Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

    UPDATE. Kirsten kan niet meer mee...
    Wss neemt Steffi(ke) haar plaats in.
    Ze is klein maar heel dapper!
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • #77
      Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
      Hey Bart; wss heerst hier verwarring. Het gaat niet over professionele modellen hé.
      DIe meisjes hebben wel ervaring, enkele zelfs redelijk veel maar ik heb deze SD georganiseerd om de drmpel voor de fotografen te verlagen.
      Visagie doen de meeste zel of ze helpen elkaar. Maxine doet doet de visagie voor Malou.
      EN aan de planning zie je duidelijk wat de bedoeling is, ik denk dat, wanneer je goede fotos wil nemen je met 2+2 en 45min goed zit. Je moet toch rondlopen, setup doen, enkele verschillend eposes aannemen en een andere locatie zoeken.
      Ben je in Waterschei al geweest?

      Grtz.
      Nee, ik ben nog niet in Waterschei geweest. Als de modellen er effectief allemaal zijn, dan moet dat inderdaad wel lukken.

      Maar (amateur) modellen die zelf hun visagie doen? Sorry, maar visagie maakt toch wel een groot verschil. Ik vind het belang ervan niet te onderschatten.
      Misschien via Modellennet een oproep doen voor een TFCD visagiste?

      Comment


      • #78
        Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door Bart H Bekijk bericht
        Nee, ik ben nog niet in Waterschei geweest. Als de modellen er effectief allemaal zijn, dan moet dat inderdaad wel lukken.

        Maar (amateur) modellen die zelf hun visagie doen? Sorry, maar visagie maakt toch wel een groot verschil. Ik vind het belang ervan niet te onderschatten.
        Misschien via Modellennet een oproep doen voor een TFCD visagiste?
        Neenee, ik onderschat da natuurlijk niet!
        Ik zit daar nie op en moet al zien dat dit zootje ongeregeld er geraakt maar feel free?
        Het is wel zo dat dan de eerste sessie kort gaat zijn qua shooten.
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #79
          Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door Bart H Bekijk bericht
          Nee, ik ben nog niet in Waterschei geweest. Als de modellen er effectief allemaal zijn, dan moet dat inderdaad wel lukken.

          Maar (amateur) modellen die zelf hun visagie doen? Sorry, maar visagie maakt toch wel een groot verschil. Ik vind het belang ervan niet te onderschatten.
          Misschien via Modellennet een oproep doen voor een TFCD visagiste?
          Je moet dit ook niet te professioneel bekijken, wij zien die meer als een leuke dag waar we van elkaar kunnen leren en met een paar leuke fotos thuiskomen
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #80
            Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
            Je moet dit ook niet te professioneel bekijken, wij zien die meer als een leuke dag waar we van elkaar kunnen leren en met een paar leuke fotos thuiskomen
            ..en zo zie ik dat ook, ..bij elke shoot leer je wel iets bij, en voor de rest proberen er een toffe dag van te maken !
            Johan, goed gedaan, ..alvast bedankt voor al de moeite ! ..'k zal u ginder een duvelke trakteren.

            Comment


            • #81
              Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door Dizze Bekijk bericht
              ..en zo zie ik dat ook, ..bij elke shoot leer je wel iets bij, en voor de rest proberen er een toffe dag van te maken !
              Johan, goed gedaan, ..alvast bedankt voor al de moeite ! ..'k zal u ginder een duvelke trakteren.
              Hahaha... 1tje dan!
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment


              • #82
                Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                kan er nog iemand bij indien ja wil ik het wel zijn
                Last edited by WR.art; 18 september 2011, 11:41.

                Comment


                • #83
                  Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                  Wat visagie betreft, dit is altijd een meerwaarde maar in dit geval zoals reeds eerder vermeld, is het eerder just for fun, gezellig samen zijn ipv voor portfolio shots gaan!
                  Dit is mijn mening uiteraard, maar zo zie ik het.

