Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

    Het belooft plezant te worden
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #32
      Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

      Behoudens slechte wegen mag je mij ook verwachten
      Rudi
      Fuji XT-4 en wat glas
      Web: Flickr

      Comment


      • #33
        Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

        Plicht roept en kan jammergenoeg mij niet vrijmaken
        Maak er een gezellige schitterende sd van !
        Tot de volgende
        We all go a little mad sometimes. Haven't you?
        Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

        Comment


        • #34
          Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

          Ik wacht nog op reactie van een vriend, als hij dit ziet zitten komen we beide..
          Andy Lemaire

          andylemaire.be

          Comment


          • #35
            Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

            Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
            Het belooft plezant te worden
            Hans,

            Nu hebben we reden te meer om dit te bevestigen.
            Het was plezant en vooral vermoeiend voor de lange afstand wandelaars onder ons.
            Nogmaals bedankt voor de organisatie, de 'lift', het goede gezelschap, de leuke babbel en de onvergetelijke foto-opportuniteiten.

            Jacques
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #36
              Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

              dubbelpost
              Last edited by Roland Cuypers; 27 december 2010, 19:58. Reden: dubbelpost

              Comment


              • #37
                Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

                Hans,

                Zoals ik al eerder suggereerde dat het een top-SD zou worden, kwam uit...
                ...en hoe...:
                Goed gezelschap (mini SD met slechts 7 personen heeft ook wel iets), enkele keren mooi licht, rijm op de bomen en struiken in het hoog-gedeelte van de toer, veel sneeuw en veel lol.
                Daar we de verkeerde kant opgegaan zijn, moesten we extra km's ploeteren door zeer dikke lagen nog 'onbelopen en maagdelijke sneeuwtapijten'...en dat werd voor mij tochwel doorbijten...
                In dat cafeetje 'Les Ardennais' hebben we kunnen uitrusten en hadden we wat toffe babbels...

                @ Hans, nog eens bedankt voor de organisatie van deze toch wel 'speciale' SD;
                @ Sieben en Hans, bedankt voor de ritten;
                @ de deelnemers: toffe gasten waren jullie!

                Mijn spierpijn in de kuiten is al begonnen, verzuring tot en met...

                Groeten,

                Roland

                Comment


                • #38
                  Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

                  Awel Roland,

                  Geen massage gekregen zeker?

                  To Hans: leuke dag met leuke mensen =
                  Bedankt voor het initiatief.
                  Rudi
                  Fuji XT-4 en wat glas
                  Web: Flickr

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

                    Bedankt allemaal voor de deelname en de volharding; ik had verleden jaar het tochtje ook al eens in de sneeuw gemaakt maar dit dit was enkele dagen watersneeuw.... niet "the real stuff" zoals we vandaag gezien en gevoeld hebben... Volgende keer zal er waarschijnlijk iets bedacht moeten worden waarbij de groep in een zetel van plekje naar plekje gevoerd wordt om vandaag een beetje te compenseren...
                    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

                      Blijkbaar heb ik nog iets gemist!

                      Bedankt hans voor het terug op poten zetten van deze SD
                      Groeten!

                      500px / Facebook

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                        ... Volgende keer zal er waarschijnlijk iets bedacht moeten worden waarbij de groep in een zetel van plekje naar plekje gevoerd wordt om vandaag een beetje te compenseren...
                        Hans, als jij nog iets organiseert, wil ik er zeker terug bij zijn...er zitten altijd ( leuke) verrassingen achter de hoek... telkens origineel.

                        BTW; er volgen wat shots van de deelnemers...in twee delen

                        Groeten,

                        Roland

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Riviertjes in de sneeuw - 27-DEC-2010

                          Hans en de aanwezigen,

                          Thx voor de heerlijke uurtjes dat ik heb mogen vertoeven in jullie gezelschap om de wonderen der natuur op plaatjes te vereeuwigen.
                          Ik had niet vewacht dat de natuur aan het riviertje zo prachtig zou zijn. Al die toefkes slagroom op de rotsen.....

                          Het was wel een hele uitdaging om plaatjes te schieten. Wegzakken in de sneeuw, op je buik verderkruipen, een statief dat maar bleef wegzakken in de sneeuw, ....
                          Maar ja, een natuurforograaf moet dit ervoor over hebben.

                          Na de Gileppe zijn wij nog doorgereden naar de Baraque Michel om te genieten van de prachtige kleuren van de ondergaande zon en daarna nog naar Reinhardstein waar de laatste foto's in duisteris maakten.

                          Kortom een geslaagde dag!!!!

                          De terugweg naar huis was minder, 3 maal file rijden op de autoweg omdat er mensen zijn die graag met hun auto eens koprol doen in de sneeuw of in aanraking kwamen met de middenberm.

                          De thuisblijvers hebben andermaal veel gemist denk ik.

                          Comment

                          Working...
                          X