Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Peter, Briggy en ik kwamen bijna depri terug uit Antwerpen, 2 weken geleden, maar we gaan ervan uit dat de BD'ers ons vrolijk houden!
Uiteraard gaan we ook voor dit lieve diertje:
Dus, bij deze 2, misschien 3 personen.
Als ik iets mag vragen...
Ik heb ook een lichte voorkeur voor zondag 12 sept.
Omdat ik zaterdag voormiddag met mijn leeringen in m'n Photoshop Workshop zit...
Maar als 't niet anders kan, en de BD shooting toch op zaterdag is, dan zeg ik die cursus die zaterdag wel af, en hebben m'n leerlingen een dagje vrijaf.
BD gaat tenslotte voor he?
Originally posted by NataliaNL
Peter, Briggy en ik kwamen bijna depri terug uit Antwerpen, 2 weken geleden, maar we gaan ervan uit dat de BD'ers ons vrolijk houden!
Uiteraard gaan we ook voor dit lieve diertje:
Dus, bij deze 2, misschien 3 personen.
Natalia je kan een BD shooting niet vergelijken met een dagje naar de Zoo in A'pen, met zo'n zotte bende daar rondlopen is toch
iets appart of niet soms
Originally posted by NataliaNL
klopt, Macchap, dat is ook de reden waarom Briggy en ik na SMS-overleg hebben besloten te komen.
Noteer Artanis en mij ook al maar (onder voorbehoud) voor zondag. Nu ben ik wel sterk aan het denken om een abonnement op de Zoo te nemen. Zou je mij dan enkel voor de foyer, verzekering en het eten kunnen noteren?
Comment