Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor mij zou het geen probleem zijn om Franky in het station van Tienen af te halen en dan samen naar de carpoolparking E40, afrit Tienen te rijden; en daar overstappen ...
Aankomst 07:50 u is wat laat, maar kan wel lukken als de trein op tijd gaat zijn
@ Hans, is dit een mogelijkheid denk je?
We zien wel hoe dit aangepakt kan worden; er is altijd een oplossing...
Ik zal ook passen, we moeten reeds s'morgens voor 4 uur opstaan, om dan om 9 ter plaatse te zijn, is voor mij teveel van het goede.
Aan al de mensen die met ons wilden carpoolen, toch bedankt, en veel plezier.
Ik had er graag terug bijgeweest maandag maar wegens geen verlof zal ik er niet kunnen bij zijn. graag een volgende keer!
Bedankt voor het initiatief Hans
Ik zal jullie in Tienen komen oppikken anders (is maar een kleine omweg). Jullie zorgen voor de ambiance dan he...
Dank u voor het aanbod.
Ik heb echter al afgesproken met Hans (Parrotman).
Tot dan,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Roland, dan zitten wij gezellig samen in de auto. Kunnen we genoeg bijpraten!
Rond 7.40u zal ik er zijn, geef je nog even aan waar die parking juist is (misschien op een kaartje of de afslag)? Met kerstweekend zal ik weinig op het forum komen kijken, dus best nu al wat afspreken
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Roland, dan zitten wij gezellig samen in de auto. Kunnen we genoeg bijpraten!
Rond 7.40u zal ik er zijn, geef je nog even aan waar die parking juist is (misschien op een kaartje of de afslag)? Met kerstweekend zal ik weinig op het forum komen kijken, dus best nu al wat afspreken
Gaat dit gewoon op een voormiddag duren? Of loopt dit uit?
Het plan is om dit een voormiddag te laten duren. Sommige gaan mogelijk daarna nog in de buurt fotograferen zoals aan het stuwmeer van Gileppe maar het "officiële" gedeelte stopt ergens rond de middag (ruim genomen)
Het plan is om dit een voormiddag te laten duren. Sommige gaan mogelijk daarna nog in de buurt fotograferen zoals aan het stuwmeer van Gileppe maar het "officiële" gedeelte stopt ergens rond de middag (ruim genomen)
Graag! En Roland hopelijk ook
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment