Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Kanne 5 november 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Kanne 5 november 2011

    Hoi Ed,
    Ik zou graag mijn inschrijving uitbreiden naar 2 personen.
    Dit weekend maak ik het administratief in orde, incl. mobiel nummer, etc.
    Tot dan !
    Groet,
    Roel
    Canon EOS 60D, Canon EF 24-105 mm f/4 L IS USM, Canon EF 70-200 mm f/4 L IS USM

    Comment


    • #32
      Re: SD Kanne 5 november 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door Roel T. Bekijk bericht
      Hoi Ed,
      Ik zou graag mijn inschrijving uitbreiden naar 2 personen.
      Dit weekend maak ik het administratief in orde, incl. mobiel nummer, etc.
      Tot dan !
      Groet,
      Roel
      Ok Roel, wordt genoteerd. Deze tweede persoon, is hij/zij vzw-lid?

      grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #33
        Re: SD Kanne 5 november 2011

        Er is momenteel nog 1 plaats beschikbaar voor deze SD en dan zit de boot vol. Ik ben alvast zeer blij met het aantal inschrijvingen. Ook ben ik benieuwd wie er voor dat laatste ticket zal gaan, de volgende poster hier is de gelukkige 25ste .

        Grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #34
          Re: SD Kanne 5 november 2011

          Beste,

          graag had ik mij ingeschreven voor deze shoot, indien nog een plaatsje vrij?.

          1 persoon met eten.

          Menu: Garnalencocktail € 7,00
          Konijnenbouten van t'huis met frietjes en warme groenten € 18,50

          Groetjes Gilbert;

          Comment


          • #35
            Re: SD Kanne 5 november 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door g.wulf01 Bekijk bericht
            Beste,

            graag had ik mij ingeschreven voor deze shoot, indien nog een plaatsje vrij?.

            1 persoon met eten.

            Menu: Garnalencocktail € 7,00
            Konijnenbouten van t'huis met frietjes en warme groenten € 18,50

            Groetjes Gilbert;
            Ie hebt de eer om de laatste deelnemer te zijn. Van harte welkom in deze SD en tot binnekort op 05 november .

            grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #36
              Re: SD Kanne 5 november 2011

              'k ga jammer genoeg niet mee kunnen
              Een jonge dame heeft de achterkant van mijn auto en de voorkant van de hare verbouwd tot een modern kunstwerk. Misschien heb ik de wagen al terug, maar de kans is groot van niet.
              'k Vrees ook dat ik geen hele dag ga kunnen sleuren met mijn fototas en statief. De meeste nek en hoofdpijn is over, maar de stijfheid zit er nog in. 'k Ga een beetje rustig aan doen de komende weken.

              Comment


              • #37
                Re: SD Kanne 5 november 2011

                Hey Sannepoes,

                Jammer dat je niet mee kan maar gezien de omstandigheden uiteraard te begrijpen. Een ongeval is gauw gebeurd, gelukkig ben je er zelf goed uit gekomen. Ik wens je een spoedig herstel toe en we zien elkaar wel op een volgende afspraak .
                Ik had al eventjes iemand op de reservelijst staan, er komt dus geen extra plaats vrij voor deze SD.

                Grtjs
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #38
                  Re: SD Kanne 5 november 2011

                  Het aftellen kan beginnen , over precies twee weken zijn we immers op pad in Kanne .
                  Hopelijk kunnen we dan ook van hetzelfde stralende weer genieten zoals vandaag.
                  Mag ik wel vragen aan de mensen die nog moeten overschrijven om dit ten laatste voor volgende week vrijdag 28 oktober te doen, alvast bedankt.
                  Volg vanaf volgend weekend zeker ook deze topic voor de laatste weetjes, weersverwachtingen en updates.

                  Grtjs,
                  Edje C
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Kanne 5 november 2011

                    Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                    Mag ik wel vragen aan de mensen die nog moeten overschrijven om dit ten laatste voor volgende week vrijdag 28 oktober te doen, alvast bedankt.
                    suggestie :
                    plaats naast de lijst van de deelnemers in dit topic ( een van eerste berichten ) de melding betaald voor diegenen die reeds betaald hebben.
                    dit heeft het voordeel dat zij die reeds betaald hebben zien dat je de betaling hebt ontvangen en dat zij dien nog moeten betalen ook zien dat je hun betaling nog niet hebt ontvangen.

                    tot binnenkort

                    Dirk

                    ( en tussen haakjes , ik heb reeds geruime tijd geleden betaald )

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Kanne 5 november 2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door delta-d Bekijk bericht
                      suggestie :
                      plaats naast de lijst van de deelnemers in dit topic ( een van eerste berichten ) de melding betaald voor diegenen die reeds betaald hebben.
                      dit heeft het voordeel dat zij die reeds betaald hebben zien dat je de betaling hebt ontvangen en dat zij dien nog moeten betalen ook zien dat je hun betaling nog niet hebt ontvangen.

                      tot binnenkort

                      Dirk

                      ( en tussen haakjes , ik heb reeds geruime tijd geleden betaald )
                      Breng ik vanavond in orde , dat was de bedoeling maar ik heb alweer een zwaar weekend achter de rug gehad waardoor de tijd me ontbrak.

                      grtjs
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Kanne 5 november 2011

                        Nog precies een week en we zijn op pad in Kanne. De bestellingen voor het avondeten zijn doorgegeven en de gidsen zullen klaar staan om ons te ontvangen. De eerste weersvoorspellingen zien er ook relatief goed uit, temperaturen blijven zacht voor de tijd van het jaar en er wordt ook weinig tot geen neerslag verwacht .

