Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

    Tot morgen in Pairi Daiza iedereen. We mogen gelukkig nog genieten van een laatste droge dag . Zondag doet de herfst haar grote intrede met een hele week regen, we treffen het morgen dus echt wel met het weer .

    Voor dringende gevallen morgenvroeg kunnen jullie mij bereiken vanaf 07u00 op 0478/247795.

    Groetjes en tot morgen aan de poorten van Pairi Daiza,

    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #62
      Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

      Prachtige dag, prachtig weer, prachtig park. Leuk dat we met dit vernieuwde park konden kennismaken. Zoals steeds, ook weer kennisgemaakt met onbekende (dit keer o.a. Brusselse) fotografen en long-time-no-seen fotografen teruggezien. Bedankt voorcde organisatie Edje.
      Ook vrouwlief en haar zusje waren heel tevreden en hebben genoten van deze heerlijke dag.

      Op naar de volgende (en volgens mijn agenda is dat baasrode).

      As always bd is good company.

      Groeten

      Peter

      Comment


      • #63
        Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

        Bedankt Edje, superdag gehad.

        Comment


        • #64
          Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

          Edje,

          Thx om ons met z'n allen uit te nodigen naar deze prachtige locatie.
          Je kan er enkele dagen vertoeven om diversen te fotograferen.
          Het was voor mij een prachtige dag en toch weer enkele uitdagingen getrotseerd.

          Een klein voorproefje van de roofvogelshow is hier te vinden : http://forum.belgiumdigital.com/f93/...je-433222.html

          Groetjes,

          Dirk

          Tot op een volgende SD

          Comment


          • #65
            Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

            hey eddy
            we hebben genoten van een prachtige dag
            echtgenoot en dochter waren in hun nopjes
            maar voor mij was de tijd veel en veel te kort
            hier is zo veel te zien en te ontdekken dat je er makkelijk enkele dagen kan doorbrengen
            alles mooi afgewerkt tot in het detail in de park
            een hele belevenis zeker eentje om terug over te doen
            waar je ook keek er zaten bijna nergens storende dingen in het beeld alles zat er op zijn plaats
            nu nog alle foto's nakijken en dan een selectie maken uit die grote hoop
            bedankt voor het organiseren van deze prachtige dag
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #66
              Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

              Hallokes,

              Ik wil graag iedereen nog eens bedanken om er bij te zijn afgelopen zaterdag . We hadden prachtig weer maar daar hoorde helaas ook wel het harde licht bij. Niets aan te doen, het weer is wat het is maar een hele dag regen en wind zoals vandaag was ook niks geweest hé .
              Voor iedereen die er deze keer niet bij kon zijn niet getreurd, voorjaar 2013 staat Pairi Daiza reeds opnieuw ingepland .
              Het is een prachtig park dat je nooit op één dag gezien kan hebben, op vraag van vele deelnemers werd deze SD dan ook meteen terug op de agenda geplaatst voor 2013.

              Grtjs,
              Edje C
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #67
                Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                Staat die groepsfoto al ergens ?
                Ik an hem niet meteen terugvinden.

                Groetjes

                Peter

                Comment


                • #68
                  Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                  ik heb hem juist geplaatst peter
                  kijk maar en als je het origineel wil alsook de andere dan stuur ik hem graag door
                  groetjes rudy
                  Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                  portfolio = http://rdewebs.com

                  Comment

                  Working...
                  X