                  Mocht er uiteraard portfolio materiaal uitkomen is dit altijd mooi meegenomen.
                  En een visagiste(s) vinden die 20 meisjes wilt opmaken, in die korte tijdspanne is zo goed als niet haalbaar lijkt mij!
                  More information about my work & my workshops
                  http://www.guntherfrans.be

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakkie Bekijk bericht
                    Wat visagie betreft, dit is altijd een meerwaarde maar in dit geval zoals reeds eerder vermeld, is het eerder just for fun, gezellig samen zijn ipv voor portfolio shots gaan!
                    Dit is mijn mening uiteraard, maar zo zie ik het.

                    Mocht er uiteraard portfolio materiaal uitkomen is dit altijd mooi meegenomen.
                    En een visagiste(s) vinden die 20 meisjes wilt opmaken, in die korte tijdspanne is zo goed als niet haalbaar lijkt mij!
                    Ik ben met visagoe tot voor kort oon niet bezig geweest maar het is inderdaad een deel van en concept.
                    PROBLEEM is dat deze "SD" op een week vozdat maar ik er nooit zeker kan van zijn dat zowel alle fotografen als modellen er effectief gaan zijn en op het einde van de dit kost MIJ dat dan centen.
                    Ik stel voor dat iedereen die met een visagiste wil werken er eentje fixt MAAR die meisjes gaan allemaal uit en zijn ook heel populair bij de mannelijke bevolking en hebben bij mij al heel leuke fotos dus...
                    Opzet is inderdaad een hoop mensen bijeen te brengen die hun hobby beoefenen aan de ene kant een een hoop mensen die graag poseren en leuke foto's hebben.
                    Ik reken dan ook op de goodwill van alle deelnemers dat ze effectief MINSTENS 5 leuke fotos doorsturen naar de modellen die ze geshoot hebben.
                    Ik wil gerust iets "professionele" plannen maar dan hangt daar wel een prijskaartje aan.
                    NIET om voor mij een nieuwe lens te kunnen kopen maar om de kosten te dekken.
                    Er zijn plannen voor een studioshoot en daar kan nog wel wat volk bij.

                    Grtz.
                    Last edited by loloboy; 19 september 2011, 17:01.
                    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                    BE-Wommelgem
                    .: 20D & D700 :.

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                      Gaat gezellig worden!

                      Thx Johan voor het harde werk!
                      Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                        Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
                        Gaat gezellig worden!

                        Thx Johan voor het harde werk!
                        Valt wel mee zenne!
                        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                        BE-Wommelgem
                        .: 20D & D700 :.

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door WR.art Bekijk bericht
                          kan er nog iemand bij indien ja wil ik het wel zijn
                          Hoi!

                          Zet je gegevens even op een rijtje in een post zoals bij de ingeschrevenen. Ik verwacht dat er mss nog wel mensen afvallen en dan...
                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                            Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                            Hoi!

                            Zet je gegevens even op een rijtje in een post zoals bij de ingeschrevenen. Ik verwacht dat er mss nog wel mensen afvallen en dan...
                            Ik wil wel afvallen, maar dan praat ik in kilo's
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                              Ik wil wel afvallen, maar dan praat ik in kilo's
                              Ik ben aan mijn 2de dag shakes bezig dus ik hoop dat jullie mij nog gaan herkennen de *de...
                              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                              BE-Wommelgem
                              .: 20D & D700 :.

                              Comment


                              • #90
                                Re: SD: Angels in de mijngebouwen van Waterschei - 9 oktober 2011

                                Kent iemand JEDI?

                                Ik krijg geen respons en ze zou 2 modellen kunnen meenemen.
                                Mss is ze niet zoveel online als ik natuurlijk maar ik zou geruster zijn als ik weet dat het OK is.
                                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                                BE-Wommelgem
                                .: 20D & D700 :.

                                Comment

                                Working...
                                X