                        Nog een tip voor de avondshoot van de brug, vergeet je zaklamp of headlight niet mee te brengen. Op het panoramapunt en de weg er naar toe is geen verlichting voorzien en staan we volledig in het donker .

                        Grtjs
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Kanne 5 november 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                          Nog precies een week en we zijn op pad in Kanne. De bestellingen voor het avondeten zijn doorgegeven en de gidsen zullen klaar staan om ons te ontvangen. De eerste weersvoorspellingen zien er ook relatief goed uit, temperaturen blijven zacht voor de tijd van het jaar en er wordt ook weinig tot geen neerslag verwacht .

                          Nog een tip voor de avondshoot van de brug, vergeet je zaklamp of headlight niet mee te brengen. Op het panoramapunt en de weg er naar toe is geen verlichting voorzien en staan we volledig in het donker .

                          Grtjs
                          Dat is een goede tip
                          Ik heb er trouwens veel zin in
                          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                          Our English website: www.kaichitravel.com
                          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Kanne 5 november 2011

                            Gisteren nog een heerlijke herfstwandeling gaan maken in Kanne met de hond. Alles ziet er goed uit voor ons programma zaterdag . Volgens de laatste weersvoorspellingen krijgen we een bewolkte maar droge dag met nog steeds zachte dagtemperaturen rond de 15° C.

                            Voor de mensen die de E313 volgen en de afrit Tongeren-Maastricht nemen nog het volgende.

                            In het centrum van Riemst zijn er momenteel nog wegwerkzaamheden aan de gang, deze zitten gelukkig wel in een laatste fase. Er staan verkeerslichten en over een korte strook wordt het verkeer er in beide richtingen beurtelings doorgelaten. Overdag moet je er even aanschuiven maar 's morgens tussen 8 en 9 zal dat voor een zaterdag best wel meevallen.

                            Grtjs
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Kanne 5 november 2011

                              Beste Kanners,

                              De weersvoorspelling ziet er al bij al nog vrij gunstig uit voor zaterdag . Voormiddag wisselend bewolkt met af en toe een opklaring, min. temp. 9°C en max.temp. 16°C, kleine kans op een drupje regen (verwachte hoeveelheid 0,3 mm).

                              Het ziet er dus naar uit dat we het droog gaan houden in de voormiddag en tijdens de avondshoot van de brug, voor het overige gedeelte zitten we toch ondergronds.

                              Net de gids van het fort nog aan de lijn gehad, hij wil ons een bijzonder plekje laten zien in het fort maar daar hebben we wel enkele zaklampen/ headlights voor nodig. Ze gaan dus niet alleen van pas komen tijdens de avondshoot maar ook in het fort.

                              Groetjes,
                              Edje C
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Kanne 5 november 2011

                                We zijn alweer een dagje dichter bij de SD van Kanne.

                                De plaatselijke weersvoorspellingen zien er nog steeds redelijk goed uit. Het zal geen zonnige zomerdag zijn maar we gaan het op misschien een enkel buitje na wel droog houden.

                                Vandaag ook nog bericht gekregen van Château Neercanne, er wordt nog een bijzonder mooi plekje voor ons opengesteld. Zaterdag meer hierover, even de spanning er nog in houden maar hou zeker al het statief en lange sluitertijden bij de hand .


                                Nog even de aandachtspuntjes op een rij;

                                * Er is geen bankcontact of pinautomaat in Kanne, je kan wel met de kaart betalen in de taverne waar we 's avonds gaan eten.
                                * Vergeet zeker je statief niet, een zaklamp of headlight is ook aan te raden, zeker voor 's avonds maar ook in het fort.
                                * Draag makkelijke kledij en goede wandelschoenen, houd rekening dat er misschien toch wel eens een drupje regen kan vallen. In de grotten en in het fort bedraagt de temp. ongeveer 11°C.
                                * Er zijn wegenwerken in het centrum van Riemst voor hen die daar passeren maar de werken zullen voor weinig hinder zorgen op het vroege uur.
                                * Het belangrijkste, wees op tijd 's morgens , beter 5 minuten te vroeg dan 10 minuten te laat.


                                Grtjs,
                                Edje C
                                Last edited by Edje C; 3 november 2011, 18:05.
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                                Comment

                                Working...
                                X