Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

    Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
    De riviertjes....

    Beste Hans,

    Naast je organisatietalent ivm deze prachtige SD, heb je ook oog voor afwisseling...
    Voormiddag een natuurlandeling langs de Statte met bakken water en amper de kans om een camera uit de tas te halen...
    Dan snel naar de kroeg om te bekomen van alle natte emoties om vervolgens een super-namiddag aan de Hoëgne op poten te zetten: met goed licht, variatie met opnames met mooie kleuren en snelstromend water (en pas aangevoerd) ..
    je zorgt voor sfeer zonder meer!
    Het was een superdag, lang geleden dat er nog zoiets georganiseerd werd
    Hans je bent bedankt en ik denk dat elke deelnemer vandaag wat gevloekt heeft maar evenzeer genoten heeft

    Ik heb weer personen teruggezien, zeer leuk weerzien zelfs...en ik heb weer kennis kunnen maken met voor mij 'nieuwe gezichten' wat telkens boeiend is.

    Aan alle deelnemers, bedankt voor de heel toffe sfeer en gezelligheid !
    @ Yammee bedankt voor de rit en de leuke babel
    @ Romulus bedankt voor de rit naar en van Solwaster en de Nikon-info

    Als afsluiter heb ik de suggestie om deze SD eens over te doen in mistige omstandigheden met sneeuw en ijs...en Hans weer als organisator, want hij weet van aanpakken

    Groeten,

    Roland
    Hartelijk dank ook van mijn kant aan iedereen voor de enthoesiaste deelname, en voor de volharding waarmee jullie de uitermate natte ochtend doorgekomen zijn.

    En als ik het goed begrijp heeft Roland me net een nieuwe opdracht toegespeeld
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #62
      Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

      Roland heeft het perfect verwoord.
      Ik sluit me met graagte aan bij z'n lovende woorden want deze SD was er inderdaad eentje van "de afwezigen hebben ongelijk" ondanks de regen in de voormiddag.
      Hans, van harte bedankt. Dit was af.
      Een fijne groep ook, waarvan ik elkeen nog eens graag terugzie .
      Vriendelijke groet,
      Dany

      Comment


      • #63
        Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

        Het was wat mij betreft veel te lang geleden dat ik nog eens een sd had bijgewoond
        Sluit me volledig aan bij dany en roland
        Nogmaals dank GO hans (GO = club med gentil organisateur) voor dit initiatief

        Indien ik enigszins kan, ben ik deze winter terug van de partij

        Tot de volgende ...
        We all go a little mad sometimes. Haven't you?
        Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

        Comment


        • #64
          Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

          Hans,

          Nogmaals bedankt voor de inrichting van deze fijne SD met een natte en een droge kant.
          Roland heeft het allemaal al vermeld, vooral de suggestie om het nog eens over te doen bij winterse omstandigheden lijkt me zeer aantrekkelijk.
          Rudi (Yammee) en Patrick (Romulus) bedankt voor de rit en de lift ter plaatse.
          Allen bedankt voor de gezellige babbel, de goede sfeer en de fotografische tips.

          Jacques
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #65
            Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

            Prima organisatie van Hans

            Ondanks enkel de namiddag vond ik het meer dan de moeite waard Ook was het weer leuk de bekende gezichten te zien en weer nieuwe mensen te leren kennen

            Zeker tot de volgende!

            Comment


            • #66
              Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

              Ik kan mij enkel aansluiten bij het voorgaande hierboven.

              De organisatie, de lokatie, alles zat mee om weer enkele mooie fotootjes te maken van dit prachtige landschap.

              In de voormiddag was de regen een beetje spelbreker, maar dit gaf een speciale sfeer en toch wel mooie paatjes vind ik.

              Thx dat ik nog eens kon genieten van een dagje vrijaf. Ik zou het leuk vinden om deze plaats nog eens te bezoeken tijdens strenge vorst en ja, met veeel sneeuw erbij.

              Comment


              • #67
                Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                Bedankt Hans voor deze fantastische SD.
                Ondanks het feit dat iedereen in de voormiddag bijna was verzopen, was de sfeer subliem.
                Ik begin al af te tellen naar uw volgende organisatie.

                groeten

                rudi
                www.photo-rudi.be

                Comment


                • #68
                  Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                  Waar zien we de resultaten; of is het nog wat te vroeg ? ben benieuwd !
                  Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                    Waar zien we de resultaten; of is het nog wat te vroeg ? ben benieuwd !
                    Ja daar ben ik ook benieuwd naar...Ik heb alvast een paar smoelen kunnen vastleggen.

                    Het was ook voor mij een plezante dag die jammer genoeg veel te snel over was voor mij..Andere verplichtingen.
                    Ik was blij dat ik weer eens een paar BD ers gezien heb die ik nog niet kende van gezicht..bij een leuke babbel en een lekkere glazen boterham.

                    Voor mij dag dit nog eens op een later tijdstip..Dank je wel Hans om dit te organiseren..
                    En nu eens kijken naar de opnames...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                      Het doet me plezier dat iedereen het leuk vond, ondanks "uitdagende" omstandigheden. Ik heb alvast wat "snaps" van de deelnemers gepost, andere plaatjes volgen later.

                      We verhuizen nu naar dit deel van het forum voor de beeldjes
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                        Zoals hierboven reeds prima verwoord o.a. door Roland, vond ik dit een super SD. Heerlijke natuur en aangenaam gezelschap.
                        Meer moet dat niet zijn.

                        voor Hans zijn initiatief. Nog van dat zou ik zeggen
                        Rudi
                        Fuji XT-4 en wat glas
                        Web: Flickr

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                          Bedankt Hans voor de organisatie van deze SD. Het was de eerste waaraan ik deelnam en nu zeker van zinnens er nog bij te wonen. merci!

                          Aan al de deelnemers: een aangename kennismaking!
                          Groeten!

                          500px / Facebook

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                            Alhoewel door omstandigheden niet aanwezig op 6/11 wil ik jullie mijn bijdrage van 01/11 niet onthouden en zie ik ook uit naar volgende SD uitstap. Nogmaals dank Hans voor alle info in woord en beeld .
                            toffe bende die BD's
                            http://refibe.fotopic.net/c1913275.html
                            [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door refibe Bekijk bericht
                              Alhoewel door omstandigheden niet aanwezig op 6/11 wil ik jullie mijn bijdrage van 01/11 niet onthouden en zie ik ook uit naar volgende SD uitstap. Nogmaals dank Hans voor alle info in woord en beeld .
                              toffe bende die BD's
                              http://refibe.fotopic.net/c1913275.html
                              Klasse foto's

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD Riviertjes Hoge Venen 6/11/2010

                                Dank u, Hans, voor het organiseren van deze SD.

                                Spijtig dat het weer in de voormiddag zo slecht was, maar dat kon velen blijkbaar niet deren.
                                Gelukkig was de namiddag droog en maakte dat veel goed.

                                Indien je deze SD nog eens in de winter organiseert, ben ik er graag bij (als het tenminste droog blijft ).

                                @ schoonSpikke : bedankt voor de tips en voor het kortstondig lenen van de expodisc. We spreken nog wel eens ergens af. Met een glazen boterham als afsluiter, wel te verstaan.

                                Ik heb van iemand anders (ik denk Danny??) heel even de 28-70, f/2.8 (AKA "the Beast") mogen lenen. Wat een heerlijke lens, hij heeft zijn nickname in ieder geval niet gestolen. Nogmaals bedankt.

                                aan de anderen : het was prettig kennis maken. Wie weet, tot nog eens.

                                Comment

                                Working...
                                X