Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
    Even ter informatie:
    o.a. op zaterdag 22/01 zullen de treinen op de lijn Oostende - Eupen met vertraging rijden.
    De rittijd wordt verlengd met 18 min. vanaf Brussel zuid, richting Eupen.
    Dit wegens werken tussen Denderleeuw en Brussel. Voor diegenen die over Brussel gaan zal de aankomst te Luik dus later zijn dan voorzien.
    Alle verdere informatie kan je vinden op de "treinplanner", best te raadplegen voor mensen die ergens tussendoor op stappen want er zijn blijkbaar nog wijzigingen.
    Groetjes Linda16093
    Kunnen we dan met z'n allen die met deze trein komen, misschien aansluiten bij de tweede groep. (groep B)
    Zo moet de rest niet wachten en beginnen wij met vrij fotograferen.

Wat denken jullie ?

Comment

Hallo

Hoe zit dat met de betaling, ter plaatse als ik erbij ben. Of liever via overschrijving met eventuele terugbetaling?

Mvg

Luc
      http://lvbfoto.jimdo.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LVB Bekijk bericht
        Hallo

Hoe zit dat met de betaling, ter plaatse als ik erbij ben. Of liever via overschrijving met eventuele terugbetaling?

Mvg

Luc
        Luc, best wachten met betaling tot je een bevestiging ontvangt dat je mee kan. Als je mee kan zal James ook laten weten hoe te betalen, via overschrijving of terplaatse.

Patric
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Kunnen we dan met z'n allen die met deze trein komen, misschien aansluiten bij de tweede groep. (groep B)
          Zo moet de rest niet wachten en beginnen wij met vrij fotograferen.
          Zal waarschijnlijk beste oplossing zijn ... had sowieso al Groep B aangevraagd
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Heb zojuist PB gelezen van Heylo die vond enkel vertraging Brussel - Oostende.
            Voor alle duidelijkheid, dit is de link naar de vertragingen maar elke pdf file heeft wel als titel Brussel - Oostende maar je moet de file openen om de toelichtingen te lezen afhankelijk van de te nemen trein en richting.

groetjes linda

Comment

Bedankt Linda
              NMBS
              @t.Billy : "Zal waarschijnlijk beste oplossing zijn ... had sowieso al Groep B aangevraagd ". jij voorspelt de vertragingen bij de NMBS

Comment

jij voorspelt de vertragingen bij de NMBS
                Dat was nu niet echt moeilijk hé
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Gedetailleerde instructies volgen weldra.

Kan alvast vertellen dat er voor iedere deelnemer een gratis BD petje zal zijn, dus naarmate de trein vordert richting Luik zullen er meer petjes te spotten vallen en zal je de wagon snel vinden

We voorzien tevens de officiële BD-Lanyard met een passende badge zodat we elkander makkelijk herkennen. Op deze badges zullen tevens de coördinaten van de organisatie staan voor degenen die navigatieproblemen mochten ondervinden en ons zouden kwijtspelen (dat gebeurt soms naar't schijnt )

Comment

Groepsverdeling werd toegevoegd in de openingspost

Comment

Het gedetailleerde programma met extra informatie kan je hier downloaden (PDF 3,2 MB) Update dd 20/01/2011 - deelnemerslijst werd toegevoegd
                      Last edited by James71; 20 januari 2011, 15:41. Reden: update PDF

Comment

Deze SD is blijkbaar ook weeral tot in de puntjes geregeld en verzorgd.
                        Ik kijk ernaar uit.
                        Tot zaterdag (... en in het station van Diest wil ik al heel wat hoofden met zwarte BD-petjes buiten het raam zien steken , zodat we onmiddellijk zien naar welke wagon we ons moeten reppen).
                        Jan Akkermans
                        (BD1097BE)
                        Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                          Tot zaterdag (... en in het station van Diest wil ik al heel wat hoofden met zwarte BD-petjes buiten het raam zien steken , zodat we onmiddellijk zien naar welke wagon we ons moeten reppen).
                          Zal tegenvallen want als ik het goed begrepen heb worden de petjes op de trein van Antwerpen naar Luik uitgedeeld en zal je dus moeten wachten tot de aankomst in Luik.
                          Maar we hebben afgesproken de derde wagon

PS ik kijk er ook naar uit.

Comment

Wij komen niet met de trein, op welke plaats in het station gaan we afspreken?

Gr.

Patrick
                            Nikon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                              Zal tegenvallen want als ik het goed begrepen heb worden de petjes op de trein van Antwerpen naar Luik uitgedeeld en zal je dus moeten wachten tot de aankomst in Luik.
                              Maar we hebben afgesproken de derde wagon

PS ik kijk er ook naar uit.
                              Ik dacht toch dat deze trein in Diest "passert".
                              Ik zou daar (samen met Rrude50d) opstappen om 10:36 (volgens het schema van James).
                              Enfin, we weten nu dat we moeten uitkijken naar de 3de wagon. We willen de theoretiche toelichting door Toon Grobet (vanaf Hasselt) immers niet missen .
                              Jan Akkermans
                              (BD1097BE)
                              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                                Ik dacht toch dat deze trein in Diest "passert".
                                Ik zou daar (samen met Rrude50d) opstappen om 10:36 (volgens het schema van James).
                                Enfin, we weten nu dat we moeten uitkijken naar de 3de wagon. We willen de theoretiche toelichting door Toon Grobet (vanaf Hasselt) immers niet missen .
                                sorry jan, je hebt gelijk ik heb me vergist.

Comment

Working...
                                X