Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Ik moet helaas om medische redenen mijn deelname annuleren :-(

    Comment


    • #47
      Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

      Door diverse omstandigheden zijn er 5 plaatsen vrij gekomen in de deelnemerslijst.
      Mensen die nog niet hadden ingeschreven kunnen dus alsnog van het groepstarief genieten.
      Reageer in deze topic wanneer je één of meerdere plekjes wil bemachtigen, first come is first served!!!
      Last edited by Edje C; 14 september 2012, 21:27.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #48
        Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

        Hallokes,

        Even een update betreffende ons bezoek aanstaande zaterdag aan Pairi Daiza.

        Pairi Daiza is uitgeroepen tot mooiste park van België 2012, een titel die ze zeker verdienen gezien de geleverde inspanningen de afgelopen jaren.

        Bijna alle overschrijvingen zijn ondertussen uitgevoerd, zij die nog niet betaald hebben gelieve dit ten laatste woensdagavond in orde te brengen!!!

        De laatste weersvoorspellingen zien er prima uit , max 17°C met opklaringen in de voormiddag gevolgd door lichte bewolking later op de dag maar het allerbelangrijkste is vooral no rain !!!
        Prima weersomstandigheden dus om er een geslaagde SD van te maken , 's morgens kan het nog wat frisjes zijn maar voor de rest ziet het er dus heel goed uit .

        Er zijn voldoende eet- en drankgelegenheden in het park aanwezig, om de lange dag door te komen en de kosten niet de hoogte in te jagen kunnen zelfgemaakte boterhammetjes natuurlijk dubbel zo lekker smaken.
        Hou er wel rekening mee dat de meeste eetgelegenheden tussen 17u00 en 17u30 de deuren reeds sluiten, de exacte openingsuren zal ik jullie zaterdag bezorgen.

        Wat betreft het fotomateriaal, er zijn diverse mogelijkheden tot fotograferen in het park.
        Een lichte of zware tele komt zeker van pas, een breedhoek heb je niet meteen nodig tenzij je wat overzichten van het park wil maken, vooral vanaf de tempel heb je een heel mooi overzicht van het park. Een standaard lens 24-70 mm bv mag zeker ook niet ontbreken. In de serres en tuinen zijn er waarschijnlijk ook nog wel wat mogelijkheden tot macrofotografie voor de liefhebbers.
        Je kan er ook in de diverse gebouwen te fotograferen, dit zijn donkere ruimtes met oa aquariums etc, een statief is dus aangewezen als je hier foto's wenst te nemen.
        Opgelet, respecteer wel de verbodsborden betreffende het flitsen wanneer aangegeven, de beestjes hebben dat echt niet graag!!!

        Voor hen die na het bezoek aan het park nog niet meteen naar huis willen, in de nabije omgeving vind je met wat zoeken ook diverse mooie landschappen. Als het licht en de wolken wat meezitten kan je er zeker nog mooie foto's maken in het avondlicht.

        Vrijdag rond 18u00 volgt hier nog een laatste stand van zaken, zijn er ondertussen nog vragen dan weten jullie me wel te bereiken.

        Groetjes,
        Edje C
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #49
          Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

          Zeg niet dat ik jullie niet verwittigd heb want deze jongens hebben ook vrij spel tussen de bezoekers van Pairi Daiza







          Zorgt wel voor leuke en unieke plaatjes .


          Grtjs,
          Edje C
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #50
            Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

            .




            Er zijn vandaag 4 extra inschrijvingen binnen gekomen, wacht nog op een definitieve bevestiging van deze mensen.
            Dit houdt in dat er nog één plaatsje vrij is om mee te gaan naar Pairi Daiza, is er nog een late beslisser die dit plekje wil bemachtigen?





            De mooie weersvoorspellingen houden ondertussen ook stand .

            http://www.zoover.be/belgie/henegouwen/brugelette/weer

            http://www.hln.be/hln/nl/weather/for...gelette-.dhtml



            Grtjs,
            Edje C
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #51
              Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

              .




              !!!Ondertussen is ook dit laatst plekje ingenomen, De deelnemerslijst is dus bij deze volzet!!!

              Franky en Wim, jullie mailtjes van vandaag heb ik gelezen en beantwoord, graag nog een sluitende bevestiging hierover.

              Grtjs,
              Edje C
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #52
                Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                .




                !!!Inschrijvingen zijn nu definitief afgesloten, 21/09/2012 18u30!!!



