Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by GSPeP
    Het is in orde voor zondag. Rond 13:15h ben ik op Linkeroever.

    Als je vanaf Burcht de alternatieve route volgt, moet je opletten dat je niet naar het centrum van Bazel rijdt. Anders moet je een eind terugrijden om naar Kallebeek te gaan. Er bestaat echter de mogelijkheid om recht tegenover de straat naar Kallebeek uit te komen. (zie kaart: http://gspep.smugmug.com/photos/5018836-L.jpg )

    Misschien kom ik ook nu zondag mee proefrijden, ligt aan het weer, en nog een andere onbekende faktor ;-) En als ik kom is het met den brommer.

    Comment


    • OK GSPeP, ik begin hoe langer en hoe meer te twijfelen of we Kallebeek wel zouden aandoen, 2 x die grote baan oversteken met heel die BD bende , het hinterland dat je aanwijst is ook zeer mooi en... rustig.

      Dan moeten de BD'rs maar eers naar het toilet gaan in een café aan het startpunt op L.O.
      Giantpat zal wel weten welke er zo vroeg open zal zijn.

      Zo winnen we ook meer tijd op ons toch krap schema...

      Maar we gaan zeker die weg eens doen, maar ineens doortrekken naar Rupelmonde, zien er wel lekker verlaten boeren-wegentjes uit .

      @Rudy OK voor zondag.
      Als jij een 'Buell' een brommer vind, wat zal dan een 'Flandriake' wel zijn...


      Comment


      • [quote@Rudy OK voor zondag.
        Als jij een 'Buell' een brommer vind, wat zal dan een 'Flandriake' wel zijn...
        [/quote]

        Ja, de meeste kennen dat merk niet eens, en kennen zijn roots niet, maar jij zal wel weten vanwaar het kloppend hart komt nietwaar..
        Ps, t'is een buizenbuell.

        Comment


        • Hi teddy-bear,

          Ik heb vandaag de route van Burcht naar Rupelmonde eens gereden. Zeer landelijk. Men rijdt tussen de akkers en weilanden. Gezonde boerenlucht was het daar vandaag

          Het is mogelijk om van Kallebeek naar Rupelmonde te rijden zonder dat men terug die baan (N419) opmoet. Dan moet er wel door 2 woonwijken gereden worden. Men komt dan ook vlak langs "de Duiventoren", het kasteel en de kerk van Bazel.

          Indien je Kallebeek echt wil laten vallen zijn er misschien 2 alternatieven in Rupelmonde: "Scheldeland" en "Scaldiana". Allebei aan het water met voldoende ruimte om een reeks autos en motoren te parkeren. Beide liggen vlak bij elkaar en het is maar 2 minuten te voet tot aan de watermolen.

          De alternatieve route die ik in gedachte had om de werkzaamheden in Rupelmonde te vermijden is niet mogelijk. Daar is het ook allemaal opengebroken. De werkzaamheden zijn wel zodanig gevorderd, dat de kans bestaat dat we over een maand er zonder problemen voorbij geraken. Ik kon nu ook al langs de werkzaamheden rijden (door het zand!)
          Peter
          2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
          gspep.smugmug.com & steendorp.info

          Comment


          • Mij mag je schrappen Teddy-bear.

            Ik weet dat je die SD tot in de puntjes verzorgd, maar om persoonlijke redenen zal ik er niet bij zijn........

            Maak er met z'n allen een top-dag van!

            Comment


            • Mij mag je schrappen Teddy-bear.

              Ik weet dat je die SD tot in de puntjes verzorgd, maar om persoonlijke redenen zal ik er niet bij zijn........

              Maak er met z'n allen een top-dag van!
              Komaan Tony, ik heb een beetje gehoord van de problemen maar in een hoekje gaan zitten grienen helpt niets hoor ... ik kan je dat persoonlijk verzekeren!!

              Gewoon er tussenuit met medebeoefenaars van je hobby is het ultieme middel om je zinnen te verzetten...

              Be there!!

              mvg,
              Giant Pat
              Do or Do Not - There is no try ...
              www.giantpat.be

              Comment


              • @Tom,

                staan er al ergens foto's van vorig weekend?

                mvg,
                Giant Pat
                Do or Do Not - There is no try ...
                www.giantpat.be

                Comment


                • Teddy-Bear,
                  Ik heb je reisplan gedownload en in mijne Tomtom gezet...
                  Ik kon prachtig, het hele traject volgen. Super
                  Goed gedaan man.
                  Als we nu nog onze camera konden verbinden met Tomtom... Dan moesten we zelf nog geen foto's meer te maken.

