Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostende FILM (duiven)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Ik dacht Sarah Bettens (van K's Choice), is een nummer dat geschreven is door Ozark Henry en Mic heeft het heel toepasselijk gebruikt want het is gemaakt voor een detectieveserie (die zich in Oostende afspeelt!) die op TV1 is uitgezonden vorig jaar... Sedes & Belli...

    greetz
    wim
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #47
      is een nummer dat geschreven is door Ozark Henry en Mic heeft het heel toepasselijk gebruikt want het is gemaakt voor een detectieveserie (die zich in Oostende afspeelt!) die op TV1 is uitgezonden vorig jaar... Sedes & Belli...
      volgens mij is het toch nog iets anders hoor Wim; ik heb hier de cd van Sedes & Belli, maar dat nummer vind ik er niet op terug.
      Nog iemand een poging ? Mic ?

      Comment


      • #48
        Originally posted by tati
        is een nummer dat geschreven is door Ozark Henry en Mic heeft het heel toepasselijk gebruikt want het is gemaakt voor een detectieveserie (die zich in Oostende afspeelt!) die op TV1 is uitgezonden vorig jaar... Sedes & Belli...
        volgens mij is het toch nog iets anders hoor Wim; ik heb hier de cd van Sedes & Belli, maar dat nummer vind ik er niet op terug.
        Nog iemand een poging ? Mic ?

        Niemand?
        Ok , dan ga ik 't zeggen...

        Het is een nummer van Vonda Shepard en het nummer heet Searching my soul. De muziek komt uit de TV serie Ally MC Beal.
        In mijn DVD van Oostende heb ik vier nummers van Sheppard gebruikt.

        Comment


        • #49
          Leuk filmpje weer Mic ........
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #50
            Het is een nummer van Vonda Shepard en het nummer heet Searching my soul.
            thx Mic, weer een aanvulling van onze verzameling

            Comment

            Working...
            X