                .
                Last edited by Edje C; 21 september 2012, 17:30.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #53
                  Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                  Ik zoek me te pletter naar een rekeningnummer, uiteindelijk bedrag dat we moeten betalen .....
                  Iemand die dit weet ? Natuurlijk wel het nummer voor deze trip, niet je persoonlijke hé

                  Edje zou dat per PM doorsturen .... Heb wel PM's gekregen maar ik vind niets in de tekst of tussen de regels
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #54
                    Wim, je vindt deze in het allereerste bericht van deze aankondiging.
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Ik zoek me te pletter naar een rekeningnummer, uiteindelijk bedrag dat we moeten betalen .....
                      Iemand die dit weet ? Natuurlijk wel het nummer voor deze trip, niet je persoonlijke hé

                      Edje zou dat per PM doorsturen .... Heb wel PM's gekregen maar ik vind niets in de tekst of tussen de regels
                      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                      Wim, je vindt deze in het allereerste bericht van deze aankondiging.
                      Ondertussen pm verstuurd Wim, sorry voor het ongemak

                      Grtjs
                      Last edited by Edje C; 21 september 2012, 17:02.
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                        Enne, wat raden de dierentuinfotografen me aan om mee te nmen ?

                        Fototoestel ...
                        Lenzen, ja, maar de welke ?
                        Is een statief interessant of alleen draaglast ?
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #57
                          Als er iemand van de deelnemers soms een Nikon 180mm f/2.8 zou hebben, en willen meebrengen: ik zou die wel eens willen proberen op mijn X-Pro1.

                          Ik had ooit die prachtige lens, maar heb die - tot mijn grote spijt nu - doorverkocht...
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                            Wim,

                            Lenzen, ja wat wil je juist fotograferen. Ik zou zeker een 300, 400mm meebrengen met een monopot. En als je insekten/slangen/....... wil fotograferen (als er die al zijn) ook een macro.


                            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Enne, wat raden de dierentuinfotografen me aan om mee te nmen ?

                            Fototoestel ...
                            Lenzen, ja, maar de welke ?
                            Is een statief interessant of alleen draaglast ?
                            http://www.photo-patricske.be
                            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Enne, wat raden de dierentuinfotografen me aan om mee te nmen ?

                              Fototoestel ...
                              Lenzen, ja, maar de welke ?
                              Is een statief interessant of alleen draaglast ?


                              Eventjes terug opfrissen, berichtje van begin deze week hier in deze topic


                              Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                              Hallokes,

                              Even een update betreffende ons bezoek aanstaande zaterdag aan Pairi Daiza.

                              Pairi Daiza is uitgeroepen tot mooiste park van België 2012, een titel die ze zeker verdienen gezien de geleverde inspanningen de afgelopen jaren.

                              De laatste weersvoorspellingen zien er prima uit , max 17°C met opklaringen in de voormiddag gevolgd door lichte bewolking later op de dag maar het allerbelangrijkste is vooral no rain !!!
                              Prima weersomstandigheden dus om er een geslaagde SD van te maken , 's morgens kan het nog wat frisjes zijn maar voor de rest ziet het er dus heel goed uit .

                              Er zijn voldoende eet- en drankgelegenheden in het park aanwezig, om de lange dag door te komen en de kosten niet de hoogte in te jagen kunnen zelfgemaakte boterhammetjes natuurlijk dubbel zo lekker smaken.
                              Hou er wel rekening mee dat de meeste eetgelegenheden tussen 17u00 en 17u30 de deuren reeds sluiten, de exacte openingsuren zal ik jullie zaterdag bezorgen.

                              Wat betreft het fotomateriaal, er zijn diverse mogelijkheden tot fotograferen in het park.
                              Een lichte of zware tele komt zeker van pas, een breedhoek heb je niet meteen nodig tenzij je wat overzichten van het park wil maken, vooral vanaf de tempel heb je een heel mooi overzicht van het park. Een standaard lens 24-70 mm bv mag zeker ook niet ontbreken. In de serres en tuinen zijn er waarschijnlijk ook nog wel wat mogelijkheden tot macrofotografie voor de liefhebbers.
                              Je kan er ook in de diverse gebouwen te fotograferen, dit zijn donkere ruimtes met oa aquariums etc, een statief is dus aangewezen als je hier foto's wenst te nemen.
                              Opgelet, respecteer wel de verbodsborden betreffende het flitsen wanneer aangegeven, de beestjes hebben dat echt niet graag!!!

                              Voor hen die na het bezoek aan het park nog niet meteen naar huis willen, in de nabije omgeving vind je met wat zoeken ook diverse mooie landschappen. Als het licht en de wolken wat meezitten kan je er zeker nog mooie foto's maken in het avondlicht.

                              Vrijdag rond 18u00 volgt hier nog een laatste stand van zaken, zijn er ondertussen nog vragen dan weten jullie me wel te bereiken.

                              Groetjes,
                              Edje C
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Pairi Daiza, Brugelette, zaterdag 22 september 2012

                                kijk er naar uit om enkele nieuwe gezichten te ontmoeten moeten wel vroeg vertrekken woon zowat het verst weg van de hele bende
                                alles in orde brengen voor morgen zo ook de oude FZ 38 voor de jongste dochter
                                alle tot morgen
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                                Comment

                                Working...
                                X