                  Comment


                  • Hallo teddy-bear,

                    En toch vind ik Kallebeke echt de moeite om er een stopplaats van te maken ...
                    (maar da's mijn persoonlijk gedacht hé)
                    Het biedt een prachtig uitzicht, een prima cafetaria, zacht toiletpapier ( ) en een patron die tenminste weet hoe een dubbele mokka moet gemaakt worden .
                    Misschien dat er toch een manier is om veilig over die grote baan te geraken?
                    Ik vind Kallebeke dus ... .

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • @GSPeP
                      Dat gaan we o.a. zondag allemaal uitproberen.
                      Had je hierover trouwens een mailtje gestuurd, maar heb het teruggekregen?!

                      quote/Het is mogelijk om van Kallebeek naar Rupelmonde te rijden zonder dat men terug die baan (N419) opmoet. Dan moet er wel door 2 woonwijken gereden worden. Men komt dan ook vlak langs "de Duiventoren", het kasteel en de kerk van Bazel./quote
                      -Ik dacht dat die weg echt niet te berijden was volgens getuigen, heb je die al zelf eens bereden??
                      PS. Kan jij dat even doen voor zondag, je woont daat toch vlakbij hé

                      @Tony smeT
                      'k weet het, heb respect voor uw wens, maar het leven gaat toch verder hé, sterkte en moed.
                      PS. Ik schrap je niet van de lijst, je blijft erbij!

                      @Mic
                      Dat is nog NIET de definitieve versie hé!!

                      @Jaja
                      Nog zo laat op!
                      Ik weet dat je een speciale binding hebt met Kallebeek Maar niets is nog definitief beslist, we gaan die andere wegen eens uitproberen en zien wat dat geeft en ook mede daarom zijn die testritten nu zo belangrijk.
                      >Als die doorsteek(staat weg) naar Dendermonde bereidbaar zou zijn hé, toch eens uitproberen Zondag?!

                      Trouwens we zitten daar niet alleen met 2x de oversteek van de baan, maar iets verder zijn de bewuste(beruchte) 2 rode lichten en dat is toch wel wat "te" veel.
                      Voor mij(ons ) komt veiligheid op de eerste plaats hé!

                      Allez we weten zeker wat we zondag moeten gaan doen.

                      Op het einde zullen we er dan eens over stemmen sé, lekker democratisch. (WATTE een 2° KEER MOETEN STEMMEN OP EEN DAG )


                      Comment


                      • Ok, dat was niet de definiteive versie... Dat had je me al gezegt toen we bij jou thuis waren.
                        Maar ik wou gewonn weten of 't werkte.
                        Die Tomtom is goed zeg.

                        Comment


                        • Trouwens we zitten daar niet alleen met 2x de oversteek van de baan, maar iets verder zijn de bewuste(beruchte) 2 rode lichten en dat is toch wel wat "te" veel.
                          Voor mij(ons) komt veiligheid op de eerste plaats hé!
                          Nog even voor alle duidelijkheid: het nieuwe stuk dat ik heb verkend en dat we zondag normaal gaan proberen dan heeft de keuze: ofwel recht tegenover het benzinestation "Smet en Van Diest" maw op de hoek van de weg naar Kallebeek uikomen of anders in Bazel centrum tegenover de Duiventoren en dus bijna aan het kruispunt om links af te slaan naar de watertoren en boot... In beide gevallen komen we GEEN verkeerslichten meer tegen maar moeten we de baan oversteken (de verkeerslichten zijn in Kruibeke centrum waar we NIET meer passeren dan).

                          mvg en tot morgen,
                          Giant Pat

                          Do or Do Not - There is no try ...
                          www.giantpat.be

                          Comment


                          • Klopt Giantpat, ik bedoelde eigentlijk de 2 lastige verkeerslichten op de baan, was even verstrooid toen ik schreef "iets verder", deze zijn nl. reeds voor "Smet en Van Diest", ze blijven liefst te mijden natuurlijk...

                            De vraag zal zijn of we Kallebeek toch zullen aandoen of niet?!

                            Morgen hopelijk opgelost

                            Edit; het is(was) misschien misleidend om te lezen op pag1, maar morgen mogen natuurlijk ook BD'rs meerijden met de wagen natuurlijk voor de testrit, iedereen welkom!!

                            Comment


                            • verdoeme ... tziet er wel een pokkeweertje uit ... kan ik mijn nieuwe zomervest die ik gisteren heb gekocht niet testen ...
                              mvg,
                              Giant Pat
                              Do or Do Not - There is no try ...
                              www.giantpat.be

                              Comment


                              • Originally posted by giantpat
                                verdoeme ... tziet er wel een pokkeweertje uit ... kan ik mijn nieuwe zomervest die ik gisteren heb gekocht niet testen ...
                                mvg,
                                Giant Pat

                                weersvoorspelling, droog, af en toe zon, sommige delen van het land pas in de namiddag.
                                Tja, zomervest niet echt nodig dus. Als het maar al droog blijft zeker?

                                Comment

                                Working...
                                X