Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

    hey jongens

    ik stap ook op in diest dus derde wagon zal het zijn
    maaaaaaaaaaaar ?????
    van af de voorkant of de achterkant
    hihihihihhi

    en die petjes fijn ..; maar hopelijk zijn er ook schoone meiskes
    das ook mooi om naar te kijken of te fotograferen
    lol

    groetjes en tot zaterdag

    rudy
    Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
    portfolio = http://rdewebs.com

    Comment


    • #92
      Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

      Even voor de duidelijkheid, iedere deelnemer krijgt het BD-Petje. Wie met de BD-trein komt krijgt zijn petje vroeger dan de mensen die in Luik verzamelen, maar ook de mensen die rechtstreeks naar Luik komen worden bedeeld.

      Wat betreft die wagon afspraak. Dat is niet voor onze gereserveerde BD-trein van toepassing. (was dat niet voor de mensen die van de Kust reizen?) Wij weten immers nog niet welke wagon de NMBS voor ons voorbehouden heeft. Dat weten we pas zaterdagochtend als we vertrekken. Ik heb een lijst van de mensen die per station opstappen en de gsm nrs. Ik zal mijn hoofd uitsteken bij elke halte en in de mate van het mogelijke jullie via sms op de hoogte houden.

      Plaats van afspraak:
      Antwerpen Centraal: we verzamelen vanaf 9u15 in de vertrekhal (perrons) vooraan onder de grote klok. Om 9u33 (10 min voor vertrek) begeven we ons naar het perron van onze trein. Kom je later dan 9u33 aan, begeef je dan onmiddellijk naar het perron (zie dienstregeling ter plaatse voor het juiste perron).
      Kom ruim op tijd want de trein wacht niet !

      Luik-Guillemins

      Verzamelen om 12u00 in de centrale lokettenzaal van het station.

      Ik stuur straks nog PM met daarin ook mijn gms nr.

      Comment


      • #93
        Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        <knip>
        ....
        Ik zal mijn hoofd uitsteken bij elke halte en in de mate van het mogelijke jullie via sms op de hoogte houden.
        ....
        <knip>
        ....
        Ik stuur straks nog PM met daarin ook mijn gms nr.
        Dat hoofd zal wel opvallen (als je het tenminste aan de "perronzijde" naar buiten steekt).

        PM ondertussen ontvangen.
        Jan Akkermans
        (BD1097BE)
        Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

        Comment


        • #94
          Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

          Toch maar oppassen met al die hoofden die naar buiten gestoken gaan worden Je petje kan wel eens gaan vliegen dan.

          Ik stel voor om af te spreken in de Star Bucks ipv aan de klok Diegene die eerst arriveert besteld voor iedereen zodat we niet moeten wachten? Voor mij een warme chocomelk

          Comment


          • #95
            Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

            Voor zij die, zoals ik, vanuit Berchem vertrekken : het vertrekuur is 9:48 op spoor 5.

            Ik zal wachten tot 9:30 voor het krantenwinkeltje. Daarna begeef ik me dan naar spoor 5.

            Tot zaterdag.
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

            Comment


            • #96
              Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

              Wat betreft die wagon afspraak. Dat is niet voor onze gereserveerde BD-trein van toepassing. (was dat niet voor de mensen die van de Kust reizen?)
              Ja, da's inderdaad voor de trein Oostende - Gent - Brussel - Luik. Daar spreken we af op de 3e wagon!
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #97
                Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Ja, da's inderdaad voor de trein Oostende - Gent - Brussel - Luik. Daar spreken we af op de 3e wagon!
                Dus, dat is niet van toepassing voor de BD'ers die opstappen in Diest. Deze moeten kijken waar de gereserveerde BD wagon is.
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #98
                  Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                  PDF werd aangepast, er was wat foutgelopen met de kleurcodering van de groepen.
                  Enkel de deelnemerspagina (pag. 3) werd aangepast, je moet dus enkel die pagina vervangen.

                  Tot zaterdag !

                  Comment


                  • #99
                    Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                    Misschien kunnen we met de deelnemers vanuit oostende-gent-denderleeuw-brussel-leuven een trein vroeger nemen. (aankomst 11u18 in Luik) We zijn dan allemaal tegelijk in Luik.
                    We zijn dan wel wat vroeger in Luik, maar kunnen dan eerst een koffie gaan drinken en de antwerpenaren opwachten. ;=)

                    Wat denken jullie ?

                    Comment


                    • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                      Misschien kunnen we met de deelnemers vanuit oostende-gent-denderleeuw-brussel-leuven een trein vroeger nemen. (aankomst 11u18 in Luik) We zijn dan allemaal tegelijk in Luik.
                      We zijn dan wel wat vroeger in Luik, maar kunnen dan eerst een koffie gaan drinken en de antwerpenaren opwachten. ;=)

                      Wat denken jullie ?
                      Voor mij geen probleem.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                        Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                        en de antwerpenaren opwachten. ;=)

                        Wat denken jullie ?
                        en ikke dan?

                        Comment


                        • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                          Misschien kunnen we met de deelnemers vanuit oostende-gent-denderleeuw-brussel-leuven een trein vroeger nemen. (aankomst 11u18 in Luik) We zijn dan allemaal tegelijk in Luik.
                          We zijn dan wel wat vroeger in Luik, maar kunnen dan eerst een koffie gaan drinken en de antwerpenaren opwachten. ;=)

                          Wat denken jullie ?
                          Dat het wat laat is om de plannen te veranderen ... niet iedereen zal dit nog tijdig lezen
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                          Comment


                          • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                            en ikke dan?
                            natuurlijk zouden we op de anderen ook (limburgers - oost-brabanders - nederlanders,...) wachten

                            Comment


                            • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                              Dat het wat laat is om de plannen te veranderen ... niet iedereen zal dit nog tijdig lezen
                              ok ik begrijp je punt (zit in groep B en Heylo ook: dus voor ons geen probleem voor ons om wat later aan te komen).

                              tot zaterdag in luik
                              Last edited by Heembeek; 21 januari 2011, 06:49.

                              Comment


                              • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                                en ikke dan?
                                De Antwerpenaren pikken jou op Lut, tenminste als je tijdig op het perron staat

                                Comment

                                Working...
                                X