Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by berteldinck
    wegens een overmaat aan replys in de SD forum (nul komma niks)
    probeer ik het toch nog maar is hier :

    zijn er mensen die vanuit Lier binnendoor ( Mortseln Berchem)( geen autostrade ) naar linker oever rijden zondag morgen ...

    tzou voor mij stuk makklijker zijn als ik kan volgen ...

    of is samen rijden op BD SD alleen vanaf 10.30 ???)
    graag een reply hier of een mailtje


    Vanuit Lint, met de moto.

    Comment


    • Originally posted by Rudy

      Vanuit Lint, met de moto.

      Ik denk vrees dat je geen opzitters meeneemt op je Buell.... anders kon je me oppikken in Kontich
      lijn
      canon eos 350d

      Comment


      • Originally posted by katelijn
        Originally posted by Rudy

        Vanuit Lint, met de moto.

        Ik denk vrees dat je geen opzitters meeneemt op je Buell.... anders kon je me oppikken in Kontich
        Hmm, vergeet niet dat de Buell geen luxe moto is. En als ik je meeneem, hoe geraak je terug? ik ga normaliter voor het eten terug naar huis.

        Comment


        • mee sorry ik kan nog niemand mee nemen op mijn toeferke omdat ik nogmaar een voorlopig rijbewijs heb ... volgend jaar zeker!

          Comment


          • Originally posted by Rudy
            Originally posted by katelijn
            Originally posted by Rudy

            Vanuit Lint, met de moto.

            Ik denk vrees dat je geen opzitters meeneemt op je Buell.... anders kon je me oppikken in Kontich
            Hmm, vergeet niet dat de Buell geen luxe moto is. En als ik je meeneem, hoe geraak je terug? ik ga normaliter voor het eten terug naar huis.

            Mijn ventje komt me halen aan de 'dragon' en eet dan ook mee. De verdere tour wissel ik af met andere moto's (hopelijk) en als bijzitter in de bezemwagen, misschien kan een blik op p.13 van deze topic je wel overhalen
            PS ik heb wel (nog) geen helm en als je het niet ziet zitten, brengt mijn man me wel naar LO..
            lijn
            canon eos 350d

            Comment


            • Originally posted by berteldinck
              mee sorry ik kan nog niemand mee nemen op mijn toeferke omdat ik nogmaar een voorlopig rijbewijs heb ... volgend jaar zeker!

              Kom je langs mij, is op je weg, rijden we samen, pikken we Katelijn ook nog op
              Dan rustig langs de Prins Boudewijnlaan of zo, de stad in, door de konijnepijp, naar het startpunt.

              Comment


              • Originally posted by Rudy
                Originally posted by berteldinck
                mee sorry ik kan nog niemand mee nemen op mijn toeferke omdat ik nogmaar een voorlopig rijbewijs heb ... volgend jaar zeker!

                Kom je langs mij, is op je weg, rijden we samen, pikken we Katelijn ook nog op
                Dan rustig langs de Prins Boudewijnlaan of zo, de stad in, door de konijnepijp, naar het startpunt.


                Prins Boudewijnlaan, kruispunt Sint Rita is 100m van mijn deur
                Zal ik met iets zwaaien ??
                lijn
                canon eos 350d

                Comment


                • och als ik iemand een plzeierke kan doen om een extra helmke mee te brengen , ik heb hier nog enen liggen van mijne 1/2trouwboek-in-wording kan die gerust meebrengen !

                  Comment


                  • Originally posted by katelijn
                    Prins Boudewijnlaan, kruispunt Sint Rita is 100m van mijn deur
                    Zal ik met iets zwaaien ??
                    LOL, met wat???

                    Ik wil je wel meenemen, een helmke zal ik wel meebrengen. Maar hoe zit dat met "gepak". ik heb ne rugzak, maar geen bakken op de moto.
                    Heb je veel gerief bij? anders steken we het gerief samen in de rugzak, maar een regenbroek heb ik er ook wel bij, dus veel meer plaats dan een reflex en een pakske brood is er niet, en de achterste moet de rugzak dragen natuurlijk;

                    Comment


                    • Ik zal me beperken tot mijn G3-naakt,ene appel en ene soldatenkoek , tenzij Berteldinck onze zakken wil dragen .. , ik heb dan een lowepro rugzakje

                      G3-naakt = zonder opzetlenzen
                      lijn
                      canon eos 350d

                      Comment


                      • Originally posted by katelijn
                        Ik zal me beperken tot mijn G3-naakt,ene appel en ene soldatenkoek , tenzij Berteldinck onze zakken wil dragen .. , ik heb dan een lowepro rugzakje

                        G3-naakt = zonder opzetlenzen
                        Zo weinig?? Prima...
                        2 rugzakken, zullen we wat moeten bricoleren. Maar dat zal wel lukken.
                        Vergeet dan nog je oordopjes niet!!! Load pipes saves lifes zeggen we met de Buellers ;-)
                        Geef je even je adres in mail, dan weet ik waar dat kruispunt juist is.

                        Comment


                        • mail sent
                          enne...alvast bedankt, zal ene geven aan de eerste stopplaats!
                          lijn
                          canon eos 350d

                          Comment


                          • Originally posted by katelijn
                            mail sent
                            enne...alvast bedankt, zal ene geven aan de eerste stopplaats!
                            Mijn eerste stopplaats is al in Kontich

                            Comment


                            • @Lijn en Rudy

                              Ik denk dat je er anders zal uitzien dan pag 13 vrees ik, heb weerbericht(en) gezien en dat voorspeld niet veel goeds
                              OK één buitje gaat nog, maar als ze zoveel regen voorspellen als morgen... is het een NO.

                              @iedereen
                              Ik wil nu nog niet panikeren maar vergeet zeker nu zaterdagavond na 20.00h(na het weerbericht) hier te kijken of de SD wel doorgaat dit m.b.t. het weer.

                              Volgende week ziet er ook niet best uit.

                              (Mogelijk)Senario rampenplan.

                              Indien de SD niet door zou kunnen gaan, geef ik het nog 1 kans in augustus waarschijnlijk de 8°.

                              Maar zoals iedereen liever nu zondag natuurlijk...

                              Comment


                              • Originally posted by Rudy
                                Originally posted by katelijn
                                mail sent
                                enne...alvast bedankt, zal ene geven aan de eerste stopplaats!
                                Mijn eerste stopplaats is al in Kontich
                                Warme melk met honing?
                                lijn
                                canon eos 350d

                                Comment

                                Working...
                                X