Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD shooting Zoo zondag 12/09 -GEANNULEERD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    OK dus de eerste 70 inschrijvingen komen in aanmerking voor de inkom + eventueel middagmaal en de laatkomers kunnen inschrijven om te genieten van het groepstarief (inkom), 'k zit dan nog wel met 1 probleem en dat is hoe de laatkomers aan hun inkomkaart gaan geraken daar de foyer maar berekend is op 70 personen maar dat probeer ik dan wel op te lossen met de verantwoordelijke van de Zoo
    @Macchap:
    Misschien afspreken in het station, er is daar plaats genoeg, of op het pleintje ervoor.
    Kan er overééngekomen om, indien er om 10 uur (vb) naar binnen wordt gegaan, een tweede entree voorzien is 10.30 Die tweede groep kan dan opgepikt worden.
    Misschien ook een mogelijkheid om aan de mensen die deelnemen een soort voorbiljet te geven met al hun gegevens, data op en aan de Zoo een lijst te geven van al die deelnemers en eventueel een nummer, verwijzing naar het aan de personen afgegeven strookje ?
    Ik wil daar wel wat tijd in steken als het U helpen kan. (maken deelneembiljetten met data, ...)
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #92
      Mag ik ook nog op de (reserve)lijst?
      En: wanneer is 't te doen?
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #93
        Originally posted by MarcFoto
        Mag ik ook nog op de (reserve)lijst?
        En: wanneer is 't te doen?
        ZONDAG 12 SEPTEMBER

        Comment


        • #94
          Schrijf mij ook maar in (onder voorbehoud...)
          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • #95
            wette wa? ik kom gewoon die dag zonder boe of bah... ik betaal 't gewoon tarief aan de kassa. en als alles goed gaat eet ik ter plaatse m'n astronautenvoeding op

            Als ge dan iemand tegenkomt met een baseball-cap'ke en een lelijk "bakkes"... Dan hoop ik dat k mee mag doen met de groep.

            grEEtz
            Johan
            get the point....?
            good, let's shoot

            Comment


            • #96
              Originally posted by Johan-VO
              wette wa? ik kom gewoon die dag zonder boe of bah... ik betaal 't gewoon tarief aan de kassa. en als alles goed gaat eet ik ter plaatse m'n astronautenvoeding op

              Als ge dan iemand tegenkomt met een baseball-cap'ke en een lelijk "bakkes"... Dan hoop ik dat k mee mag doen met de groep.

              grEEtz
              Johan
              aha, jou gaan we dus makkelijk herkennen.
              Maar hoe kan je ons herkennen..???
              Als je een gekke groep apen ziet die niet in een kooi zitten .... wel dat zijn wij dan...

              Comment


              • #97
                Originally posted by Johan-VO

                Als ge dan iemand tegenkomt met een baseball-cap'ke en een lelijk "bakkes"... Dan hoop ik dat k mee mag doen met de groep.
                moet ik zeker zien dat ik die dag geen baseballcap opzet ... ander komen we in de problemen
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #98
                  Perrush, heb jij dan ook een lelijk "bakkes"?
                  anders wordt het wel ff...
                  get the point....?
                  good, let's shoot

                  Comment


                  • #99
                    Mag ik nog op de reservebank? Ik heb een jaarabonnement, dus ik kan komen en gaan wanneer ik wil , maar zou toch liefst bij het clubje zijn.
                    lijn
                    canon eos 350d

                    Comment


                    • Das zeker da
                      BD0235BE

                      http://www.pbase.com/macchap

                      We do what we can with what we have and where we are

                      Comment


                      • Same here ! Wij staan al op de reserve lijst, maar doordat wij een abo hebben op Blijdorp. Hebben vrijkaartjes van de Zoo in Antwerpen. Dus dat gereduceerde tarief hoeft voor ons niet ! Als wij niet van die reserve lijst af komen, dan zorgen we daar zelf wel voor ons eten ed . Misschien hebben we dan een etentje met de reservisten
                        Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                        Comment


                        • Joeps! Zou ik ook nog op de reservelijst kunnen? Ik kan waarschijnlijk wel gratis binnen in de zoo, maar eten doe ik ook graag, dus...

                          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                          Scott Adams

                          Comment


                          • @Macchap,

                            Kunnen we er nog bij met 4 (2 volwassenen en twee kids <12)
                            Entreekaarten zijn voldoende, we eten wel iets uit het vuistje!

                            Mark911be
                            Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                            LidNr. BD0211BE

                            Comment


                            • Hey Marc, ga je nu dn Ollanders vertellen dat ze boterhammekes mee moeten nemen en dat ze dan verder gewoon welkom zijn op de shoot?
                              Sony en Olympus
                              Fotoseries

                              Comment


                              • Als je nog plaats hebt, dan kun je mij erbij zetten met mijn zoontje.
                                De mama zal nog niet direct meekomen aangezien onze jongste nog wat erg klein is om dit soort dingen te doen...
                                1 plus 1 dus en de tweede 1 is dan 2 jaar...
                                Time is a precious little thing....

                                Comment

                                Working...
                                X