij voor geen geld missen Dus 11 en 18 juli staan op onze kalender met rood omcirkeld Tot ziens op één van deze hopelijk zonnige juli-dag samen met de gezellige bende van BD
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by teddy-bear
                    De streek van Weert en Bornem is echt niet meer te doen, TE(massaal) véél (gevaarlijke) fietsers + wagens, echt niet meer te doen...
                    Dat deel laten we vallen om pure veiligheidsredenen.
                    Hi Teddy-bear

                    Ik ben afgelopen zondag tussen 11h en 12h eens naar Weert gereden. Het is echt niet te doen:
                    - Tussen 11:00 en 11:30 werd de streek daar onveilig gemaakt door hordes wielertoeristen die denken dat ze de tour de France aan het rijden zijn. Zelfs met de motor had ik het lastig: op 2 Km afstand hadden ze me 3 keer bijna geraakt, ondanks dat ik uiterst rechts en stapvoets reed.
                    - Vanaf 11:30 beginnen de eerste auto's te komen die daar de vele restaurants opzoeken. Tegen 12:00 is het bijna niet te doen.

                    Hingene viel zeer goed mee qua verkeer.

                    Ik zie dat je mij al genoteerd hebt voor de rit. Je mag mij ook noteren voor het eten.
                    Peter
                    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                    gspep.smugmug.com & steendorp.info

                    Comment


                    • #85
                      Teddy, WIj (Amica en Ik) zouden normaal gezien mee rijden met Dama. En zouden graag ook wat voeding krijgen 's avonds
                      http://www.vannecke.be
                      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                      Comment


                      • #86
                        Het programma ziet er reeds fantastisch uit. Als en in de planning nog een plaatsje voorzien is wil ik wel enkele kilometertjes als duozitter meerijden.

                        Greetz

                        Sam Jae en Artanis

                        Comment


                        • #87
                          @Jaja, "decorstuk", ik dacht echt dat ik je er een plezier mee deed
                          -Betreft "Harrietje", ze zou "NU AF" zijn , 'k moet vandaag bellen om haar af te gaan halen en de rekening te vragen, maar ik durf niet...
                          Betreft "testrit"; = een van de komende zondagen, als 't schoon weer is, ik zet wel een oproep op BD voor degene die wensen mee te rijden

                          @Viky, jullie staan erop hoor en lekker zal het zeker zijn!

                          @GSPeP, 'k weet het, de prijs van het succes zekers, Weert, Bornem = afgevoerd, Hingene gaan we zekers doen, 't kasteel zal trouwens nen topper zijn.
                          OK voor het eten.

                          @ Wunjo, het zal buikje vol tot barstens toe zijn hoor !

                          @Sam Jae, is genoteerd, en Artanis overhaal ik wel
                          Eten jullie niet mee?




                          Comment


                          • #88
                            Annetje en John....en we eten mee....wel enkel de 11de - de 18de helaas niet
                            ***Canon 300D * kitlens * ...

                            Comment


                            • #89
                              Bij deze even melden dat ik enkel op 11/7 zal kunnen. dus als't die dag slecht weer is, zal ik er de 18/7 jammer genoeg niet bij zijn.

                              Ik heb een gesloten Pickup, dus plaats te over om materiaal, helmen, fotogerief etc in op te bergen.

                              Ik heb in totaal 5 PMR's (walky-talky's met 3km bereik, 8 kanalen met elk 38 subkanalen .. we vinden heus wel een vrij kanaal ) eventueel kan ik er nog een stuk of 5 andere lenen van een vriend met wie ik vaak samen ga rijden. met 10 zendtoestellen moet de groep bij elkaar te houden zijn, he?

                              ik (of wij als de huisgenoten meekomen) blijven 's avonds niet mee eten.

                              In het beste geval heb ik nog plaats voor 2 passagiers, in het slechtste geval ben ik reeds volzet als ik toekom. Ik veronderstel dat de kans groot is dat er nog 2 plaatsen vrij zijn in de pick-up.

                              tot dan!

                              Comment


                              • #90
                                Ik zal dan ook maar "moeten" blijven eten zeker ?
                                Teddy, noteer mij ook maar alvast voor het avondeten, en pas mss het aantal vrije plaatsen aan ? (nog eentje over, misschien voor één van Stef zijn verpleegsters ? Heb nog wel ergens een verbandskistje liggen in de wagen... Heb zelfs een brandblussertje bij )

                                Als het niet op 11/7 doorgaat, zal ik er jammer genoeg niet op 18/7 kunnen bij zijn .
                                Dat het maar een lekker weertje wordt op 11/7 !!

                                Originally posted by Wunjo
                                Teddy, WIj (Amica en Ik) zouden normaal gezien mee rijden met Dama. En zouden graag ook wat voeding krijgen 's avonds
                                www.damafoto.be
                                Facebook Damafoto

                                Comment

                                Working...
                                X