Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Kanne 5 november 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Kanne 5 november 2011

    Voorbije nacht is mijn vader in het ziekenhuis opgenomen, en ik zal de volgende dagen voor hem en mijn moeder moeten zorgen.

    Daarom moet ik tot mijn grote spijt voor deze ongetwijfeld schitterende SD passen...

    Eén troost: misschien maak ik zo iemand op de wachtlijstr gelukkig?

    Veel plezier allemaal! Ik zie de fototjes wel op het forum...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #47
      Re: SD Kanne 5 november 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
      Voorbije nacht is mijn vader in het ziekenhuis opgenomen, en ik zal de volgende dagen voor hem en mijn moeder moeten zorgen.

      Daarom moet ik tot mijn grote spijt voor deze ongetwijfeld schitterende SD passen...

      Eén troost: misschien maak ik zo iemand op de wachtlijstr gelukkig?

      Veel plezier allemaal! Ik zie de fototjes wel op het forum...
      Sterkte!
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #48
        Re: SD Kanne 5 november 2011

        Ballo, dit is sneu.
        Sterkte voor je vader en hopelijk is het niet te erg en volgt een snel herstel.

        Edje.
        Misschien kan het nuttig zijn even op te geven dewelke de beste weg is.
        We kunnen via Antwerpen maar eveneens via Brussel komen en dit scheel maar 5 minuten. In werkelijkheid kan dit eventueel meer zijn door werken ...
        Iemand een idee?
        We hebben voor een pakweg 1.50 enkel voor de boeg (volgens gps en daar reken ik altijd 10% vertraging bij), dus deze zijn hier al weg om 6.15 morgen vroeg
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #49
          Re: SD Kanne 5 november 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
          Voorbije nacht is mijn vader in het ziekenhuis opgenomen, en ik zal de volgende dagen voor hem en mijn moeder moeten zorgen.

          Daarom moet ik tot mijn grote spijt voor deze ongetwijfeld schitterende SD passen...

          Eén troost: misschien maak ik zo iemand op de wachtlijstr gelukkig?

          Veel plezier allemaal! Ik zie de fototjes wel op het forum...
          Erg jammer voor je Baloo, hopelijk komt het snel terug goed met je vader.
          Ik heb voorlopig niemand meer op de wachtlijst, ik zal eens horen of er nog een kandidaat te vinden is.

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          Ballo, dit is sneu.
          Sterkte voor je vader en hopelijk is het niet te erg en volgt een snel herstel.

          Edje.
          Misschien kan het nuttig zijn even op te geven dewelke de beste weg is.
          We kunnen via Antwerpen maar eveneens via Brussel komen en dit scheel maar 5 minuten. In werkelijkheid kan dit eventueel meer zijn door werken ...
          Iemand een idee?
          We hebben voor een pakweg 1.50 enkel voor de boeg (volgens gps en daar reken ik altijd 10% vertraging bij), dus deze zijn hier al weg om 6.15 morgen vroeg
          Voor zover ik weet zijn er over het traject Antwerpen geen wrkzaamheden meer. En van files zal je morgen ook wel gespaard blijven.
          Ik wens jullie vroege vogels alvast een veilige rit morgenvroeg naar het verre Limburg.
          Ik sta trouwens ook op om 06 uur, nog even de hond uitlaten voor ik vertrek.

          Tot morgen,
          EdjeC
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #50
            Re: SD Kanne 5 november 2011

            In extremis is er door spijtige omstandigheden een plaatsje vrijgekomen voor deze SD.
            Als er iemand zou zijn die toch nog mee wil gaan maar nog niet had ingeschreven geef dan even een seintje via telefoon op +32478247795, de lijn staat open tot vanavond 23:00 uur.

            Grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #51
              Re: SD Kanne 5 november 2011

              Bedankt allemaal voor de wensen!

              Het gaat momenteel redelijk goed, maar aan 83 jaar wil je beter niet teveel risico's nemen...
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #52
                Re: SD Kanne 5 november 2011

                veel sterkte Baloo met je vader
                hopelijk komt alles snel terug in orde

                groetjes rudy
                Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                portfolio = http://rdewebs.com

                Comment


                • #53
                  Re: SD Kanne 5 november 2011

                  Eerst en vooral ook van mijnentwege veel sterkte baloo

                  Daarnaast oprechte welgemeende dank aan edje c voor de organisatie van deze sd.
                  Het was weer leuk om bekende en nog niet gekende bd-ers te ontmoeten.
                  Bovendien een puike organisatie waarbij vooral de wijnkelder van neercanne bijbleef alsmede het bezoek aan eben-emael (en de zeer enthoesiaste gids). Het champignonsoepje en de ragout smaakten ook zeer goed.

                  Om vrouwlief toch ook een gezellige avond te bieden kan ik geen oordeel vellen over het menu, maar als het was zoals de rest van de dag zal het zeker uitstekend geweest zijn.

                  Groetjes vanuit Maastrig, waar morgen nog een koopzondag wacht met hopelijk zonnige terrasjes.

                  Edje c, nogmaals een dikke pluim.

                  Groetjes

                  Peter

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Kanne 5 november 2011

                    ik sluit me bij Peter aan,
                    De SD was goed georganiseerd, dus Ed, van harte bedankt
                    En verder leuke mensen tegengekomen.
                    Vooral het enthousiasme van de gids in Eben-Emeal was mooi
                    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                    Our English website: www.kaichitravel.com
                    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Kanne 5 november 2011

                      Prachtige organisatie, veel gezien, veel geleerd, ook wat aan lichamelijke ontwikkeling gedaan... En dan nog een gezellig en lekker etentje.

                      Meer moet da ni zijn. Met dank aan Edje C.

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Kanne 5 november 2011

                        weer een toffe SD onder BDers !

                        bedankt ook aan de organisator Eddy !

                        foto's volgen binnenkort ......

                        groetjes,

                        Dirk

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Kanne 5 november 2011

                          Ik kan alleen maar de possitieve commentaren van de andere deelnemers beamen, gewoon een fantastische organisatie met een prachtige locatie.

                          Je mag dat nog doen Edje, een dikke pluim voor u.
                          http://www.photo-patricske.be
                          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Kanne 5 november 2011

                            Eddy

                            bedankt voor de organisatie van deze SD , alles was tot in de puntjes geregeld, prima timing, lekker gegeten, toffe gids in Eben Emael (ook al ontweek hij de vragen )

                            Het was een lange dag, veel bijgeleerd, weer toffe (oude en nieuwe) BD'ers ontmoet.
                            Voor herhaling vatbaar

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Kanne 5 november 2011

                              Ik was danig onder de indruk van het verhaal van Eben Emael
                              Als je daar meer over wil vernemen, bekijk dan even deze video's

                              Comment

                              Working...
                              X