Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik dacht Sarah Bettens (van K's Choice), is een nummer dat geschreven is door Ozark Henry en Mic heeft het heel toepasselijk gebruikt want het is gemaakt voor een detectieveserie (die zich in Oostende afspeelt!) die op TV1 is uitgezonden vorig jaar... Sedes & Belli...
is een nummer dat geschreven is door Ozark Henry en Mic heeft het heel toepasselijk gebruikt want het is gemaakt voor een detectieveserie (die zich in Oostende afspeelt!) die op TV1 is uitgezonden vorig jaar... Sedes & Belli...
volgens mij is het toch nog iets anders hoor Wim; ik heb hier de cd van Sedes & Belli, maar dat nummer vind ik er niet op terug.
Nog iemand een poging ? Mic ?
is een nummer dat geschreven is door Ozark Henry en Mic heeft het heel toepasselijk gebruikt want het is gemaakt voor een detectieveserie (die zich in Oostende afspeelt!) die op TV1 is uitgezonden vorig jaar... Sedes & Belli...
volgens mij is het toch nog iets anders hoor Wim; ik heb hier de cd van Sedes & Belli, maar dat nummer vind ik er niet op terug.
Nog iemand een poging ? Mic ?
Niemand?
Ok , dan ga ik 't zeggen...
Het is een nummer van Vonda Shepard en het nummer heet Searching my soul. De muziek komt uit de TV serie Ally MC Beal.
In mijn DVD van Oostende heb ik vier nummers van Sheppard gebruikt.
Comment