Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Originally posted by Peter1
    oeps jaja: dat moeten ongekookte, rauwe eieren, met witte schaal zijn hoor......
    Koppig, dat dat manneke toch is hé, we zullen zeker nu met de gebakken peren zitten, maar we hebben de schuldige gevonden, als er zondag één druppel durft te vallen sé

@Visio, >> jaja aanspreken zondag bij aankomst, hij zal in zijn balopzitboekje de reservatie's bijhouden

Annetje + ventje heeft met spijt moeten afzeggen voor zondag.

Edit; OK voor Uwe en Jo en Anja

MOEST het dan toch slecht worden, kruipen we met z'n allen toch lekker dicht bij een zeker!

Comment

• Originally posted by teddy-bear
      Originally posted by Peter1
      oeps jaja: dat moeten ongekookte, rauwe eieren, met witte schaal zijn hoor......
      Koppig, dat dat manneke toch is hé, we zullen zeker nu met de gebakken peren zitten, maar we hebben de schuldige gevonden, als er zondag één druppel durft te vallen sé

@Visio, >> jaja aanspreken zondag bij aankomst, hij zal in zijn balopzitboekje de reservatie's bijhouden

Annetje + ventje heeft met spijt moeten afzeggen voor zondag.

Edit; OK voor Uwe en Jo en Anja

MOEST het dan toch slecht worden, kruipen we met z'n allen toch lekker dicht bij een zeker!

Maar vooral dicht tegen katelijn zeker?

Comment

• SAM !

EDIT; en daarbij dat is normaal bij motards, 't is voor de veiligheid!

Comment

• Originally posted by jaja
          Hallo,
          En met al die regen moet ik nu toch denken aan de titel van de SD: "Stille waters" ...
          Ik denk dat daar de fout gaat zitten. De volgende moto-SD heten we: VLAMMENDE ZON ...

Jaja
          Ja, het is verboden in 't vervolg nog SD titels te gebruiken met items als Water, regen,buien riviernamen, vloeistoffen en alles wat met water te maken heeft...
          Dus stille waters wordt. idd Vlammende zon. En SD Maastricht wordt Zontricht...
          Het is hier toch wel erg he? Volgende SD is in Athene Griekenland aan 45° Celcius zonder regen.

Comment

• Ik denk niet dat het weer tegen zondag nog goed wordt
            Hier kan je de weersvoorspellingen gemakkelijk vinden: http://www.meteoonline.be/Belgiee.htm
            Het zal waarschijnlijk iets voor volgend weekend worden.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

• @Sam
              Maar vooral dicht tegen katelijn zeker?
              Jaloers ????

Teddy-Bear, ik eet dus 's avonds ook mee (ik ben mee diene plakker zoals je hem noemt )? Chinees à la 22 Euro . Misschien toch die mensen verwittigen als er zo'n bende binnen komt, das ze misschien een koe, een paard, een varken en een paar kiekens in optel houden.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

• STOP THE RAIN!!!!!

Comment

• Samen met Jaja overleggen we of zondag de SD doorgaat.

Vandaag(vrijdag) voorspelden ze een zeer slechte dag met veel regen, hier in Antwerpen enkel deze morgen wat regen, bij Jaja Hasselt waren de hemelsluizen vol open de ganse namiddag, een ware stortvloed!

Het ziet er idd niet al te best uit, voor mij telt veiligheid als nr° 1.

Jaja en ik zullen dus morgenavond omstreeks 20.00h de knoop doorhakken.

Natuurlijk liever nen GO , maar ja...

Volgende week ziet het er ook niet goed uit, bij een NO verzetten we de SD naar 08/08 en NIET zoals eerder gemeld naar 18/07!!!, wat een miserie, wat een miserie...

Dus zeker even komen kijken straks(zaterdag) na 20.00h

Comment

• erg he...? en ik ben al m'n batterijen aan 't opladen...
                    Ik hoop op een stevige zuidenwind die de wolken wegblaast en dat de zon tevoorschijn komt.
                    Morgen om 20 uur weten we meer.

Comment

• Originally posted by mic
                      ...Ik hoop op een stevige zuidenwind die de wolken wegblaast en dat de zon tevoorschijn komt...
                      hehe .. altijd even vriendelijk voor de Nederlanders

gewoon ter info: mijn 4x4-vrienden zitten al een hele week te watertanden met dit in hun ogen fantastische weer en zitten zelf een heuse regendans op te voeren opdat de weergoden het nog meer doen regenen zodat er zondag overal kan "geploegd" worden in de "overheerlijke" modder.

Comment

• Hummm... het ziet er buiten nu toch al heel wat beter uit .

Wat een verschil met verleden jaar, toen moesten we regelmatig echt blussen van de dorst, wat wil je het was toen +30°.

Maar ik hoor nu juist op de radio, morgen minder goed, erg wisselvallig met enkele stevige regenbuien, droog zal het morgen niet zijn...

Afwachten >20.00h

@Visio, modderworstelen inbegrepen?

Comment

• Hier aan de kust ziet het er behoorlijk uit voor morgen...
                          Kom allen hierheen zou ik zeggen...

Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                          LidNr. BD0211BE

Comment

• Originally posted by mark911be
                            Hier aan de kust ziet het er behoorlijk uit voor morgen...
                            Kom allen hierheen zou ik zeggen...

Weerberichten van de kust, dat kennen we!! lokkertjes ja.
                            Hier is het nu goed, Teddy-Bear, rapkes vertrekken?? geef me nog een uurke, moet nog naar American Lifestyle nieuwe remblokken gaan halen.

Comment

• Als ze dan toch regen voorspellen moet ik mijn Bandit niet kuisen tegen morgen. Dan zal het stof er zo wel afspoelen
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

Comment

• Alles hangt nu van het weer af.
                                Ik ben in ieder geval al klaar...

Comment

Working...
                                X